logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wymówki i zdrowie w kampanii społecznej Nationale-Nederlanden

  PR 28.06.2019, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią informacyjno-edukacyjną. Jej celem jest zachęcanie Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorką akcji została artystka Agnieszka Szuścik, autorka wystawy fotograficznej „To się nie zdarza”, która przedstawiła jak zmieniło się jej życie odkąd zdiagnozowano u niej raka szyjki macicy. Akcja promuje drugą edycję bezpłatnych badań profilaktycznych w wybranych miastach w Polsce. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych ubezpieczyciela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wymowki-i-zdrowie-w-kampanii-spolecznej-nationale-nederlanden,383055,artykul.html

- Celem naszej kampanii jest pokazanie, jak często w natłoku codziennych obowiązków zapominamy o własnym zdrowiu. Przyziemne zajęcia, takie jak praca, zakupy czy sprzątanie, stają się wymówką do odłożenia badania i wizyty u lekarza. Nie chcemy straszyć chorobą, lecz mobilizować do działania. Kampania „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” to kolejny element wpisujący się w nasz styl komunikacji, którego idea brzmi: „O tym, co ważne, mówimy wprost”. - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Ambasadorką akcji jest Agnieszka Szuścik, artystka wizualna, u której zdiagnozowano raka szyjki macicy. Od tego momentu promuje profilaktykę i aktywnie zachęca do regularnych badań. Wystąpiła również podczas TEDxKatowice, gdzie opowiedziała o swojej historii.

Agnieszka Szuścik wystąpiła w filmie Nationale-Nederlanden, który zapowiada bezpłatne badania profilaktyczne w specjalnie przygotowanym do tego celu medbusie. W materiale ambasadorka akcji przeprowadza sondę uliczną i pyta przechodniów o to, kiedy ostatni raz robili badania profilaktyczne. Jak wynika z rozmowy z nimi, zawsze znajdują pilniejsze zadanie niż pójście do lekarza. Ambasadorka zachęca spotkane osoby do udziału w bezpłatnych badaniach kontrolnych i potwierdzania swojego zdrowia.

- Przez cztery lata byłam zbyt zajęta, by pamiętać o badaniach profilaktycznych. Skoro nic mi nie było, nie zapisywałam się do lekarza. Zawsze byłam zajęta: a to pisałam doktorat, a to kręciłam film, a to jechałam za miasto z rodziną. W końcu poszłam na cytologię i dowiedziałam się, że mam raka. Od tamtego czasu staram się uświadamiać ludzi, że zdrowie jest najważniejsze. Regularne badania profilaktyczne to taki sam obowiązek, jak inne, z którymi zmagamy się na co dzień. Dzięki nim możemy potwierdzić swoje zdrowie. Kampania Nationale-Nederlanden wpisuje się w tę moją misję. Skierowana jest do osób, które zwykle nie myślą o profilaktyce. Zaangażowałam się w projekt, ponieważ chcę przypomnieć Polakom o badaniach. – mówi Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji.

Oprócz głównego filmu promującego kampanię, Agnieszka Szuścik wykonała serię krótkich filmików oraz artystycznych fotografii, które odzwierciedlają najczęstsze wymówki Polaków. Zdjęcia przedmiotów związanych z codziennymi obowiązkami, kształtem przypominają jednocześnie części ciała, które najczęściej dotykają choroby nowotworowe.

Działania realizowane będą w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden. Oprócz filmu i zdjęć ambasadorki Agnieszki Szuścik, na Facebooku ubezpieczyciel zorganizuje konkurs fotograficzny. Akcji towarzyszyć będzie hasztag #ZdrowaWymówka.

Kampania uzupełnia drugą edycję medbusa, który odwiedza polskie miasta. W zeszłym roku przebadało się blisko 1000 osób. W tym roku ponownie Nationale-Nederlanden oraz partnerzy społeczni: Fundacja Onkologiczna Alivia, Polski Ruch Społeczny Amazonki oraz Movember Polska zorganizują bezpłatne badania profilaktyczne. W dniach 26-30 czerwca mieszkańcy Konina, Kalisza, Leszna, Gorzowa Wielkopolskiego i Legnicy w specjalnie przeznaczonym do tego medbusie będą mogli skorzystać z darmowych konsultacji dermatologicznych oraz badań USG tarczycy, piersi lub jąder.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Partnerami medialnymi akcji są Grupa Eurozet oraz Grupa Polska Press.

Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764