logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki finansowe Nieagencji

  PR 28.06.2021, przeczytano 465 razy

W 2021 rok weszliśmy zdecydowanie silniejsi. To duży sukces, ale też odpowiedzialność. Udało się to osiągnąć mimo globalnej pandemii i gospodarczych perturbacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-finansowe-nieagencji,392061,artykul.html

W 2020 roku zanotowaliśmy wzrost przychodów o ponad 75%, a zysk (EBITDA) wzrósł o ponad 44%. Zysk po odliczeniu podatków wzrósł o 57%. O 87% zwiększyliśmy poziom średniej sprzedaży. Wskaźniki te są satysfakcjonujące i zrównoważone.

W 2020 roku powiększyliśmy grono naszych klientów i skoncentrowaliśmy się na współpracy z dużymi organizacjami. Nasi główni klienci z ubiegłego roku to: Fundacja Avalon, Tefal (Groupe SEB), Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Synevo, Miasto Stołeczne Warszawa, Aviva, Infarma, Polska Izba Ubezpieczeń.

Jednym z naszych ubiegłorocznych celów było wzmocnienie zespołu, który będzie w stanie rozwijać biznes oparty o wartości, wśród których kluczową jest równowaga. Wszyscy nasi pracownicy są zatrudnieni na umowach o pracę; dbamy też o ich rozwój i współpracę - sami dostrzegli, że w 2020 roku daliśmy im dużo pewności i nie robiliśmy np. korekt wynagrodzeń. W 2021 roku nasz zespół dalej się rozwija, szczególnie w obszarze obsługi klienta, ale również zrównoważonego wzrostu Nieagencji - od maja jest z nami Marta Michałowska, nasza sustainable growth managerka. Zrównoważony rozwój jest dla nas kluczową wartością - nie tylko w zakresie klimatu, ale szerzej,  także w obszarze dobrych stosunków pracy czy równowagi pomiędzy pracą a życiem rodzinnym.

- Jesteśmy spójni i chcemy zrównoważonych działań dla naszych klientów, jak i dla samej firmy. Dbamy o odpowiedzialny marketing, komunikację oraz rozwój biznesu. Dziś PR, komunikacja czy marketing coraz mocniej się przenikają; nie da się twardo oddzielić tego, co jest marketingiem, od np. sprzedaży lub administracji. Bardzo łatwo da się za to oddzielić działania nieodpowiedzialne od odpowiedzialnych - podkreśla Marcin Żukowski, współtwórca i członek zarządu Nieagencji.

Udało nam się też zdobyć pierwsze wyróżnienie konkursowe za naszą wspólną realizację z Miastem Stołecznym Warszawa - wyszukiwarkę “Segreguj na 5”.  Zostaliśmy finalistami konkursu Dobry Wzór 2020, organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.

- Fundamenty firmy oparte są o ludzi i wartości, a więc 2020 rok był tu kluczowy. Dopracowaliśmy wartości, umocniliśmy zespół, mamy sprawdzonych partnerów i jesteśmy lepiej przygotowani, by stawiać czoła zmianom. Nasze podejście zdało egzamin. Dbamy o wzrost przychodów, sensowne wydawanie pieniędzy; wszystko to, aby rozwijać naszych ludzi, budować lepszy wpływ naszego i naszych klientów biznesów na społeczeństwo - mówi Bartosz Wilim, członek zarządu Nieagencji..

W 2021 roku rozwijamy naszą strategię zrównoważonej firmy zajmującej się wsparciem odpowiedzialnego biznesu. Co ważne, Nieagencja finansuje się organicznie.

- Jak to się modnie mówi - bootstrapujemy. Chcemy rozwijać naszą wyrazistość i pokazywać perspektywę zrównoważonego biznesu w holistyczny sposób. To m. in. brak niepotrzebnych akcji, które generują jedynie ślad węglowy, ale także takich, które tworzą poczucie straconego czasu, niepotrzebny stres czy nakład pracy - dodaje Marcin Żukowski. - Chcielibyśmy w najbliższych miesiącach i latach kontynuować realizację działań, które z jednej strony są efektywne dla naszych klientów, dobre dla otoczenia biznesu, czyli społeczeństwa i planety, a z drugiej pozwalają wzrastać i nam. Nie skupiamy się więc bezwzględnie na wypracowywaniu zysków kosztem podejmowania prac niesprzyjających rozwojowi społecznemu lub zapominając o środowisku; przeciwnie - chętnie wspieramy klientów we wszystkich niestandardowych zrównoważonych działaniach.

Źródło: Nieagencja

www.nieagencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764