logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2018

   03.10.2018, przeczytano 1112 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już wyniki tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. To już 18. edycja konkursu prezentującego najciekawsze wydawnictwa z branży custom publishing. To również kolejny rok naszej współpracy i wsparcia Konkursu przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Zwycięzcom i twórcom nagrodzonych prac gratulujemy, przedstawiając wyniki tegorocznych zmagań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2018,379602,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski    177,55 pkt
  2. „Serwis prasowy Škoda”, Volkswagen Group Polska    157,7 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „MyNutricia”, Nutricia Polska    155,1 pkt
  2. „Kurier BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    153,45 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Aplikacja na Dzień Pracownika”, Bank Gospodarstwa Krajowego    180,5 pkt
  2. „Intranet Budimex”, Budimex    175,4 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    171,8 pkt

PORTAL/EXTRANET DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    192,9 pkt
  2. „Serwis korporacyjny Carrefour Polska”, Carrefour Polska    182 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    176 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    187,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Tydzień bezpieczeństwa w DHL Parcel”, DHL Parcel Polska    157,55 pkt
  2. „Jestem BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    139,5 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    134,9 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    171,95 pkt
  2. „Pakiet filmów o firmie”, Carrefour Polska    154,6 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    152,55 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    190,2 pkt
  2. „ToJatoTy”, Headz Marketing    184,75 pkt
  3. „Bankomania”, PKO Bank Polski    178,85 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny 2017”, Ergo Hestia    174,4 pkt
  2. „Raport Roczny 2017”, Carrefour Polska    167,65 pkt
  3. „Raport Roczny 2017”, Budimex    166,45 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    174,05 pkt
  2. „Mazowsze serce Polski”, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego    168,35 pkt
  3. „Podlaskie Wrota”, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego    145,1 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Nasz Bank”, PKO Bank Polski    185,2 pkt
  2. „W kolorze”, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka    180,55 pkt
  3. „Ogniwo”, Fundacja PBG    172,3 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
Złoto dla Polek i OneMulti w IPRA Golden Awards 2024
„To złoto dla nas jako agencji OneMulti, ale przede wszystkim dla Polek, które gremialnie wzięły udział w wyborach parlamentarnych 15 października 2023 roku. Jestem zatem podwójnie dumna i szczęśliwa. Zwyciężyła prospołeczna i proobywatelska postawa naszych rodaczek. Pokazaliśmy również strategiczne znaczenie komunikacji i public relations w...
VML z nominacjami w konkursie KTR
Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764