logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki konkursu Super Gift 2017

   02.08.2017, przeczytano 956 razy
ilustracja
Super Gift 2016 - głosowanie publiczności

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne, które zostaną zaprezentowane podczas odbywających się we wrześniu targów reklamy: FestiwalMarketingu.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-super-gift-2017,33301,artykul.html

Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, dodatkowa kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty.

Tegoroczna odsłona była wyjątkowa - do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym). Po raz pierwszy też organizator zdecydował się przyznać wyróżnienia, ze względu na zwiększone zainteresowanie konkursem i niewielką różnicę głosów pomiędzy kolejnymi miejscami. Po raz pierwszy w odsłonie konkursu w jednym przypadku ta sama ilość głosów zdecydowała o przyznaniu miejsca ex aequo.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych i potwierdzenie oddania głosu. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.


Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku. Równocześnie odbywają się targi FestiwalDruku.pl. Wydarzenia objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wszystkie nagrody powędrują do Chin.
Na pewno się ucieszą, że zdominowali konkurs wysyłając nań aż 96 zgłoszeń.

avatar użytkownika
,

Zapraszamy do zapoznania się z PDFem zawierającym informacje do kogo powędrowały nagrody.   

,

Wśród nagrodzonych nie ma żadnego producenta, sami IMPORTERZY.
A słowo import oznacza...
z łac. in „do” + portare „nieść” – zakup towarów lub usług za granicą.

Tadam. I już od dzisiaj jesteś mądrzejszy o jedno określenie.
I teraz już wiesz, że nagrody w konkursie dostali Chińczycy, bo to oni wymyślili i wyprodukowali.
  

avatar użytkownika
,

Czyżby?  

,

A jakże.  

avatar użytkownika
,

Na szczęście rzeczony PDF jest publicznie dostępny więc każdy może sam zweryfikować Twoje rewelacje.  

,

Byłoby świetnie, ale jak sądzę, ludzie, którzy z takich katalogów korzystają, raczej nie przejmują się krajem pochodzenia produktu. Ważne, żeby było tanio i dało się nadrukować logo.
  

avatar użytkownika
,

Nagrody nie wędrują do żadnych Chin ale do polskich podmiotów mających zgłoszone do konkursu produkty w ofercie. Są wśród nich także polscy producenci. Nie jest natomiast jasne na czym polega Twój zarzut - powinno być drogo i bez możliwości nadrukowania logo?  

,

Zarzut?
Stwierdzam jedynie fakt, że nagrodę, nie wiem na jakiej podstawie, dostaje importer.

A przecież jeśli przedmiot jest fajny, to należałoby nagrodzić tego, kto go wymyślił i wyprodukował. A tego kto sprowadził do kraju.
  

avatar użytkownika
,

Niby dlaczego?  

,

Z tego samego powodu, dla którego nagrodę samochód roku dostaje producent, a nie sprzedawca.
  

avatar użytkownika
,

Samochody to produkty adresowane do klienta końcowego. Relacje na rynku upominków reklamowych są zupełnie inne. Twój przykład jest całkowicie chybiony.  

,

Samochody, jak każdy inny produkt sprzedawane są przez pośredników.
A mimo to, nagradza się PRODUCENTÓW.

To chyba spiseq.
  

avatar użytkownika
,

Doceniamy Twój upór ale nie zmienia on faktu, że relacje na obu tych rynkach są zupełnie inne i nieporównywalne. W wypadku samochodów to producent jest podmiotem znanym odbiorcy i klient decyduje się na zakup biorąc pod uwagę markę producenta. W wypadku gadżetów jest akurat odwrotnie - producenci pozostają najczęściej anonimowi i ich nagradzanie nie przyniosłoby korzyści ani im, ani dystrybutorom, ani nawet klientom, którzy dzięki takim nagrodom nie uzyskaliby żadnej istotnej dla siebie rekomendacji. Na rynku gadżetów decyzje zakupowe dokonywane są w oparciu o cechy produktu i markę dystrybutora. Te dwa aspekty są przedmiotem zainteresowania klientów i dlatego one również eksponowane są w konkursach takich jak ten.

Ale nic nie stoi na przeszkodzie abyś zorganizował własny konkurs do którego zaprosisz i w którym będziesz nagradzał zakłady produkcyjne z Chin.
  

,

Oczywiście, że są nieporównywalne.
Przecież takie role jak projektant, producent, importer, dystrybutor, odbiorca końcowy są zarezerowowane wyłącznie dla rynku moto.

Dlatego właśnie jak nagradzano jogurty, to nagrodę otrzymał Pan Kazio z Pcimia, który je sprzedaje, a pominięto mleczarnię.
Podobnie było przy słodyczach. Nagrodami podzielili sie sprzedawcy z Sochaczewa i Augustowa. Jury nie ujawniło dlaczego, skoro ten sam produkt jest obecny w 11 tysiącach sklepów detalicznych.
  

avatar użytkownika
,

To kiedy odpalasz swój konkurs z nagrodami dla chińskich zakładów produkujących gadżety na rynek europejski?  

,

Jestem zdecydowanym zwolennikiem promowania polskich produktów.
Zatem nigdy.
  

avatar użytkownika
,

Jeszcze lepiej - zrób konkurs dzięki któremu polscy producenci upominków zyskają sławę pokonując chińską konkurencję.  

,

To jest myśl.
Główna nagroda - możliwość przeglądania Signs z włączonym adblockiem.
ups... to żadna nagroda, przecież to każdy może.
  

avatar użytkownika
,

To niezgodne z regulaminem.  

,

Jak szaleć to na całego.  

avatar użytkownika
,

Paluszki i woda mineralna już kupione?  

,

Jeśli chcesz, by były cześcią nagrody, to kup.  

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
30/30 - najlepsza polska okładka 2019 ujawniona
13 lipca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej poznaliśmy laureatów VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 12 000 złotych. Zwycięzcą nagrody głównej oraz tytułu najlepszej okładki 2019 roku została praca autorstwa Tomasza Dubiela do albumu ,,Dwunasty dom” duetu Enchanted Hunters. W uzasadnieniu wyboru Jury czytamy:...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764