logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki listopadowego konkursu Ten by Fotolia 3

  PR 10.12.2014, przeczytano 1692 razy
ilustracjastrzałka
Pawel Borowiec

Zwycięzcami ostatniego 5. międzynarodowego konkursu 3. Sezonu TEN by Fotolia zostali: Paweł Borowiec z Polski w kategorii graficznej oraz Véronique Peyle z Francji w kategorii fotograficznej. Tematem przewodnim konkursu tej edycji TEN by Fotolia było hasło „Paradise in the Future”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-listopadowego-konkursu-ten-by-fotolia-3,23468,artykul.html

Bank zdjęć Fotolia z wielką przyjemnością ogłasza wyniki finałowego konkursu TEN. Tym razem graficy mieli zadanie stworzenia konkursowej pracy w formacie .PSD w oparciu o temat „Paradise in the Future” i pracę Kenichiro Tomiyasu, założyciela INEI Studio. Fotografowie zostali poproszeni o podjęcie wyzwania koreańskiej fotografki Mi-Kyung Kim i zrobienie zdjęcia na bazie tego samego motywu. Jury, po raz kolejny, zostało postawione przed trudnym wyborem zwycięskich obrazów ze wszystkich zgłoszonych prac, które jak zawsze pokazały twórczą żywiołowość i talent międzynarodowej społeczności TEN.

Gratulujemy zwycięstwa Véronique Peyle z Francji w kategorii fotograficznej oraz Pawłowi Borowcowi z Polski w kategorii graficznej!

Paweł Borowiec wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym:

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Véronique Peyle zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród: 

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com


Véronique Peyle

Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili swoje prace i zdjęcia, nie tylko teraz, ale do wszystkich pięciu konkursów 3. Sezonu TEN by Fotolia. Bardzo doceniamy wysiłek i wyobraźnię, stojące za każdym projektem, które dały nam prawdziwą radość podczas oglądania wszystkich konkursowych prac.

Wielkie podziękowania kierujemy także do naszych partnerów: Adobe, Wacom, Westcott, Roland, Exaprint i Template Monster za hojne nagrody dla naszych zwycięzców.

Więcej newsów o TEN pojawi się w styczniu, więc bądźcie z nami na Facebooku, G+ oraz Twitterze

Źródło: Fotolia

www.tenbyfotolia.com

Dodatkowe informacje:

O projekcie TEN Fotolia
Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej
W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764