logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Raporty Społeczne 2020

   16.10.2020, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

Ogłoszono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2019. Laureatami nagród głównych, podobnie jak w poprzedniej edycji, zostały firmy: LPP – nagroda główna za raport zintegrowany, Santander Bank Polska – najlepszy raport społeczny. W 14. edycji nagrodzono również następujące firmy i organizacje: BNP Paribas Bank Polska, Jeronimo Martins Polska, Grupa Jurajska GOPR, Grupa TAURON, Grupa VELUX, Orange Polska i Stowarzyszenie Otwarte Klatki. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firma Deloitte.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-raporty-spoleczne-2020,388827,artykul.html

W tegorocznej edycji Konkursu Raporty Społeczne wzięła udział rekordowa liczba 56 publikacji. Składa się na nią między innymi: 12 debiutów, 15 raportów zintegrowanych oraz 3 raporty organizacji pozarządowych. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 15 października w formie online. Relacja wideo z wydarzenia dostępna jest na stronie: www.facebook.com/Raportyspoleczne.

- W minionym roku obserwowaliśmy wzmocnienie wartości czynników ESG. Powstają kolejne inicjatywy ukazujące znaczenie kwestii środowiskowych, społecznych oraz ładu organizacyjnego. Konkurs Raporty Społeczne stanowi przegląd podejścia do danych niefinansowych to, w jaki sposób firmy zarządzają swoim wpływem oraz jak ten wpływ raportują. To także kolejny rok obowiązywania dyrektywy o ujawnianiu danych niefinansowych w Polsce. Tym bardziej cieszy fakt wzrostu liczby zgłoszonych do konkursu publikacji. Jako przewodnicząca jury serdecznie gratuluję nagrodzonym, ale również wszystkim firmom, organizacjom, instytucjom, które raporty przygotowują. Mamy świadomość tego, z jak wielkim nakładem pracy wiąże się wydanie raportu społecznego czy zintegrowanego. Tym bardziej należy docenić obecność w konkursie wszystkich, którzy raporty do oceny przekazali. Serdecznie dziękujemy też wszystkim naszym jurorkom i jurorom, dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu możliwa jest realizacja konkursu, w którym nagrodzone organizacje mają poczucie, że jest to nagroda przyznawana w imieniu szerokiego gremium eksperckiego - mówi Marzena Strzelczak, prezeska,dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delikatesy Centrum zdobywają tytuł Gazetka Roku w programie Blix Awards
Najlepiej sprofilowane promocje pod potrzeby klientów, atrakcyjne przygotowanie gazetek pod względem graficznym, to właśnie te kryteria przeważyły o bezapelacyjnym zwycięstwie Delikatesów Centrum w kategorii Supermarketów. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział 80 tys. klientów różnych sieci handlowych, którzy wydali łącznie ponad 3...
„Jedenaste: Nie produkuj śmieci” – rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
W 2020 roku zadaniem uczestników konkursu organizowanego przez AMS jest zaprojektowanie plakatu na temat ograniczenia produkcji śmieci. Partnerem głównym tej edycji jest Miasto Stołeczne Warszawa, zaś głównym patronem Gazeta.pl.
Projekt Roku 2019/2020 pod patronatem Signs.pl
Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki...
Anna Szkałuba w jury konkursu Timecode Akcja Animacja
Trwa specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - Timecode Akcja Animacja. W gronie jurorów znalazła się Anna Szkałuba, head of visual design w VMLY&R. Dodatkowo, VMLY&R został partnerem kreatywnym konkursu, którego hasłem przewodnim jest "Animacja dla Planety".
Wyniki Blix Awards: które sieci handlowe mają najlepsze promocje?
Rywalizacja na ceny i promocje to odwieczny element funkcjonowania sieci handlowych. Dlatego konsumentom zostało zadane fundamentalne pytanie, które sklepy w całym ubiegłym roku oferowały swoim klientom najlepsze akcje promocyjne. I tak w tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” Polacy wybrali Biedronkę, sieć Carrefour, Kaufland, Żabkę, Makro, Castoramę,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764