logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki POPAI Poland Awards 2012

  PR 17.05.2012, przeczytano 2218 razy

POPAI Poland ogłasza wyniki piątej, jubileuszowej edycji konkursu POPAI Poland Awards 2012. W ramach tego konkursu oceniane są najlepsze rozwiązania ekspozycyjne w miejscu sprzedaży (ekspozytory, displaye, POSM). POPAI Poland Awards należą do najbardziej prestiżowych na świecie, branżowych nagród przyznawanych przez grono profesjonalistów, mediów branżowych, marketerów czy przedstawicieli agencji reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-popai-poland-awards-2012,15569,artykul.html

POPAI Awards to swoisty "oskar" sektora producentów rozwiązań POSM. Nagroda ma charakter globalny i przyznawana jest w takich krajach jak USA, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Czechy, Portugalia, Hiszpania, Turcja, Australia i Nowa Zelandia, kraje arabskie, Indie, Argentyna, RPA, Brazylia. Wyróżnienie statutetką POPAI to nagroda za najlepsze walory projektowe, jakość wykonania czy innowacyjność.

w Polsce o statuetki Indianki, walczą najwięksi krajowi i międzynarodowi projektanci oraz producenci rozwiązań P.O.S. Konkurs odbywa się w ramach IV Shopper Marketing Congress.

Wyniki:

Wyróżnienie

Rozwiązanie

producent

Klient

Grand Prix

Permanent

Braun Floor Display

Alrec In-Store

PRG

Grand Prix

Temporary

Cool Display

Marin`s Central Europe

Marins`s Central Europe

II Miejsce

Permanent

Stand Stiga

APS Nova

Stiga

II miejsce

Temporary

125 lat Coca-Cola

UDS

Coca-Cola HBC Polska

III miejsce

permanent

Sadolin display

Willson & Brown

Akzo Nobel Dekorative Paints

III miejsce

Temporary

Stand trumna

SCA

Mattel

Design

of the Year

Żubrówka Floor Display

Alrec In-Store

CEDC

Innovation

Of the Year

Cool Display

Marins`s Central Europe

Marins`s Central Europe

Kategorie branżowe

 

Beverage (permanent)

Stojak multibrandowy

Exposite

Pernod Ricard Polska

Beverage (temporary)

125 lat Coca-Cola

UDS

Coca-Cola HBC Polska

Food (temporary)

Lama lodówka Ferrero

Marin`s Central Europe

Ferrero

Pharmacy (temporary)

Lama Mucosolvan

Marin`s Central Europe

Boerhinger-Ingelheim

Pharmacy (permanent)

Allevo regał

Yateh

Cederroth Polska

Fragrance (permanent)

New York City

Willson & Brown

Coty

Fragrance (temporary)

L`Oreal

UDS

L`Oreal

Electronics (temporary)

Plakat Nikon

Nairobia

Nikon

Electronics (permanent)

PSP Vita

Alrec In-Store

Sony

Produkty osobistego użytku (temporary)

Stand – „trumna”

SCA

Mattel

Tobacco (permanent)

Philip Morris

Alrec In-Store

Philip Morris

Nowe technologie, innowacje

Display Knauf

Willson & Brown

Knauf Insulation

Concept Display (permanent)

Stand Żubrówka

Alrec In-Store

CEDC

COncept Display (temporary)

Cool display

Marin`s Central Europe

Marin`s Central Europe

Varia

Brown Floor Display

Alrec In-Store

PRG

Źródło: POPAI Poland

www.popai.pl

Dodatkowe informacje:

Skład jury:

Marta Grüner | Grupa Żywiec
Jolanta Tkaczyk | Akademia Leona Koźmińskiego
Agata Kiszluk | Magazyn Brief
Anna Heimberger | KOMFORT
Justyna Bogucka-Kwella | NIKON Polska
Monika Łapczyńska | MOMENTUM Worldwide
Joanna Kotarbińska | Trade Marketer Magazine
Michał Błaszczak | WYBOROWA S.A.
Piotr Huget | Brown Forman Polska
Leszek Stafiej | Stafiej & Partnerzy
Maciej Dzięgielewski | Mars Polska
Andrzej Wowk | Kompania Piwowarska
Tomasz Dzwonkowski | Colgate Palmolive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764