logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki badania Gemius/PBI za lipiec 2020

  PR 11.08.2020, przeczytano 456 razy

Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-badania-gemius-pbi-za-lipiec-2020,388065,artykul.html

Liczba internautów w Polsce w lipcu 2020 roku wyniosła ogółem 27 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 21,6 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,9 mln.

Tabele prezentują ranking top 20 stron WWW oraz top 20 wydawców – zarówno dla wszystkich urządzeń (komputery osobiste i laptopy+smartfon+tablet), jak też w rozbiciu na komputery osobiste i laptopy oraz na urządzenia mobilne. Zestawienie zawiera dane dla aplikacji - top 20. Liczby internautów na poszczególnych urządzeniach szacowane są przez Gemiusa na podstawie autorskiej metody uwzględniającej aktywność internautów w badanym okresie.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook wniósł pozwy przeciwko czterem osobom, oskarżając ich o sprzedawanie fałszywych obserwatorów na Instagramie.
Polscy influencerzy modowi
W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy. Ich poczynania na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys. Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów),...
Radio Tok FM i Tokfm.pl wspierają strajk kobiet
W środę, 28 października 2020 r. - w dniu strajku kobiet antenę Radia TOK FM zdominuje temat protestów i sytuacji politycznej w Polsce. Redakcja stacji będzie m.in. relacjonować wydarzenia w całym kraju oraz przedstawiać wypowiedzi ludzi kultury i mediów wspierających strajk, a także zaprosi słuchaczki i słuchaczy do dyskusji w ramach specjalnych wydań programu...
Gazeta.pl wspiera strajk kobiet zmieniając stronę główną i logo
28 października 2020 r. Gazeta.pl doda do swojego logo symbol strajku kobiet - błyskawicę i hasło "Kobiety walczą", wspierając protesty i wolność wyboru. Tego dnia zmieni się też strona główna portalu, na której w ramach strajku zostanie opublikowanych mniej tekstów informacyjnych, które zastąpi specjalna deklaracja zespołu portalu.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że konferencje, kongresy i targi zostały usunięte z budżetów marketingowych większości firm. Choć jeszcze do niedawna można je było organizować offline, niektóre marki zdecydowały się zupełnie zawiesić działania w tym obszarze, zakładając, że większość z klientów i tak nie wzięłaby w nich udziału.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764