logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki oglądalności TVN Warner Bros. Discovery we wrześniu 2024

  PR 05.10.2024, przeczytano 393 razy
ilustracja

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery utrzymał przewagę rynkową, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-ogladalnosci-tvn-warner-bros.-discovery-we-wrzesniu-2024,405969,artykul.html

  • We wrześniu 2024 r. średni udział grupy w widowni komercyjnej osiągnął poziom 24%.
  • Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w grupie widzów 20-54, notując udział na poziomie 7,6%.
  • Pozycję lidera wśród stacji newsowych utrzymał TVN24 z udziałem na poziomie 6,6% w grupie wszystkich widzów oraz 4,7% w widowni komercyjnej, co oznacza wzrost aż o 37,3% rok do roku.
  • Dużą popularnością cieszył się także kanał TVN Style, który z udziałem na poziomie 0,4% w grupie komercyjnej zdominował swoją kategorię.
  • We wrześniu 2024 r. portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery dotarły do 45,5% wszystkich aktywnych internautów w Polsce.
  • Platformy Max i Player odwiedziło 6,6 mln Realnych Użytkowników.

TVN Warner Bros. Discovery liderem branży telewizyjnej we wrześniu 2024 r.

We wrześniu 2024 r. TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pozycję lidera w widowni komercyjnej, osiągając udział na poziomie 23,6%. W grupie wszystkich widzów kanały grupy zanotowały udział na poziomie 22%.

Udział największych grup medialnych we wrześniu 2024 r. w widowni komercyjnej 20-54 

Stacja   Wrzesień 2024 r.
TVN Warner Bros. Discovery  23,63%
Grupa Polsat  21,73%
Grupa TVP  14,80%

Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

W minionym miesiącu TVN został liderem zestawienia Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie 7,6% w widowni komercyjnej. Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7 z udziałem na poziomie 4% w grupie widzów 20-54.

Udział stacji Big5 we wrześniu 2024 r. w grupie komercyjnej 20-54

Stacja   Wrzesień 2024 r.
TVN  7,63%
Polsat 6,87%
TVP2 4,20%
TVP1 4,15%
TVN7  4,04%

Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

Wrzesień zdecydowanie należał do TVN Warner Bros. Discovery. Nasz główny kanał TVN był liderem w grupie komercyjnej, a inne kanały naziemne – TVN7 i TTV również zanotowały świetne wyniki. TVN Style zdominował kategorię kanałów lifestyle’owych. Jednocześnie nie ustajemy w naszej misji informacyjnej. Dominacja kanału TVN24 na rynku i rekordowe wzrosty oglądalności stacji newsowych rok do roku pokazują, że to właśnie u nas widzowie poszukują wiarygodnych i sprawdzonych informacji, a także możliwości wspólnego pomagania, czego przykładem są niesamowite wyniki charytatywnego bloku reklamowego „Fundacja TVN dla szpitala w Nysie” – podkreśla Bogdan Czaja, Group Vice President – Programming & Operations, TVN Warner Bros. Discovery.

We wrześniu 2024 r. programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 15 września 2024 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie 21,3%. Na drugim miejscu uplasowało się wydanie programu „Uwaga!” z 20 września 2024 r. (SHR 20-54: 14,8%). Trzecie miejsce zajął film „Top Gun Maverick”, którego emisja odbyła się 6 września 2024 r. (SHR 20-54: 20,2%).

W minionym miesiącu telewizyjne poranki zdominował program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który został liderem w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie 7,9% w grupie komercyjnej i 6,8% wśród wszystkich widzów, a wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio 10,3% oraz 8%.

Widzowie chętnie wybierali także stację TTV, która w widowni komercyjnej osiągnęła udział na poziomie 2,9%, co oznacza wzrost o 6,6% rok do roku. Największą popularnością cieszyły się odcinki programów „Zakup w ciemno” z 24 września 2024 r. (SHR 20-54: 6,7%), „Express” z 23 września 2024 r. (SHR 20-54: 5,1%) oraz „SGP FIM Speedway Grand Prix” z 28 września 2024 r. (SHR 20-54: 4%).­­­

Charytatywny blok reklamowy "Fundacja TVN dla szpitala w Nysie"

W obliczu trudnej sytuacji powodziowej w Polsce grupa TVN Warner Bros. Discovery nie tylko ze zdwojoną siłą realizowała swoją misję przekazywania rzetelnych i wiarygodnych informacji i dawania głosu tym, którzy potrzebują tego ­­najbardziej, ale także zaangażowała się w pomoc potrzebującym. W ramach akcji "Fundacja TVN dla szpitala w Nysie" 20 września 2024 r. na antenie TVN został wyemitowany charytatywny blok reklamowy, którego imponująca oglądalność wyniosła 2,1 mln widzów. Dzięki współpracy z partnerami blok charytatywny zasilił konto akcji kwotą 2,9 mln złotych, a łącznie w całej zbiórce Fundacji TVN udało się zebrać prawie 8,4 mln złotych na odbudowę szpitala w Nysie.

Rekordowy wzrost oglądalności stacji newsowych TVN Warner Bros. Discovery

We wrześniu 2024 r. stacje newsowe TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny zdominowały konkurencję. W minionym miesiącu „Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych. Na wszystkich kanałach, na których emitowano program – TVN i TVN24 BiS – jego łączny udział osiągnął poziom 23,4% w widowni komercyjnej oraz 22,3% w grupie wszystkich widzów.

W minionym miesiącu TVN24 utrzymał pozycję w obu grupach docelowych. W widowni komercyjnej stacja zanotowała udział na poziomie 4,7%, co daje wzrost o 37,3% rok do roku, a w grupie wszystkich widzów kanał osiągnął udział na poziomie 6,6%, co oznacza skok aż o 18,8% rok do roku.

