logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki RE:PL 2018

   29.03.2019, przeczytano 510 razy
ilustracja

Znamy już oficjalne wyniki szóstej edycji ogólnopolskiego plebiscytu na najlepszy polski rebranding roku 2018. Jury, elektorzy oraz organizator RE:PL 2018 przyznali wszystkie przewidziane wyróżnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-re%3Apl-2018,381875,artykul.html

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało aż 39 kandydatur. Spośród nich elektorzy najpierw wyłonili finałową dziesiątkę, a następnie jurorzy wskazali zwycięzcę. Osobne wyróżnienie przyznał także organizator plebiscytu – wydawca serwisu Branding Monitor.

Najlepszym polskim rebrandingiem 2018 roku okazała się zmiana miasta Rybnik ogłoszona w kwietniu ubiegłego roku, a przeprowadzona we współpracy ze Studiem Otwartym. Kandydaturę Rybnika najlepiej ocenili również elektorzy przyznając jej własne wyróżnienie.

Doceniona została także zmiana marki 3kiwi baby, którą wyróżnił organizator.

Celem organizowanego każdego roku plebiscytu RE:PL jest docenianie wartościowych zmian i promocja dobrych praktyk w zakresie brandingu oraz projektowania komunikacji wizualnej. Pełne wyniki szóstej edycji, finałowe kandydatury, a także szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na oficjalnej stronie www.repl.brandingmonitor.pl

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764