logo
WIADOMOŚCI

Wyniki konkursu „Kreatywni w druku!”

Mateusz Zawiślak   12.06.2017, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem roku ruszył konkurs "Kreatywni w druku!", którego celem była promocja wrześniowych targów FestiwalDruku.pl. Zadaniem uczestników było wydrukowanie i przedstawienie w kreatywny i nietuzinkowy sposób "gwiazdy" stanowiącej logotyp targów. Zgłoszenia zbierane były do końca maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-_kreatywni-w-druku!_,32789,artykul.html

Obrady były niezwykle burzliwe, a głosowanie zacięte. W końcu – drogą demokratycznego głosowania Jury (przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO) zostały wybrane trzy prace, które zdobyły podium konkursowe. Jury przyznało także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego.

Zwycięskie prace:

I miejsce

Zgłaszający: Advertis. Zadruk UV na białej plexi wyfrezowanej w kształcie logo, plus nafrezowana podstawka. Nagroda: profesjonalny monitor graficzny EIZO.


II miejsce

Zgłaszający: Belesprit. Okulary wydrukowane metodą druku cyfrowego (na drukarce OKI), następnie kaszerowane z tekturą falistą i wycięte. II nagroda – ekspres do kawy.


III miejsce

Zgłaszający: ARW Focus. Zdjęcie przedstawia logo targów (równoramienną gwiazdę) przedstawione na zasadzie perspektywicznego street-art'u. Każde z ramion jest trzymane przez innego reprezentanta działu firmy i każde z tych ramion ma inny rozmiar (drukowane na płytach Hipps oraz Dibond). Elementy ułożone w odpowiedniej perspektywie tworzą pełnowymiarowe logo targów. Zdjęcie wykonane jest na Bulwarze Xawerego Dunikowskiego we Wrocławiu, na tle Ostrowa Tumskiego. III nagroda – drukarka biurowa.

Jury postanowiło przyznać także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego. Wyróżnienie trafia do firmy torbyekologiczne.pl.

Wyróżnienie

Zgłaszający: torbyekologiczne.pl. Technologia druk sublimacyjny pośredni - druk na ploterze Epson SureColor SC-F7000, transfer na kalandrze Transmatic 7360 Sport. Tkanina poliester 100%. Nagroda - zestaw upominków od OOH magazine.

Uzasadnienie werdyktu: W ocenie zgłoszonych prac Jury brało pod uwagę kreatywność wykonania zdjęcia, pomysłowość aranżacji i umiejscowienia logotypu, pod uwagę brana było także wykonanie samego logotypu. W skład Jury weszli przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO - partnera konkursu.

Wszystkie nadesłane w konkursie zgłoszenia zostaną także nagrodzone zestawami kreatywnych kubków. Cała galeria konkursowa (ze wszystkimi zgłoszeniami) będzie niebawem dostępna na łamach OOH magazine.

Organizatorem konkursu jest OOH magazine i FestiwalDruku.pl. Partnerem konkursu jest firma EIZO, producent profesjonalnych monitorów graficznych.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
thalero, 13.06.2017

Gwiazdka z plexi.
Kreatywność sięgnęła zenitu.

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
niedziela 24.06.2018, 81 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone