logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki konkursu na identyfikację Instytutu Muzyki i Tańca

   27.03.2019, przeczytano 492 razy

Ogłaszono zwycięzcę konkursu na nową identyfikację Instytutu Muzyki i Tańca. W dwuetapowym konkursie współorganizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zwycięzcą został Marcin Władyka i studio Headmade. Konkurs był dwuetapowy. W pierwszym, otwartym etapie, projektanci i studia graficzne zgłaszały portfolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-na-identyfikacje-instytutu-muzyki-i-tanca,381831,artykul.html

Wpłynęło ich ponad 130. Jury w składzie:

  • prof. zw. Błażej Ostoja Lniski – Dziekan Wydziału Grafiki ASP Warszawa
  • Włodzimierz Gorzelańczyk – Wicedyrektor Centrum Edukacji Artystycznej
  • dr hab. Aleksandra Dziurosz – Zastępca Dyrektora Instytutu Muzyki i Tańca
  • Mateusz Machalski – Członek Zarządu STGU
  • Emilia Bojańczyk – Art director and Head of Creative, Partner, Studio Podpunkt

Wybrało 4 portfolia i studia / projektantów do dalszej pracy, tj.:

Headmade, Martę Gawin, UVMW, Zespół Wespół, które w drugim etapie przygotowały projekty logotypu, a także prezentację podstawowych akcydensów i przykłady realizacji języka graficznego. Ze zgłoszonych prac jury wyłoniło zwycięzcę. Szczegółowe prace nad identyfikacją będą realizowane w najbliższych tygodniach. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764