logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki konkursu na identyfikację Instytutu Muzyki i Tańca

   27.03.2019, przeczytano 491 razy

Ogłaszono zwycięzcę konkursu na nową identyfikację Instytutu Muzyki i Tańca. W dwuetapowym konkursie współorganizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zwycięzcą został Marcin Władyka i studio Headmade. Konkurs był dwuetapowy. W pierwszym, otwartym etapie, projektanci i studia graficzne zgłaszały portfolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-na-identyfikacje-instytutu-muzyki-i-tanca,381831,artykul.html

Wpłynęło ich ponad 130. Jury w składzie:

  • prof. zw. Błażej Ostoja Lniski – Dziekan Wydziału Grafiki ASP Warszawa
  • Włodzimierz Gorzelańczyk – Wicedyrektor Centrum Edukacji Artystycznej
  • dr hab. Aleksandra Dziurosz – Zastępca Dyrektora Instytutu Muzyki i Tańca
  • Mateusz Machalski – Członek Zarządu STGU
  • Emilia Bojańczyk – Art director and Head of Creative, Partner, Studio Podpunkt

Wybrało 4 portfolia i studia / projektantów do dalszej pracy, tj.:

Headmade, Martę Gawin, UVMW, Zespół Wespół, które w drugim etapie przygotowały projekty logotypu, a także prezentację podstawowych akcydensów i przykłady realizacji języka graficznego. Ze zgłoszonych prac jury wyłoniło zwycięzcę. Szczegółowe prace nad identyfikacją będą realizowane w najbliższych tygodniach. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764