logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki konkursu Super Gift 2017

   02.08.2017, przeczytano 751 razy
ilustracja
Super Gift 2016 - głosowanie publiczności

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne, które zostaną zaprezentowane podczas odbywających się we wrześniu targów reklamy: FestiwalMarketingu.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-super-gift-2017,33301,artykul.html

Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, dodatkowa kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty.

Tegoroczna odsłona była wyjątkowa - do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). Po raz pierwszy też organizator zdecydował się przyznać wyróżnienia, ze względu na zwiększone zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami. Po raz pierwszy w odsłonie konkursu w jednym przypadku ta sama ilość głosów zdecydowała o przyznaniu miejsca ex aequo.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.


Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku. Równocześnie odbywają się targi FestiwalDruku.pl. Wydarzenia objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wszystkie nagrody powędrują do Chin.
Na pewno się ucieszą, że zdominowali konkurs wysyłając nań aż 96 zgłoszeń.

avatar użytkownika
,

Zapraszamy do zapoznania się z PDFem zawierającym informacje do kogo powędrowały nagrody.   

,

Wśród nagrodzonych nie ma żadnego producenta, sami IMPORTERZY.
A słowo import oznacza...
z łac. in „do” + portare „nieść” – zakup towarów lub usług za granicą.

Tadam. I już od dzisiaj jesteś mądrzejszy o jedno określenie.
I teraz już wiesz, że nagrody w konkursie dostali Chińczycy, bo to oni wymyślili i wyprodukowali.
  

avatar użytkownika
,

Czyżby?  

,

A jakże.  

avatar użytkownika
,

Na szczęście rzeczony PDF jest publicznie dostępny więc każdy może sam zweryfikować Twoje rewelacje.  

,

Byłoby świetnie, ale jak sądzę, ludzie, którzy z takich katalogów korzystają, raczej nie przejmują się krajem pochodzenia produktu. Ważne, żeby było tanio i dało się nadrukować logo.
  

avatar użytkownika
,

Nagrody nie wędrują do żadnych Chin ale do polskich podmiotów mających zgłoszone do konkursu produkty w ofercie. Są wśród nich także polscy producenci. Nie jest natomiast jasne na czym polega Twój zarzut - powinno być drogo i bez możliwości nadrukowania logo?  

,

Zarzut?
Stwierdzam jedynie fakt, że nagrodę, nie wiem na jakiej podstawie, dostaje importer.

A przecież jeśli przedmiot jest fajny, to należałoby nagrodzić tego, kto go wymyślił i wyprodukował. A tego kto sprowadził do kraju.
  

avatar użytkownika
,

Niby dlaczego?  

,

Z tego samego powodu, dla którego nagrodę samochód roku dostaje producent, a nie sprzedawca.
  

avatar użytkownika
,

Samochody to produkty adresowane do klienta końcowego. Relacje na rynku upominków reklamowych są zupełnie inne. Twój przykład jest całkowicie chybiony.  

,

Samochody, jak każdy inny produkt sprzedawane są przez pośredników.
A mimo to, nagradza się PRODUCENTÓW.

To chyba spiseq.
  

avatar użytkownika
,

Doceniamy Twój upór ale nie zmienia on faktu, że relacje na obu tych rynkach są zupełnie inne i nieporównywalne. W wypadku samochodów to producent jest podmiotem znanym odbiorcy i klient decyduje się na zakup biorąc pod uwagę markę producenta. W wypadku gadżetów jest akurat odwrotnie - producenci pozostają najczęściej anonimowi i ich nagradzanie nie przyniosłoby korzyści ani im, ani dystrybutorom, ani nawet klientom, którzy dzięki takim nagrodom nie uzyskaliby żadnej istotnej dla siebie rekomendacji. Na rynku gadżetów decyzje zakupowe dokonywane są w oparciu o cechy produktu i markę dystrybutora. Te dwa aspekty są przedmiotem zainteresowania klientów i dlatego one również eksponowane są w konkursach takich jak ten.

Ale nic nie stoi na przeszkodzie abyś zorganizował własny konkurs do którego zaprosisz i w którym będziesz nagradzał zakłady produkcyjne z Chin.
  

,

Oczywiście, że są nieporównywalne.
Przecież takie role jak projektant, producent, importer, dystrybutor, odbiorca końcowy są zarezerowowane wyłącznie dla rynku moto.

Dlatego właśnie jak nagradzano jogurty, to nagrodę otrzymał Pan Kazio z Pcimia, który je sprzedaje, a pominięto mleczarnię.
Podobnie było przy słodyczach. Nagrodami podzielili sie sprzedawcy z Sochaczewa i Augustowa. Jury nie ujawniło dlaczego, skoro ten sam produkt jest obecny w 11 tysiącach sklepów detalicznych.
  

avatar użytkownika
,

To kiedy odpalasz swój konkurs z nagrodami dla chińskich zakładów produkujących gadżety na rynek europejski?  

,

Jestem zdecydowanym zwolennikiem promowania polskich produktów.
Zatem nigdy.
  

avatar użytkownika
,

Jeszcze lepiej - zrób konkurs dzięki któremu polscy producenci upominków zyskają sławę pokonując chińską konkurencję.  

,

To jest myśl.
Główna nagroda - możliwość przeglądania Signs z włączonym adblockiem.
ups... to żadna nagroda, przecież to każdy może.
  

avatar użytkownika
,

To niezgodne z regulaminem.  

,

Jak szaleć to na całego.  

avatar użytkownika
,

Paluszki i woda mineralna już kupione?  

,

Jeśli chcesz, by były cześcią nagrody, to kup.  

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764