logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2015

   01.10.2015, przeczytano 2132 razy

Znamy już najlepsze biuletyny firmowe 2015. Tegoroczna edycja ma jubileuszowy charakter. W organizowanym od 15 lat, corocznym konkursie wystartowało w sumie 1150 prac. Od wielu lat wydarzenie to wspierane jest również przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Dostojnym Jubilatom gratulujemy i prezentujemy wyniki tegorocznych zmagań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2015,26116,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE


BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Magazyn Employer Branding”, MJCC 167,20 pkt
  2. „Portal Bankomania”, PKO BP 149,20 pkt
  3. „Z czym się je FMCG?”, Mondelez Europe Services 145,80 pkt


BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Newsletter Przemysłów Kreatywnych”, Urząd Miasta Łodzi 151,20 pkt


BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Zoom”, Grupa Sanofi 176,70 pkt


PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny”, Agencja Rozwoju Przemysłu 174,10 pkt


PUBLIKACJE DRUKOWANE


BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Kaleidoscope”, PLL LOT 191,00 pkt
  2. „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska 186,50 pkt
  3. „Risk Focus”, Ergo Hestia 160,90 pkt


PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Zmieniasz Siebie – Zmieniasz Świat”, Gmina Gierałtowice 139,70 pkt


BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Fundusze Europejskie w Polsce”, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju 140,30 pkt
  2. „Świętokrzyski Głos Pana Karpia”, Towarzystwo Promocji Ryb „Pan Karp” 136,30 pkt
  3. „Strefa PMI”, PMI Poland Chapter 126,00 pkt


PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Trends of Beauty”, Douglas Polska 161,10 pkt


BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 171,70 pkt
  2. „Świat PZU”, PZU 170,90 pkt
  3. „Ultimek”, Ultimo 161,50 pkt


We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Konkurs wspierają:

Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner merytoryczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”.

Źródło: Agape

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764