Udział stacji newsowych w Polsce we wrześniu 2024 r. w grupie 4+

Stacja   Wrzesień 2024 r.
 TVN24  6,56%
 TVN Republika  4,66%
 TVP INFO  2,08%
 Polsat News 1,74%

Dane: 02:00 - 25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen TV Audience Measurement

Kanał TVN24 BiS również zanotował wysokie wyniki oglądalności. We wrześniu 2024 r. stacja osiągnęła udział na poziomie 0,6% w grupie wszystkich widzów oraz 0,4% w widowni komercyjnej, co oznacza imponujący wzrost o 31,3% rok do roku.

W minionym miesiącu portal tvn24.pl zanotował ponad 9 mln użytkowników wg danych Gemius PBI/Mediapanel, co stanowi najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl z ok. 6,5 mln użytkowników, a na trzecim tvp.info z wynikiem 3,4 mln odwiedzających.

Polacy chętnie oglądają kanały TVN Style i HGTV

We wrześniu 2024 r. kanał TVN Style zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii w widowni komercyjnej. W tej grupie stacja osiągnęła udział na poziomie prawie 0,4%. Największą popularnością cieszyły wydania programów „Pojedynek na podróże", „Jestem z Polski" i „Kuchenne rewolucje".

Dużą popularnością cieszył się także kanał HGTV, który w grupie komercyjnej zanotował udział na poziomie ponad 0,2%, co oznacza wzrost oglądalności aż o 22,2% rok do roku. Do najchętniej oglądanych programów należały wydania „Totalne remonty Szelągowskiej”, „Polowanie na ogród” oraz „House Hunters - Poszukiwacze domów”.

Sukces platform VOD Warner Bros. Discovery

W minionym miesiącu platformy VOD należące do portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników. We wrześniu 2024 r. serwisy Player i Max osiągnęły łączny wynik prawie 6,6 mln Realnych Użytkowników. Na platformie Max największą popularność zdobył nowy sezon polskiego serialu „Odwilż”, premiera „Pingwina” oraz program „Top Model”. Użytkownicy Playera najchętniej sięgali po programy takie jak „Hotel Paradise”, „Top Model” i „Azja Express”. W newsowym serwisie streamingowym TVN24 GO użytkownicy najczęściej oglądali anteny TVN24 i TVN24 BiS, a także dodatkowy kanał, na którym pokazywano na żywo sytuację powodziową oraz związane z nią konferencje prasowe.

Rekordy popularności produkcji i koprodukcji Warner Bros. Discovery w kinach

Sezon jesienny to czas wciągających premier filmowych. We wrześniu 2024 r. do polskich kin wszedł „Beetlejuice Beetlejuice”, czyli sequel kultowego „Soku z Żuka” z 1988 roku. Produkcja cieszy się dużą popularnością i zebrała już niemal 500 tys. widzów w Polsce.

TVN Warner Bros. Discovery z doskonałymi wynikami w digitalu

Wrzesień 2024 r. to także imponujące wyniki internetowego ekosystemu grupy medialnej. W minionym miesiącu portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery zostały odwiedzone przez ponad 13,5 mln użytkowników, czyli aż 45,5% wszystkich aktywnych internautów w Polsce. Najchętniej odwiedzanym portalem w portfolio grupy pozostaje TVN24.pl, który we wrześniu 2024 r. zanotował dotarcie na poziomie 30,3%. W minionym miesiącu zasięg platformy Max osiągnął poziom 15,3%, a serwisu Player 8,5%.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zoom TV, popularny kanał rozrywkowy należący do Grupy Kino Polska, zmieni model nadawania. Grupa zdecydowała się nie ubiegać o odnowienie koncesji naziemnej kanału. Dostępny obecnie drogą naziemną oraz poprzez operatorów, kanał od 2026 roku będzie dystrybuowany wyłącznie w ramach oferty kablowo-satelitarnej z reklamowym modelem biznesowym. Do tego czasu Zoom TV zostanie...
Dzień Dobry TVN liderem oglądalności we wszystkich grupach
Najlepszy program poranny w Polsce? Oczywiście "Dzień Dobry TVN"! W listopadzie był to niekwestionowany numer jeden pod względem oglądalności we wszystkich najważniejszych grupach.
Startują debaty Portalu Obronnego
Portal Obronny, specjalistyczny serwis należący do Grupy ZPR Media, rozpoczyna organizację cyklu konferencji, debat i paneli poświęconych wojnom, konfliktom zbrojnym, bezpieczeństwu granic i armii. Pierwsze dwa wydarzenia związane będą z sytuacjami w Ukrainie i w Izraelu.
Grupa RMF z tytułem Najlepszego Biura Sprzedaży Reklamy Radiowej
Grupa RMF kolejny raz pokazała, że na rynku reklamy radiowej nie ma sobie równych – w nowo opublikowanym raporcie Media Marketing Polska, Biuro Sprzedaży Reklamy Grupy kolejny raz zostało uhonorowane tytułem najlepszego w kategorii radio. Biuro utrzymuje ten tytuł nieprzerwanie od 10 lat, deklasując konkurencję. To jednak nie jedyne zwycięstwo – Biuro Sprzedaży RMF...
Grudniowe akcje Radia ESKA
Radio ESKA po raz kolejny wprowadza swoich słuchaczy w bożonarodzeniowy nastrój akcją „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa też głosowanie na największy hit 2024 roku; zwycięzca plebiscytu zostanie ogłoszony w Sylwestra.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764