logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2019

   01.10.2019, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka

Znamy laureatów tegorocznej, już 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Jury, które intensywnie pracowało w czasie lata, wyłoniło prace w 14 kategoriach konkursowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2019,384159,artykul.html

Najlepsze biuletyny firmowe 2019

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Bankomania”, PKO Bank Polski    159,9 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Uniqalni”, UNIQA    144,05 pkt
  2. „Dunilinek” (flipbook), Duni    143,5 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Elastic Intranet”, PKP Energetyka    159,6 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    164,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Studio Grupa Orlen”, PKN Orlen    155,6 pkt
  2. „Bezpieczeństwo z wyboru Near Miss”, Gaspol    150 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Sztuka to wartość”, PKO Bank Polski    160,1 pkt
  2. „Zmieniaj świat”, Budimex    159,9 pkt
  3. „Cabrio”, Bank Gospodarstwa Krajowego    150,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP”, PKO Bank Polski    168,8 pkt
  2. „Subiektywnie o Finansach w Grupie Budimex”, Budimex    158,65 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW

  1. „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”, PKO Bank Polski    125,1 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA KLIENTÓW

  1. „Dojrzali pracownicy McDonald’s”, McDonald’s    160,2 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Upstream”, Grupa Nowy Styl    178,9 pkt
  2. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    175,3 pkt
  3. „Kaleidoscope”, PLL LOT    174,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Po prostu ING”, ING Bank Śląski    192,55 pkt
  2. „Raport Roczny 2018”, Ergo Hestia    179,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Q-Bath Interior Magazine”, AWD Interior    169,5 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    177 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Ogniwo”, Fundacja RAFAKO (dawniej Fundacja PBG)    165,2 pkt
  2. „Dunilinek”, Duni    162,25 pkt
  3. „Pepco Voice”, Pepco Poland    161 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Gratulujemy wszystkim firmom i agencjom custom publishing, które zgłosiły nagrodzone prace, a także pozostałym uczestnikom tej rywalizacji.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła jubileuszowa 10. edycja Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego
Już po raz dziesiąty, kanał telewizyjny National Geographic i Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, zapraszają do udziału w Wyjątkowym Konkursie Fotograficznym. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace do 20 września br. w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają wspaniałe...
Konkurs: neon dla Centrum Kultury w Lublinie
Centrum Kultury w Lublinie zaprasza do udziału w konkursie, którego celem jest wyłonienie projektu neonu na elewację budynku Centrum. Do wygrania jest 5 tys. zł.
We Want Jazz - Międzynarodowy Konkurs Plakatu
Temat: Bronisław Kaper, Henryk Wars, Victor Young. Wkład polskich kompozytorów w historię światowego jazzu.
Konkurs na mural FSC w Lublinie
Rada Dzielnicy Hajdów-Zadębie w Lublinie oraz Centrum Kultury w Lublinie aprasza do udziału w konkursie na mural nawiązującu do spuścizny Fabryki Samochodów Ciężarowych w Lublinie.
Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764