logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards 2014

   07.10.2014, przeczytano 2027 razy
ilustracjastrzałka

Nagroda Grand Prix, 6 Złotych Effie, 23 Srebrne Effie i 19 Brązowych Effie – tak w skrócie zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, XV gala rozdania nagród Effie. Gościem honorowym gali był Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-efektywnosci-komunikacji-marketingowej-effie-awards-2014,22842,artykul.html

Najważniejsze wyróżnienie poniedziałkowej gali – Grand Prix, otrzymały DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za kampanię „Idealny pracownik banku” dla marki PKO Bank Polski. 

Tegoroczny konkurs obfitował również w Złote Effie – było ich 6. Wśród nagrodzonych złotem znaleźli się: Ogilvy & Mather i MEC za kampanię „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” (NJU Mobile) przeprowadzoną dla Orange Polska; Saatchi & Saatchi Poland, Closbrother oraz PHD Media Direction za kampanie „Wyprzedaż 2013 z udziałem W. Zientarskiego” dla Toyota Motor Poland; MediaCom Warszawa, Grandes Kochocnos, CPC oraz K2 za „Kto następny przejdzie do PLAY?” dla PLAY; VML Poland oraz Starcom MediaVest Group za „Mocno pomocni agenci PZU” dla PZU; MEC, Ogilvy & Mather oraz Duda Polska za „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” (Biedronka) dla Jeronimo Martins Polska; DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za „Idealny pracownik banku” dla PKO Bank Polski. 

– Co nas bardzo cieszy, poziom zgłoszonych w tym roku kampanii był bardzo wysoki. Pokazuje to liczba przyznanych Złotych Effie i przede wszystkim – nagrody Grand Prix. Przewodniczący Jury nie mieli wątpliwości, której kampanii w tym roku przyznać tę najważniejszą nagrodę – komentuje Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. 

Tytuł najbardziej efektywnej agencji reklamowej roku otrzymała agencja DDB Warszawa – 38 pkt, 

a najbardziej efektywnego domu mediowego Starcom MediaVest Group – 68 pkt. Zajęły one pierwsze miejsca w rankingach Effie 2014. 

Do tegorocznej edycji konkursu Effie reklamodawcy zgłosili 170 kampanii w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 75-osobowe jury, złożone z: pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, marketerów, pracowników mediów, instytutów badawczych i niezależnych konsultantów, pod przewodnictwem Katarzyny Milanovic, Dyrektor Generalne NIVEA na Polskę i kraje Bałtyckie oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich. 

Podczas Gali odbyło się wystąpienia Ministra Gospodarki Janusza Piechocińskiego, który mówił o istotnym znaczeniu gospodarczym polskich produktów, polskiego eksportu oraz o najbardziej rozpoznawalnych markach, a także nowoczesnym zarządzaniu marką dla promocji Polski w świecie, włączania polskich firm w międzynarodowy obieg gospodarczy oraz ekspansji polskich firm w świecie. 

Effie wyznacza standardy, nagradza najbardziej skuteczne, strategicznie przemyślane działania komunikacyjne, nastawione na długofalowe efekty, wzmacniające gospodarkę kraju. 

Konkurs Effie wspierają media i partnerzy biznesowi: 

Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, Onet., TVN

Sponsorzy Wspierający: AMS, Multikino Media, Facebook

Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media Impact Polska

Partner Technologiczny: Nextway Group

Sponsorzy Gali: Nespresso, Hennessy

Gospodarz Gali: Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie

Patroni Medialni: Radio Zet Chilli, ThinkThank, NowyMarketing.pl, Biznes.pl, TVN24 Biznes i Świat. 

Honorowy Patronat nad konkursem objął Minister Gospodarki. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan.

Źródło: Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764