logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wymówki i zdrowie w kampanii społecznej Nationale-Nederlanden

  PR 28.06.2019, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią informacyjno-edukacyjną. Jej celem jest zachęcanie Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Ambasadorką akcji została artystka Agnieszka Szuścik, autorka wystawy fotograficznej „To się nie zdarza”, która przedstawiła jak zmieniło się jej życie odkąd zdiagnozowano u niej raka szyjki macicy. Akcja promuje drugą edycję bezpłatnych badań profilaktycznych w wybranych miastach w Polsce. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych ubezpieczyciela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wymowki-i-zdrowie-w-kampanii-spolecznej-nationale-nederlanden,383055,artykul.html

- Celem naszej kampanii jest pokazanie, jak często w natłoku codziennych obowiązków zapominamy o własnym zdrowiu. Przyziemne zajęcia, takie jak praca, zakupy czy sprzątanie, stają się wymówką do odłożenia badania i wizyty u lekarza. Nie chcemy straszyć chorobą, lecz mobilizować do działania. Kampania „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” to kolejny element wpisujący się w nasz styl komunikacji, którego idea brzmi: „O tym, co ważne, mówimy wprost”. - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Ambasadorką akcji jest Agnieszka Szuścik, artystka wizualna, u której zdiagnozowano raka szyjki macicy. Od tego momentu promuje profilaktykę i aktywnie zachęca do regularnych badań. Wystąpiła również podczas TEDxKatowice, gdzie opowiedziała o swojej historii.

Agnieszka Szuścik wystąpiła w filmie Nationale-Nederlanden, który zapowiada bezpłatne badania profilaktyczne w specjalnie przygotowanym do tego celu medbusie. W materiale ambasadorka akcji przeprowadza sondę uliczną i pyta przechodniów o to, kiedy ostatni raz robili badania profilaktyczne. Jak wynika z rozmowy z nimi, zawsze znajdują pilniejsze zadanie niż pójście do lekarza. Ambasadorka zachęca spotkane osoby do udziału w bezpłatnych badaniach kontrolnych i potwierdzania swojego zdrowia.

- Przez cztery lata byłam zbyt zajęta, by pamiętać o badaniach profilaktycznych. Skoro nic mi nie było, nie zapisywałam się do lekarza. Zawsze byłam zajęta: a to pisałam doktorat, a to kręciłam film, a to jechałam za miasto z rodziną. W końcu poszłam na cytologię i dowiedziałam się, że mam raka. Od tamtego czasu staram się uświadamiać ludzi, że zdrowie jest najważniejsze. Regularne badania profilaktyczne to taki sam obowiązek, jak inne, z którymi zmagamy się na co dzień. Dzięki nim możemy potwierdzić swoje zdrowie. Kampania Nationale-Nederlanden wpisuje się w tę moją misję. Skierowana jest do osób, które zwykle nie myślą o profilaktyce. Zaangażowałam się w projekt, ponieważ chcę przypomnieć Polakom o badaniach. – mówi Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji.

Oprócz głównego filmu promującego kampanię, Agnieszka Szuścik wykonała serię krótkich filmików oraz artystycznych fotografii, które odzwierciedlają najczęstsze wymówki Polaków. Zdjęcia przedmiotów związanych z codziennymi obowiązkami, kształtem przypominają jednocześnie części ciała, które najczęściej dotykają choroby nowotworowe.

Działania realizowane będą w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden. Oprócz filmu i zdjęć ambasadorki Agnieszki Szuścik, na Facebooku ubezpieczyciel zorganizuje konkurs fotograficzny. Akcji towarzyszyć będzie hasztag #ZdrowaWymówka.

Kampania uzupełnia drugą edycję medbusa, który odwiedza polskie miasta. W zeszłym roku przebadało się blisko 1000 osób. W tym roku ponownie Nationale-Nederlanden oraz partnerzy społeczni: Fundacja Onkologiczna Alivia, Polski Ruch Społeczny Amazonki oraz Movember Polska zorganizują bezpłatne badania profilaktyczne. W dniach 26-30 czerwca mieszkańcy Konina, Kalisza, Leszna, Gorzowa Wielkopolskiego i Legnicy w specjalnie przeznaczonym do tego medbusie będą mogli skorzystać z darmowych konsultacji dermatologicznych oraz badań USG tarczycy, piersi lub jąder.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Partnerami medialnymi akcji są Grupa Eurozet oraz Grupa Polska Press.

Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764