logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki konkursu na identyfikację Instytutu Muzyki i Tańca

   27.03.2019, przeczytano 212 razy

Ogłaszono zwycięzcę konkursu na nową identyfikację Instytutu Muzyki i Tańca. W dwuetapowym konkursie współorganizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zwycięzcą został Marcin Władyka i studio Headmade. Konkurs był dwuetapowy. W pierwszym, otwartym etapie, projektanci i studia graficzne zgłaszały portfolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-na-identyfikacje-instytutu-muzyki-i-tanca,381831,artykul.html

Wpłynęło ich ponad 130. Jury w składzie:

  • prof. zw. Błażej Ostoja Lniski – Dziekan Wydziału Grafiki ASP Warszawa
  • Włodzimierz Gorzelańczyk – Wicedyrektor Centrum Edukacji Artystycznej
  • dr hab. Aleksandra Dziurosz – Zastępca Dyrektora Instytutu Muzyki i Tańca
  • Mateusz Machalski – Członek Zarządu STGU
  • Emilia Bojańczyk – Art director and Head of Creative, Partner, Studio Podpunkt

Wybrało 4 portfolia i studia / projektantów do dalszej pracy, tj.:

Headmade, Martę Gawin, UVMW, Zespół Wespół, które w drugim etapie przygotowały projekty logotypu, a także prezentację podstawowych akcydensów i przykłady realizacji języka graficznego. Ze zgłoszonych prac jury wyłoniło zwycięzcę. Szczegółowe prace nad identyfikacją będą realizowane w najbliższych tygodniach. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764