logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2019

   01.10.2019, przeczytano 1015 razy
ilustracjastrzałka

Znamy laureatów tegorocznej, już 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Jury, które intensywnie pracowało w czasie lata, wyłoniło prace w 14 kategoriach konkursowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2019,384159,artykul.html

Najlepsze biuletyny firmowe 2019

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Bankomania”, PKO Bank Polski    159,9 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Uniqalni”, UNIQA    144,05 pkt
  2. „Dunilinek” (flipbook), Duni    143,5 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Elastic Intranet”, PKP Energetyka    159,6 pkt

BLOG TEMATYCZNY

  1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    164,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW

  1. „Studio Grupa Orlen”, PKN Orlen    155,6 pkt
  2. „Bezpieczeństwo z wyboru Near Miss”, Gaspol    150 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW

  1. „Sztuka to wartość”, PKO Bank Polski    160,1 pkt
  2. „Zmieniaj świat”, Budimex    159,9 pkt
  3. „Cabrio”, Bank Gospodarstwa Krajowego    150,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP”, PKO Bank Polski    168,8 pkt
  2. „Subiektywnie o Finansach w Grupie Budimex”, Budimex    158,65 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA PRACOWNIKÓW

  1. „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”, PKO Bank Polski    125,1 pkt

PROJEKT CONTENT MARKETINGOWY DLA KLIENTÓW

  1. „Dojrzali pracownicy McDonald’s”, McDonald’s    160,2 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Upstream”, Grupa Nowy Styl    178,9 pkt
  2. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    175,3 pkt
  3. „Kaleidoscope”, PLL LOT    174,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Po prostu ING”, ING Bank Śląski    192,55 pkt
  2. „Raport Roczny 2018”, Ergo Hestia    179,5 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Q-Bath Interior Magazine”, AWD Interior    169,5 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    177 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Ogniwo”, Fundacja RAFAKO (dawniej Fundacja PBG)    165,2 pkt
  2. „Dunilinek”, Duni    162,25 pkt
  3. „Pepco Voice”, Pepco Poland    161 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Gratulujemy wszystkim firmom i agencjom custom publishing, które zgłosiły nagrodzone prace, a także pozostałym uczestnikom tej rywalizacji.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764