Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń. Dwukrotnie spotkaliśmy się w składzie jurorskim oceniając nadesłane portfolia.
Zwycięzcy tego etapu wyłaniali byli poprzez głosowanie większościowe w kilku turach. Naszym celem było wybranie studiów o różnorodnej stylistyce.
W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 4 podmioty. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.
Te podmioty to (w kolejności alfabetycznej):
- Design Office z Portugalii
- Martyna Wędzicka-Obuchowicz
- Podpunkt
- Wojciech Janicki
Serdecznie gratulujemy!
Wszyscy potwierdzili swój udział w drugim etapie konkursu.
Co wydarzy się w drugim etapie?
- Projektanci przygotowują:
a. proponowany logotyp UMFC
b. proponowany derywat UMFC dla jednostki w ramach UMFC
c. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie wizytówki
d. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie afiszu - Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom.
- Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie.
Źródło: STGU