logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki konkursu Super Gift 2017

   02.08.2017, przeczytano 721 razy
ilustracja
Super Gift 2016 - głosowanie publiczności

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne, które zostaną zaprezentowane podczas odbywających się we wrześniu targów reklamy: FestiwalMarketingu.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-super-gift-2017,33301,artykul.html

Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, dodatkowa kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty.

Tegoroczna odsłona była wyjątkowa - do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). Po raz pierwszy też organizator zdecydował się przyznać wyróżnienia, ze względu na zwiększone zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami. Po raz pierwszy w odsłonie konkursu w jednym przypadku ta sama ilość głosów zdecydowała o przyznaniu miejsca ex aequo.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.


Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku. Równocześnie odbywają się targi FestiwalDruku.pl. Wydarzenia objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wszystkie nagrody powędrują do Chin.
Na pewno się ucieszą, że zdominowali konkurs wysyłając nań aż 96 zgłoszeń.

avatar użytkownika
,

Zapraszamy do zapoznania się z PDFem zawierającym informacje do kogo powędrowały nagrody.   

,

Wśród nagrodzonych nie ma żadnego producenta, sami IMPORTERZY.
A słowo import oznacza...
z łac. in „do” + portare „nieść” – zakup towarów lub usług za granicą.

Tadam. I już od dzisiaj jesteś mądrzejszy o jedno określenie.
I teraz już wiesz, że nagrody w konkursie dostali Chińczycy, bo to oni wymyślili i wyprodukowali.
  

avatar użytkownika
,

Czyżby?  

,

A jakże.  

avatar użytkownika
,

Na szczęście rzeczony PDF jest publicznie dostępny więc każdy może sam zweryfikować Twoje rewelacje.  

,

Byłoby świetnie, ale jak sądzę, ludzie, którzy z takich katalogów korzystają, raczej nie przejmują się krajem pochodzenia produktu. Ważne, żeby było tanio i dało się nadrukować logo.
  

avatar użytkownika
,

Nagrody nie wędrują do żadnych Chin ale do polskich podmiotów mających zgłoszone do konkursu produkty w ofercie. Są wśród nich także polscy producenci. Nie jest natomiast jasne na czym polega Twój zarzut - powinno być drogo i bez możliwości nadrukowania logo?  

,

Zarzut?
Stwierdzam jedynie fakt, że nagrodę, nie wiem na jakiej podstawie, dostaje importer.

A przecież jeśli przedmiot jest fajny, to należałoby nagrodzić tego, kto go wymyślił i wyprodukował. A tego kto sprowadził do kraju.
  

avatar użytkownika
,

Niby dlaczego?  

,

Z tego samego powodu, dla którego nagrodę samochód roku dostaje producent, a nie sprzedawca.
  

avatar użytkownika
,

Samochody to produkty adresowane do klienta końcowego. Relacje na rynku upominków reklamowych są zupełnie inne. Twój przykład jest całkowicie chybiony.  

,

Samochody, jak każdy inny produkt sprzedawane są przez pośredników.
A mimo to, nagradza się PRODUCENTÓW.

To chyba spiseq.
  

avatar użytkownika
,

Doceniamy Twój upór ale nie zmienia on faktu, że relacje na obu tych rynkach są zupełnie inne i nieporównywalne. W wypadku samochodów to producent jest podmiotem znanym odbiorcy i klient decyduje się na zakup biorąc pod uwagę markę producenta. W wypadku gadżetów jest akurat odwrotnie - producenci pozostają najczęściej anonimowi i ich nagradzanie nie przyniosłoby korzyści ani im, ani dystrybutorom, ani nawet klientom, którzy dzięki takim nagrodom nie uzyskaliby żadnej istotnej dla siebie rekomendacji. Na rynku gadżetów decyzje zakupowe dokonywane są w oparciu o cechy produktu i markę dystrybutora. Te dwa aspekty są przedmiotem zainteresowania klientów i dlatego one również eksponowane są w konkursach takich jak ten.

Ale nic nie stoi na przeszkodzie abyś zorganizował własny konkurs do którego zaprosisz i w którym będziesz nagradzał zakłady produkcyjne z Chin.
  

,

Oczywiście, że są nieporównywalne.
Przecież takie role jak projektant, producent, importer, dystrybutor, odbiorca końcowy są zarezerowowane wyłącznie dla rynku moto.

Dlatego właśnie jak nagradzano jogurty, to nagrodę otrzymał Pan Kazio z Pcimia, który je sprzedaje, a pominięto mleczarnię.
Podobnie było przy słodyczach. Nagrodami podzielili sie sprzedawcy z Sochaczewa i Augustowa. Jury nie ujawniło dlaczego, skoro ten sam produkt jest obecny w 11 tysiącach sklepów detalicznych.
  

avatar użytkownika
,

To kiedy odpalasz swój konkurs z nagrodami dla chińskich zakładów produkujących gadżety na rynek europejski?  

,

Jestem zdecydowanym zwolennikiem promowania polskich produktów.
Zatem nigdy.
  

avatar użytkownika
,

Jeszcze lepiej - zrób konkurs dzięki któremu polscy producenci upominków zyskają sławę pokonując chińską konkurencję.  

,

To jest myśl.
Główna nagroda - możliwość przeglądania Signs z włączonym adblockiem.
ups... to żadna nagroda, przecież to każdy może.
  

avatar użytkownika
,

To niezgodne z regulaminem.  

,

Jak szaleć to na całego.  

avatar użytkownika
,

Paluszki i woda mineralna już kupione?  

,

Jeśli chcesz, by były cześcią nagrody, to kup.  

Najnowsze w tym dziale

Gazetki Intermarché docenione przez branżę
W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych...
5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764