logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki I. etapu konkursu Złote Spinacze

   17.10.2003, przeczytano 1136 razy

Spośród 57. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 18 projektów z 6 kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-i.-etapu-konkursu-zlote-spinacze,1893,artykul.html

Biorąc pod uwagę ilość zgłoszonych prac, jak i ich poziom merytoryczny, nominacja sama w sobie jest już ogromnym wyróżnieniem - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu Złote Spinacze - Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego.

Decyzję podjęło jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Wśród nominowanych znajdują się zarówno firmy, jak i agencje PR. Oto lista nominowanych:

Kategoria 1 PR korporacyjny

Wizjonerzy poszukiwani! - United PR
Żywieckie Muzeum Humoru - Eskadra BTL
Alchemia szczęścia przed Europlexem - Partner of Promotion
Kategoria 2 PR produktu

Odzyskujemy zaufanie do Neostrady Plus - Profile
Promocja kwiatów - Sigma
Pierwsza w świecie internetowa transmisja z wyklucia wielkanocnych kurczaków - GCI
Latający nauczyciel Świata Wiedzy - GCI
Nike lider na rynku, lider w świadomości - Partner of Promotion
Kategoria 3 Kampania edukacyjna

Plaża - Zdrowie - Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie - Profile
Śpij dobrze! - Sigma
Dobry sen - program walki z bezdechem niemowląt - Spin Communications
Kategoria 4 Komunikacja kryzysowa

Wizyta "Ciotki Ju" w Polsce - Sigma
Inwestycja Enterasys Networks w JTT Computer S.A. - ITBC Communication
Kategoria 5 Public Affairs & Lobbying

VAT w budownictwie - GGK
Kratka - ComPress
Kategoria 6 Kampania społeczna

Alkohol Nieletnim dostęp wzbroniony! - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce Browary Polskie
Płytka wyobraźnia to kalectwo - Rowland Communications / Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
Polskie danie dla Europy - Feedback/Hill&Knowlton
Nie kupuj od przemytników! - Headlines Brand & Corporate Communication
Autorzy nominowanych prac mają teraz 2 tygodnie czasu, do 31 października 2003 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań, a następnie jury dokona wyboru zwycięzców. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek Złotych Spinaczy nastąpi w dniu 28 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton.

Patronat medialny nad konkursem sprawują redakcje: Gazety Wyborczej, Media&Marketing Polska, Gazety Samorządu i Administracji oraz Businessman Magazine.

Pełna informacja o konkursie dostępna jest na stronie http://www.zfpr.pl/zloty_spinacz

Źródło: Związek Firm Public Relations

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764