logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki I etapu konkursu Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina

   27.03.2019, przeczytano 284 razy

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń. Dwukrotnie spotkaliśmy się w składzie jurorskim oceniając nadesłane portfolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-i-etapu-konkursu-uniwersytetu-muzycznego-fryderyka-chopina,381828,artykul.html

Zwycięzcy tego etapu wyłaniali byli poprzez głosowanie większościowe w kilku turach. Naszym celem było wybranie studiów o różnorodnej stylistyce.
W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 4 podmioty. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.

Te podmioty to (w kolejności alfabetycznej):

  • Design Office z Portugalii
  • Martyna Wędzicka-Obuchowicz
  • Podpunkt
  • Wojciech Janicki

Serdecznie gratulujemy!

Wszyscy potwierdzili swój udział w drugim etapie konkursu. 

Co wydarzy się w drugim etapie?

  • Projektanci przygotowują:
    a. proponowany logotyp UMFC 
    b. proponowany derywat UMFC dla jednostki w ramach UMFC 
    c. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie wizytówki 
    d. wdrożenie identyfikacji / KV na przykładzie afiszu 
  • Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom. 
  • Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764