logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2018

   03.10.2018, przeczytano 500 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już wyniki tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. To już 18. edycja konkursu prezentującego najciekawsze wydawnictwa z branży custom publishing. To również kolejny rok naszej współpracy i wsparcia Konkursu przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Zwycięzcom i twórcom nagrodzonych prac gratulujemy, przedstawiając wyniki tegorocznych zmagań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2018,379602,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski    177,55 pkt
  2. „Serwis prasowy Škoda”, Volkswagen Group Polska    157,7 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „MyNutricia”, Nutricia Polska    155,1 pkt
  2. „Kurier BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    153,45 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Aplikacja na Dzień Pracownika”, Bank Gospodarstwa Krajowego    180,5 pkt
  2. „Intranet Budimex”, Budimex    175,4 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    171,8 pkt

PORTAL/EXTRANET DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    192,9 pkt
  2. „Serwis korporacyjny Carrefour Polska”, Carrefour Polska    182 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    176 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    187,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Tydzień bezpieczeństwa w DHL Parcel”, DHL Parcel Polska    157,55 pkt
  2. „Jestem BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    139,5 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    134,9 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    171,95 pkt
  2. „Pakiet filmów o firmie”, Carrefour Polska    154,6 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    152,55 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    190,2 pkt
  2. „ToJatoTy”, Headz Marketing    184,75 pkt
  3. „Bankomania”, PKO Bank Polski    178,85 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny 2017”, Ergo Hestia    174,4 pkt
  2. „Raport Roczny 2017”, Carrefour Polska    167,65 pkt
  3. „Raport Roczny 2017”, Budimex    166,45 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    174,05 pkt
  2. „Mazowsze serce Polski”, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego    168,35 pkt
  3. „Podlaskie Wrota”, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego    145,1 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Nasz Bank”, PKO Bank Polski    185,2 pkt
  2. „W kolorze”, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka    180,55 pkt
  3. „Ogniwo”, Fundacja PBG    172,3 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764