logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki RE:PL 2018

   29.03.2019, przeczytano 851 razy
ilustracja

Znamy już oficjalne wyniki szóstej edycji ogólnopolskiego plebiscytu na najlepszy polski rebranding roku 2018. Jury, elektorzy oraz organizator RE:PL 2018 przyznali wszystkie przewidziane wyróżnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-re%3Apl-2018,381875,artykul.html

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało aż 39 kandydatur. Spośród nich elektorzy najpierw wyłonili finałową dziesiątkę, a następnie jurorzy wskazali zwycięzcę. Osobne wyróżnienie przyznał także organizator plebiscytu – wydawca serwisu Branding Monitor.

Najlepszym polskim rebrandingiem 2018 roku okazała się zmiana miasta Rybnik ogłoszona w kwietniu ubiegłego roku, a przeprowadzona we współpracy ze Studiem Otwartym. Kandydaturę Rybnika najlepiej ocenili również elektorzy przyznając jej własne wyróżnienie.

Doceniona została także zmiana marki 3kiwi baby, którą wyróżnił organizator.

Celem organizowanego każdego roku plebiscytu RE:PL jest docenianie wartościowych zmian i promocja dobrych praktyk w zakresie brandingu oraz projektowania komunikacji wizualnej. Pełne wyniki szóstej edycji, finałowe kandydatury, a także szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na oficjalnej stronie www.repl.brandingmonitor.pl

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764