logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2019

   01.10.2019, przeczytano 967 razy
ilustracjastrzałka

Znamy laureatów tegorocznej, już 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Jury, które intensywnie pracowało w czasie lata, wyłoniło prace w 14 kategoriach konkursowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2019,384159,artykul.html

Najlepsze biuletyny firmowe 2019

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Bankomania”, PKO Bank Polski    159,9 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Uniqalni”, UNIQA    144,05 pkt
  2. „Dunilinek” (flipbook), Duni    143,5 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Elastic Intranet”, PKP Energetyka    159,6 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    164,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Studio Grupa Orlen”, PKN Orlen    155,6 pkt
  2. „Bezpieczeństwo z wyboru Near Miss”, Gaspol    150 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Sztuka to wartość”, PKO Bank Polski    160,1 pkt
  2. „Zmieniaj świat”, Budimex    159,9 pkt
  3. „Cabrio”, Bank Gospodarstwa Krajowego    150,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP”, PKO Bank Polski    168,8 pkt
  2. „Subiektywnie o Finansach w Grupie Budimex”, Budimex    158,65 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW

  1. „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”, PKO Bank Polski    125,1 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA KLIENTÓW

  1. „Dojrzali pracownicy McDonald’s”, McDonald’s    160,2 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Upstream”, Grupa Nowy Styl    178,9 pkt
  2. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    175,3 pkt
  3. „Kaleidoscope”, PLL LOT    174,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Po prostu ING”, ING Bank Śląski    192,55 pkt
  2. „Raport Roczny 2018”, Ergo Hestia    179,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Q-Bath Interior Magazine”, AWD Interior    169,5 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    177 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Ogniwo”, Fundacja RAFAKO (dawniej Fundacja PBG)    165,2 pkt
  2. „Dunilinek”, Duni    162,25 pkt
  3. „Pepco Voice”, Pepco Poland    161 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Gratulujemy wszystkim firmom i agencjom custom publishing, które zgłosiły nagrodzone prace, a także pozostałym uczestnikom tej rywalizacji.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764