logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2019

   01.10.2019, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

Znamy laureatów tegorocznej, już 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Jury, które intensywnie pracowało w czasie lata, wyłoniło prace w 14 kategoriach konkursowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2019,384159,artykul.html

Najlepsze biuletyny firmowe 2019

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Bankomania”, PKO Bank Polski    159,9 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Uniqalni”, UNIQA    144,05 pkt
  2. „Dunilinek” (flipbook), Duni    143,5 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Elastic Intranet”, PKP Energetyka    159,6 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    164,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Studio Grupa Orlen”, PKN Orlen    155,6 pkt
  2. „Bezpieczeństwo z wyboru Near Miss”, Gaspol    150 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Sztuka to wartość”, PKO Bank Polski    160,1 pkt
  2. „Zmieniaj świat”, Budimex    159,9 pkt
  3. „Cabrio”, Bank Gospodarstwa Krajowego    150,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP”, PKO Bank Polski    168,8 pkt
  2. „Subiektywnie o Finansach w Grupie Budimex”, Budimex    158,65 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW

  1. „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”, PKO Bank Polski    125,1 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA KLIENTÓW

  1. „Dojrzali pracownicy McDonald’s”, McDonald’s    160,2 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Upstream”, Grupa Nowy Styl    178,9 pkt
  2. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    175,3 pkt
  3. „Kaleidoscope”, PLL LOT    174,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Po prostu ING”, ING Bank Śląski    192,55 pkt
  2. „Raport Roczny 2018”, Ergo Hestia    179,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Q-Bath Interior Magazine”, AWD Interior    169,5 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    177 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Ogniwo”, Fundacja RAFAKO (dawniej Fundacja PBG)    165,2 pkt
  2. „Dunilinek”, Duni    162,25 pkt
  3. „Pepco Voice”, Pepco Poland    161 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Gratulujemy wszystkim firmom i agencjom custom publishing, które zgłosiły nagrodzone prace, a także pozostałym uczestnikom tej rywalizacji.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
Konkurs „Świeć się z Energą” rozświetla Polskie miasta i niesie pomoc potrzebującym
Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody...
Santander Bank Polska zdobywcą czterech statuetek w konkursie Złote Spinacze 2019
Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.
Podczas tegorocznej edycji "Złotych Spinaczy", ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki: dwie srebrne w kategoriach "Business to Business PR" oraz "Finanse" a także brązową w kategorii "Komunikacja wewnętrzna".
BNP Paribas zwyciężył w trzech kategoriach konkursu na najlepszych marketerów w Polsce. Bank otrzymał m.in. tytuł Reklamodawcy Roku 2019, Dyrektora Marketingu Roku oraz Zespołu Marketingowego Roku. Nagrody wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych, 2 zespołowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764