logo
WIADOMOŚCI

Wyniki konkursu Super Gift 2017

redakcja   02.08.2017, przeczytano 613 razy
ilustracja
Super Gift 2016 - głosowanie publiczności

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne, które zostaną zaprezentowane podczas odbywających się we wrześniu targów reklamy: FestiwalMarketingu.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-super-gift-2017,33301,artykul.html

Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, dodatkowa kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty.

Tegoroczna odsłona była wyjątkowa - do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). Po raz pierwszy też organizator zdecydował się przyznać wyróżnienia, ze względu na zwiększone zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami. Po raz pierwszy w odsłonie konkursu w jednym przypadku ta sama ilość głosów zdecydowała o przyznaniu miejsca ex aequo.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.


Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku. Równocześnie odbywają się targi FestiwalDruku.pl. Wydarzenia objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
hearnes, 03.08.2017

Wszystkie nagrody powędrują do Chin.
Na pewno się ucieszą, że zdominowali konkurs wysyłając nań aż 96 zgłoszeń.

avatar użytkownika
redakcja, 03.08.2017

Zapraszamy do zapoznania się z PDFem zawierającym informacje do kogo powędrowały nagrody.   

hearnes, 03.08.2017

Wśród nagrodzonych nie ma żadnego producenta, sami IMPORTERZY.
A słowo import oznacza...
z łac. in „do” + portare „nieść” – zakup towarów lub usług za granicą.

Tadam. I już od dzisiaj jesteś mądrzejszy o jedno określenie.
I teraz już wiesz, że nagrody w konkursie dostali Chińczycy, bo to oni wymyślili i wyprodukowali.
  

avatar użytkownika
redakcja, 03.08.2017

Czyżby?  

hearnes, 03.08.2017

A jakże.  

avatar użytkownika
redakcja, 03.08.2017

Na szczęście rzeczony PDF jest publicznie dostępny więc każdy może sam zweryfikować Twoje rewelacje.  

hearnes, 03.08.2017

Byłoby świetnie, ale jak sądzę, ludzie, którzy z takich katalogów korzystają, raczej nie przejmują się krajem pochodzenia produktu. Ważne, żeby było tanio i dało się nadrukować logo.
  

avatar użytkownika
redakcja, 03.08.2017

Nagrody nie wędrują do żadnych Chin ale do polskich podmiotów mających zgłoszone do konkursu produkty w ofercie. Są wśród nich także polscy producenci. Nie jest natomiast jasne na czym polega Twój zarzut - powinno być drogo i bez możliwości nadrukowania logo?  

hearnes, 03.08.2017

Zarzut?
Stwierdzam jedynie fakt, że nagrodę, nie wiem na jakiej podstawie, dostaje importer.

A przecież jeśli przedmiot jest fajny, to należałoby nagrodzić tego, kto go wymyślił i wyprodukował. A tego kto sprowadził do kraju.
  

avatar użytkownika
redakcja, 03.08.2017

Niby dlaczego?  

hearnes, 04.08.2017

Z tego samego powodu, dla którego nagrodę samochód roku dostaje producent, a nie sprzedawca.
  

avatar użytkownika
redakcja, 04.08.2017

Samochody to produkty adresowane do klienta końcowego. Relacje na rynku upominków reklamowych są zupełnie inne. Twój przykład jest całkowicie chybiony.  

hearnes, 04.08.2017

Samochody, jak każdy inny produkt sprzedawane są przez pośredników.
A mimo to, nagradza się PRODUCENTÓW.

To chyba spiseq.  

avatar użytkownika
redakcja, 04.08.2017

Doceniamy Twój upór ale nie zmienia on faktu, że relacje na obu tych rynkach są zupełnie inne i nieporównywalne. W wypadku samochodów to producent jest podmiotem znanym odbiorcy i klient decyduje się na zakup biorąc pod uwagę markę producenta. W wypadku gadżetów jest akurat odwrotnie - producenci pozostają najczęściej anonimowi i ich nagradzanie nie przyniosłoby korzyści ani im, ani dystrybutorom, ani nawet klientom, którzy dzięki takim nagrodom nie uzyskaliby żadnej istotnej dla siebie rekomendacji. Na rynku gadżetów decyzje zakupowe dokonywane są w oparciu o cechy produktu i markę dystrybutora. Te dwa aspekty są przedmiotem zainteresowania klientów i dlatego one również eksponowane są w konkursach takich jak ten.

Ale nic nie stoi na przeszkodzie abyś zorganizował własny konkurs do którego zaprosisz i w którym będziesz nagradzał zakłady produkcyjne z Chin.  

hearnes, 04.08.2017

Oczywiście, że są nieporównywalne.
Przecież takie role jak projektant, producent, importer, dystrybutor, odbiorca końcowy są zarezerowowane wyłącznie dla rynku moto.

Dlatego właśnie jak nagradzano jogurty, to nagrodę otrzymał Pan Kazio z Pcimia, który je sprzedaje, a pominięto mleczarnię.
Podobnie było przy słodyczach. Nagrodami podzielili sie sprzedawcy z Sochaczewa i Augustowa. Jury nie ujawniło dlaczego, skoro ten sam produkt jest obecny w 11 tysiącach sklepów detalicznych.
  

avatar użytkownika
redakcja, 04.08.2017

To kiedy odpalasz swój konkurs z nagrodami dla chińskich zakładów produkujących gadżety na rynek europejski?  

hearnes, 04.08.2017

Jestem zdecydowanym zwolennikiem promowania polskich produktów.
Zatem nigdy.
  

avatar użytkownika
redakcja, 04.08.2017

Jeszcze lepiej - zrób konkurs dzięki któremu polscy producenci upominków zyskają sławę pokonując chińską konkurencję.  

hearnes, 05.08.2017

To jest myśl.
Główna nagroda - możliwość przeglądania Signs z włączonym adblockiem.
ups... to żadna nagroda, przecież to każdy może.  

avatar użytkownika
redakcja, 05.08.2017

To niezgodne z regulaminem.  

hearnes, 05.08.2017

Jak szaleć to na całego.  

avatar użytkownika
redakcja, 05.08.2017

Paluszki i woda mineralna już kupione?  

hearnes, 05.08.2017

Jeśli chcesz, by były cześcią nagrody, to kup.  

Najnowsze w tym dziale:

Nagroda dla nowej butelki Finlandia Vodka
Od czerwca Finlandia Vodka dostępna jest w nowej butelce. Projekt, który kontynuuje tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, został entuzjastycznie przyjęty przez środowisko ekspertów. Nowa butelka FinlandiaVodka otrzymała srebrny medal w prestiżowym konkursie San Francisco World Spirits Competition.
Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
 
piątek 20.07.2018, 161 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone