logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2019

   01.10.2019, przeczytano 971 razy
ilustracjastrzałka

Znamy laureatów tegorocznej, już 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Jury, które intensywnie pracowało w czasie lata, wyłoniło prace w 14 kategoriach konkursowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2019,384159,artykul.html

Najlepsze biuletyny firmowe 2019

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Bankomania”, PKO Bank Polski    159,9 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Uniqalni”, UNIQA    144,05 pkt
  2. „Dunilinek” (flipbook), Duni    143,5 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Elastic Intranet”, PKP Energetyka    159,6 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    164,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Studio Grupa Orlen”, PKN Orlen    155,6 pkt
  2. „Bezpieczeństwo z wyboru Near Miss”, Gaspol    150 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Sztuka to wartość”, PKO Bank Polski    160,1 pkt
  2. „Zmieniaj świat”, Budimex    159,9 pkt
  3. „Cabrio”, Bank Gospodarstwa Krajowego    150,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP”, PKO Bank Polski    168,8 pkt
  2. „Subiektywnie o Finansach w Grupie Budimex”, Budimex    158,65 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW

  1. „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”, PKO Bank Polski    125,1 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA KLIENTÓW

  1. „Dojrzali pracownicy McDonald’s”, McDonald’s    160,2 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Upstream”, Grupa Nowy Styl    178,9 pkt
  2. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    175,3 pkt
  3. „Kaleidoscope”, PLL LOT    174,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Po prostu ING”, ING Bank Śląski    192,55 pkt
  2. „Raport Roczny 2018”, Ergo Hestia    179,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Q-Bath Interior Magazine”, AWD Interior    169,5 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    177 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Ogniwo”, Fundacja RAFAKO (dawniej Fundacja PBG)    165,2 pkt
  2. „Dunilinek”, Duni    162,25 pkt
  3. „Pepco Voice”, Pepco Poland    161 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Gratulujemy wszystkim firmom i agencjom custom publishing, które zgłosiły nagrodzone prace, a także pozostałym uczestnikom tej rywalizacji.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764