logo
WIADOMOŚCI

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2018

   03.10.2018, przeczytano 422 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już wyniki tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. To już 18. edycja konkursu prezentującego najciekawsze wydawnictwa z branży custom publishing. To również kolejny rok naszej współpracy i wsparcia Konkursu przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Zwycięzcom i twórcom nagrodzonych prac gratulujemy, przedstawiając wyniki tegorocznych zmagań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2018,379602,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski    177,55 pkt
  2. „Serwis prasowy Škoda”, Volkswagen Group Polska    157,7 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „MyNutricia”, Nutricia Polska    155,1 pkt
  2. „Kurier BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    153,45 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Aplikacja na Dzień Pracownika”, Bank Gospodarstwa Krajowego    180,5 pkt
  2. „Intranet Budimex”, Budimex    175,4 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    171,8 pkt

PORTAL/EXTRANET DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    192,9 pkt
  2. „Serwis korporacyjny Carrefour Polska”, Carrefour Polska    182 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    176 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    187,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Tydzień bezpieczeństwa w DHL Parcel”, DHL Parcel Polska    157,55 pkt
  2. „Jestem BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    139,5 pkt
  3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    134,9 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    171,95 pkt
  2. „Pakiet filmów o firmie”, Carrefour Polska    154,6 pkt
  3. „Gaspol Team”, Gaspol    152,55 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    190,2 pkt
  2. „ToJatoTy”, Headz Marketing    184,75 pkt
  3. „Bankomania”, PKO Bank Polski    178,85 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny 2017”, Ergo Hestia    174,4 pkt
  2. „Raport Roczny 2017”, Carrefour Polska    167,65 pkt
  3. „Raport Roczny 2017”, Budimex    166,45 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    174,05 pkt
  2. „Mazowsze serce Polski”, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego    168,35 pkt
  3. „Podlaskie Wrota”, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego    145,1 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Nasz Bank”, PKO Bank Polski    185,2 pkt
  2. „W kolorze”, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka    180,55 pkt
  3. „Ogniwo”, Fundacja PBG    172,3 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks
Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na...
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018
24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa odbył się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition. Inicjatywa od 10 lat, jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.  Wspólnie z Greenpeace postawiliśmy przed uczestnikami...
Porta Drzwi, marka należąca do największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej – Porta KMI Poland, otrzymała międzynarodowy tytuł Superbrand, przyznawany najsilniejszym markom w Polsce. Tym wyróżnieniem Porta Drzwi została uhonorowana już kolejny rok z rzędu.
Złote Spinacze za employer branding dla Mjcc i Mcdonald’s
MJCC i McDonald’s triumfowały w dwóch kategoriach: Employer Branding i Research&Insights. Zwycięska strategia powstała w pierwszej połowie 2017 roku w oparciu o kompleksowe badania pracowników i kandydatów McDonald’s. Jej podstawą są działania z obszaru marketingu treści, a głównym celem – przełamanie stereotypów nt. pracy w McDonald’s i poprawa efektywności działań...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone