logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Raporty Społeczne 2020

   16.10.2020, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Ogłoszono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2019. Laureatami nagród głównych, podobnie jak w poprzedniej edycji, zostały firmy: LPP – nagroda główna za raport zintegrowany, Santander Bank Polska – najlepszy raport społeczny. W 14. edycji nagrodzono również następujące firmy i organizacje: BNP Paribas Bank Polska, Jeronimo Martins Polska, Grupa Jurajska GOPR, Grupa TAURON, Grupa VELUX, Orange Polska i Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firma Deloitte.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-raporty-spoleczne-2020,388827,artykul.html

W tegorocznej edycji Konkursu Raporty Społeczne wzięła udział rekordowa liczba 56 publikacji. Składa się na nią między innymi: 12 debiutów, 15 raportów zintegrowanych oraz 3 raporty organizacji pozarządowych. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 15 października w formie online. Relacja wideo z wydarzenia dostępna jest na stronie: www.facebook.com/Raportyspoleczne.

- W minionym roku obserwowaliśmy wzmocnienie wartości czynników ESG. Powstają kolejne inicjatywy ukazujące znaczenie kwestii środowiskowych, społecznych oraz ładu organizacyjnego. Konkurs Raporty Społeczne stanowi przegląd podejścia do danych niefinansowych to, w jaki sposób firmy zarządzają swoim wpływem oraz jak ten wpływ raportują. To także kolejny rok obowiązywania dyrektywy o ujawnianiu danych niefinansowych w Polsce. Tym bardziej cieszy fakt wzrostu liczby zgłoszonych do konkursu publikacji. Jako przewodnicząca jury serdecznie gratuluję nagrodzonym, ale również wszystkim firmom, organizacjom, instytucjom, które raporty przygotowują. Mamy świadomość tego, z jak wielkim nakładem pracy wiąże się wydanie raportu społecznego czy zintegrowanego. Tym bardziej należy docenić obecność w konkursie wszystkich, którzy raporty do oceny przekazali. Serdecznie dziękujemy też wszystkim naszym jurorkom i jurorom, dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu możliwa jest realizacja konkursu, w którym nagrodzone organizacje mają poczucie, że jest to nagroda przyznawana w imieniu szerokiego gremium eksperckiego - mówi Marzena Strzelczak, prezeska,dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764