logo
WIADOMOŚCI

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2018

   03.10.2018, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już wyniki tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. To już 18. edycja konkursu prezentującego najciekawsze wydawnictwa z branży custom publishing. To również kolejny rok naszej współpracy i wsparcia Konkursu przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Zwycięzcom i twórcom nagrodzonych prac gratulujemy, przedstawiając wyniki tegorocznych zmagań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2018,379602,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski    177,55 pkt
  2. „Serwis prasowy Škoda”, Volkswagen Group Polska    157,7 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „MyNutricia”, Nutricia Polska    155,1 pkt
  2. „Kurier BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    153,45 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Aplikacja na Dzień Pracownika”, Bank Gospodarstwa Krajowego    180,5 pkt
  2. „Intranet Budimex”, Budimex    175,4 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    171,8 pkt

PORTAL/EXTRANET DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    192,9 pkt
  2. „Serwis korporacyjny Carrefour Polska”, Carrefour Polska    182 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    176 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    187,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Tydzień bezpieczeństwa w DHL Parcel”, DHL Parcel Polska    157,55 pkt
  2. „Jestem BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    139,5 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    134,9 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    171,95 pkt
  2. „Pakiet filmów o firmie”, Carrefour Polska    154,6 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    152,55 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    190,2 pkt
  2. „ToJatoTy”, Headz Marketing    184,75 pkt
  3. „Bankomania”, PKO Bank Polski    178,85 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny 2017”, Ergo Hestia    174,4 pkt
  2. „Raport Roczny 2017”, Carrefour Polska    167,65 pkt
  3. „Raport Roczny 2017”, Budimex    166,45 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    174,05 pkt
  2. „Mazowsze serce Polski”, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego    168,35 pkt
  3. „Podlaskie Wrota”, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego    145,1 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Nasz Bank”, PKO Bank Polski    185,2 pkt
  2. „W kolorze”, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka    180,55 pkt
  3. „Ogniwo”, Fundacja PBG    172,3 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Rozpoczęcie konkursu Poland National Award w ramach Sony World Photography Awards 2019
World Photography Organisation ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu polskiej edycji konkursów National Award. Stanowią one tradycyjne już elementy programu konkursowego Sony World Photography Awards. Dzięki nim uczestnicy z ponad 50 krajów, niezależnie od poziomu umiejętności, mają szansę na wyróżnienie w renomowanym konkursie międzynarodowym.
:Dobry Znak od Mastercard nagrodzony podczas Golden Drum
Kampania :Dobry Znak, realizowana w Polsce przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup, została nagrodzona złotem w kategorii „Efektywność” na 25. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Ponadto, kampania znalazła się w ścisłym gronie finalistów również w dwóch innych kategoriach: „Outdoor” oraz „Zasięg”.
Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji niezależnych.
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone