logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2010

   13.10.2010, przeczytano 1801 razy

Na stronie organizatoraKonkursu Biuletynów Firmowych 2010, firmy Agape, pojawiły się wyniki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2010,11433,artykul.html

Wyniki prezentują się następująco:

Biuletyn wewnętrzny

Biuletyn wewnętrzny roku

1. „Nasz Krąg”, Allianz Polska - 191,75 pkt / 200
2. „Shot CEDC”, Bols/Grupa CEDC - 178,75 pkt
3. „LeoPolonia”, Generali - 175,25 pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynuwewnętrznego
„Nasz Krąg”, Allianz Polska

Tekst Roku biuletynuwewnętrznego
Netto – „Nettowinki”, nr 2/2010, tekst „Podążam za rozwojemfirmy”

Okładka Roku biuletynuwewnętrznego
Generali – „LeoPolonia”, nr 1/2010

Zdjęcie Roku biuletynuwewnętrznego
Nordea Bank Polska – „Bank Express” nr 1/2010, zdjęcie na str.40

Infografika Roku biuletynuwewnętrznego
Tesco Polska – „Dzisiaj”, nr luty 2010, infografika „Geografiazakupów”


Biuletyn zewnętrzny

Biuletyn zewnętrzny roku

1. „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - 186,50pkt / 200
2. „Emocje”, Honda Poland - 175,50 pkt
3. „W Podróży”, PKP Intercity - 174,75 pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynuzewnętrznego
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris – „Sense of Beauty”

Tekst Roku biuletynuzewnętrznego
Grupa PRC – „Topowy Altus” , nr, 2/2010, tekst „Pocztówki zNepalu”

Okładka Roku biuletynuzewnętrznego
Krakowskie Zakłady Automatyki – „KZA Express”, nr 3/2009

Zdjęcie Roku biuletynuzewnętrznego
Wittchen – „Wittchen Magazyn”, nr 9/2010, zdjęcie na str. 64

Infografika Roku biuletynuzewnętrznego
US Pharmacia – „Farmacja i Ja”, nr maj 2010, infografika „Kręgosłup.Dlaczego wciąż boli?”


Biuletyn elektroniczny

Biuletyn elektroniczny roku
1. „Piwowarski Serwis Informacyjny”,
Kompania Piwowarska -143,75 pkt / 170
2. „Biuletyn KRN.pl”, KRN Media - 138,50 pkt
3. „e-Zoom”, Sanofi-Aventis - 131,70 pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynuelektronicznego
Kompania Piwowarska – „Piwowarski Serwis Informacyjny”

Tekst Roku biuletynuelektronicznego
KRN Media – „Biuletyn KRN.pl”, nr 22/2010, tekst „Ogród właściwieoświetlony”

Okładka Roku (str. główna) biuletynuelektronicznego
5 Stars Club Business Travel – „5 Starsletter”, nr 7, maj2010


Biuletyn instytucji

Najlepszy biuletyn instytucji
1. „Program koncertowy miesięczny”, Filharmonia Łódzka - 183,00 pkt /200
2. „Kronika”, Uniwersytet Łódzki - 154,45 pkt
3. „Bilans Dodatni”, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy - 153,65pkt

Wyróżnienia

Layout Roku biuletynu instytucji
Filharmonia Łódzka – „Program koncertowy miesięczny”

Tekst Roku biuletynu instytucji
Urząd Marszałkowski Woj. Pomorskiego – „Pomorskie”, nr 2/2010, tekst„Marszałek Struk objął dowodzenie husarią”

Okładka Roku biuletynuinstytucji
Uniwersytet Łódzki – „Kronika”, nr 2/2010


Projekt jednorazowy

Projekt jednorazowy roku
1. „Raport roczny 2009”, Ergo Hestia - 193,00 pkt / 200

Wyróżnienia

Layout Roku projektujednorazowego
Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”

Okładka Roku projektujednorazowego
BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku” (wydanie papierowejednorazowe)

Zdjęcie Roku projektujednorazowego
Ergo Hestia – „Raport roczny 2009”, zdjęcie na str. 42, Michał lat13

Infografika Roku projektu jednorazowego
BRE Bank – „Kurier Grupy BRE Banku”, infografika „Aspiro –wykorzystujemy potencjał sieci sprzedaży”

Pdfy nagrodzonych prac, a także zdjęcia z Gali opublikowanezostaną na stronie internetowej http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html w najbliższychdniach.

Źródło: Agape

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764