logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki I etapu konkursu Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina

   27.03.2019, przeczytano 205 razy

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń. Dwukrotnie spotkaliśmy się w składzie jurorskim oceniając nadesłane portfolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-i-etapu-konkursu-uniwersytetu-muzycznego-fryderyka-chopina,381828,artykul.html

Zwycięzcy tego etapu wyłaniali byli poprzez głosowanie większościowe w kilku turach. Naszym celem było wybranie studiów o różnorodnej stylistyce.
W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 4 podmioty. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.

Te podmioty to (w kolejności alfabetycznej):

  • Design Office z Portugalii
  • Martyna Wędzicka-Obuchowicz
  • Podpunkt
  • Wojciech Janicki

Serdecznie gratulujemy!

Wszyscy potwierdzili swój udział w drugim etapie konkursu. 

Co wydarzy się w drugim etapie?

  • Projektanci przygotowują:
    a. proponowany logotyp UMFC 
    b. proponowany derywat UMFC dla jednostki w ramach UMFC 
    c. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie wizytówki 
    d. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie afiszu 
  • Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom. 
  • Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2019. Kategorie konkursowe
Złote Spinacze to konkurs o otwartym charakterze. Kierowany jest do podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Tegoroczna edycja jest siedemnastą w historii konkursu.
14. konkurs Śląska Rzecz: Zgłoszenia do 9 września
Organizatorzy konkursu wierzą, że produkty, projekty graficzne i usługi mogą być nowatorskie, funkcjonalne, dostępne, dobrze przemyślane i stworzone z myślą o użytkownikach. Jednym słowem – powinny poprawiać jakość codziennego życia. Wszystkich tych, którzy podzielają to zdanie zapraszają do udziału w 14. edycji konkursu Śląska Rzecz. W tym roku dodano nową...
Konkurs na projekt Pamiątka z Zakopanego
Wyobraź sobie, że jedziesz na urlop do Zakopanego. Chcesz kupić pamiątkę dla bliskiej osoby. Zaczynasz szukać czegoś ładnego, designerskiego, związanego z Podhalem. Każda pamiątka, którą widzisz na straganach razi miernością wykonania, nie ma krzty oryginalności.
Konkurs na projekt muralu
Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie ogłasza „Konkurs na wykonanie projektu muralu upamiętniającego postać wybitnego kompozytora urodzonego w Tarnowie Józefa Władysława Krogulskiego”.
Rocznica zaślubin Polski z Morzem: Konkurs na album komiksowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku ogłasza ogólnopolski konkurs na album komiksowy poświęcony 100-leciu Zaślubin Polski z Morzem organizowany w ramach obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Termin składania prac został przedłużony do 31 sierpnia 2019 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764