logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Leszno: Wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach outdooorowych dla Miasta Leszna w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski

22.03.2013
Oferta ważna do:29.03.2013 godz. 09:00
Odsłon: 405

Numer ogłoszenia: 42063 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach outdooorowych dla Miasta Leszna w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem dla Miasta Leszna powierzchni reklamowych na nośnikach outdoorowych typu: billboard, citylight, scroll, backlight wraz z montażem, eksploatacją, demontażem wydrukowanych plakatów w terminach ekspozycji oraz utylizacją plakatów eksponowanych na tych nośnikach po zakończonych okresach każdej ekspozycji oraz monitoringu prawidłowej eksploatacji. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Plakaty, o których mowa powyżej zostaną dostarczone Wykonawcy przez firmę, która zostanie wskazana przez Zamawiającego, po uprzednim jej wyłonieniu w odrębnym postępowaniu. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia (ekspozycję) w następujących terminach i lokalizacjach: Ekspozycja 1: w terminie od 16 do 30 kwietnia 2013 roku Ekspozycja 2: w terminie od 15 do 29 czerwca 2013 roku Lokalizacja powierzchni reklamowych: A) EKSPOZYCJA 1: w terminie od 16 do 30 kwietnia 2013 r. a) Miasto Poznań: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2,1 nośnik wielkoformatowy naścienny lub wolnostojący (podświetlana ekspozycja na winylu dającym wysoką jakość ekspozycji) o powierzchni powyżej 100m2 b) Miasto Wrocław: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2 c) Miasto Katowice: 10 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,5 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm, d)Miasto Łódź:10 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,5 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm, B) EKSPOZYCJA 2: w terminie od 15 do 29 czerwca 2013 r. a) Miasto Poznań: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2. b) Miasto Wrocław: 15 billboardów o powierzchni nie mniejszej niż 504 cm x 238cm,15 citylightów (w wiatach przystankowych) o powierzchni nie mniejszej niż 120 cm x 180 cm,5 nośników typu scroll o powierzchni nie mniejszej niż 8,5 m2. 3.Nośniki outdoorowe winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w centrach miast o których mowa powyżej, przy drogach dojazdowych i wyjazdowych z i do miast, drogach przelotowych, głównych skrzyżowaniach, centrach handlowych itp. 4. Każdy nośnik outdoorowy ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę. Reklama umieszczona na nośniku winna być w całości widoczna (nie zasłonięta przez krzewy, drzewa). 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do akceptacji Zamawiającego co najmniej 10 dni przed ekspozycją reklam, plan dotyczący ekspozycji. Plan musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji (w formie papierowej lub na nośniku CD). W przypadku braku akceptacji lokalizacji któregokolwiek nośnika, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia nowo wytypowanego miejsca ekspozycji. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu pisemnej informacji na temat szczegółowego rozmieszczenia nośników oraz dokumentacji zdjęciowej z ekspozycji reklam w ww. wymienionych miastach nie później niż w okresie 10 dni od dnia rozpoczęcia ich ekspozycji zgodnie z terminami ekspozycji. 7. Wykonawca gwarantuje na własny koszt wykonać montaż i demontaż plakatów wraz z utylizacją plakatów każdej z ekspozycji - łącznie dwukrotny montaż, demontaż, utylizacja plakatów. Poprzez termin montażu rozumie się pierwsze trzy dni robocze określonego powyżej terminu ekspozycji. 8. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca musi zapewnić trwałość montażu tj. utrzymać powierzchnie reklamowe i plakaty w należytym stanie technicznym w danym okresie ekspozycji. 9. W okresie trwania ekspozycji Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia stałych, bieżących kontroli jakości wyklejanych reklam na nośnikach. W przypadku zniszczenia, uszkodzenia lub zużycia wyklejonych reklam Wykonawca dokona niezwłocznego ponownego wyklejenia na własny koszt. 10. Wykonawca zobowiązany jest do poprawienia wszelkich usterek powstałych na etapie montażu lub ekspozycji reklam na nośnikach w terminie 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia od upoważnionej osoby ze strony Zamawiającego do ich usunięcia. 11. Wykonawca zobowiązuje się zdemontować reklamę na swój koszt i ryzyko w ciągu 30 dni od dnia zakończenia każdej z ekspozycji. 12. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 79341000-6 usługi reklamowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające wynajmie powierzchni reklamowych na nośnikach outdoorowych wraz z montażem, o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie usługę na rzecz jednego podmiotu w ramach jednego kontraktu (umowy)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6) Inne dokumenty: a) oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 pkt. 2 i 3 SIWZ odpowiednio do złożonego oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). b)jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) Dowodami, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SIWZ są: - poświadczenie (zaświadczenie), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający był podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane dostawy lub usługi dowodem (dokumentem) potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia będzie poświadczenie (zaświadczenie, informacja, świadectwo, certyfikat) w myśl art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071). Natomiast w sytuacji, gdy podmiotem na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane był inny podmiot niż Zamawiający, o którym mowa w art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dowodem takim będzie dokument prywatny (oświadczenie), wystawiony przez ten podmiot. Jeżeli dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SIWZ, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 6 lit. c) SIWZ. Wykonawca w niniejszym postępowaniu, w miejsce poświadczeń (zaświadczeń), o których mowa powyżej (rozdział 6 pkt 1 ppkt 6 lit. c) tiret pierwszy SIWZ) może przedkładać dokumenty (np. referencje, protokół odbioru) potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług, określone w §1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226 poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a)konieczność zmiany terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. w przypadku aktu wandalizmu; b)konieczność zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć np. wichura; c)przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy np. spółki cywilnej w spółkę jawną; d)zmiana terminu wykonania umowy i zmiana zakresu rzeczowego, jeżeli zmiany te wynikają ze zmiany umowy o dofinansowanie projektu nr UDA - RPWP.06.01.02-30-001-10-00 z dnia 03.02.2011 roku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno (pokój nr 1B).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno (pokój nr 1B).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Promocja produktów turystycznych południowo - zachodniej Wielkopolski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wynajem-powierzchni-reklamowych-na-nosnikach-outdooorowych-dla-miasta-leszna-w-ramach-projektu-pn.%3A-promocja-produktow-turystycznych-poludniowo---zachodniej-wielkopolski%2C-leszno,45802,ogloszenie.html

http://www.bip.leszno.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764