logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki I etapu konkursu Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina

   27.03.2019, przeczytano 183 razy

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń. Dwukrotnie spotkaliśmy się w składzie jurorskim oceniając nadesłane portfolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-i-etapu-konkursu-uniwersytetu-muzycznego-fryderyka-chopina,381828,artykul.html

Zwycięzcy tego etapu wyłaniali byli poprzez głosowanie większościowe w kilku turach. Naszym celem było wybranie studiów o różnorodnej stylistyce.
W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 4 podmioty. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.

Te podmioty to (w kolejności alfabetycznej):

  • Design Office z Portugalii
  • Martyna Wędzicka-Obuchowicz
  • Podpunkt
  • Wojciech Janicki

Serdecznie gratulujemy!

Wszyscy potwierdzili swój udział w drugim etapie konkursu. 

Co wydarzy się w drugim etapie?

  • Projektanci przygotowują:
    a. proponowany logotyp UMFC 
    b. proponowany derywat UMFC dla jednostki w ramach UMFC 
    c. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie wizytówki 
    d. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie afiszu 
  • Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom. 
  • Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę...
Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019
Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.
FleetPulse - projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone - otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media
Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie Business Centre Club przyznaje firmom, które w szczególny sposób dbają o CSR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764