logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju

  PR 23.09.2020, przeczytano 571 razy
ilustracja

Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-sprzedazy-drukarek-epson-dowodem-na-znaczenie-zrownowazonego-rozwoju,388537,artykul.html

Drukarki atramentowe Epson sprzedane w roku fiskalnym 2019 w regionie EMEA pozwalają łącznie obniżyć zużycie energii o ok. 50,9 mln kWh rocznie, w porównaniu do drukarek laserowych[1]. To z kolei przekłada się na zmniejszenie emisji CO2 o ok. 17,7 tys. ton rocznie – jest to ilość, do której wchłonięcia przez rok potrzeba 816 tys. drzew.[2]

Możliwość zmniejszenia kosztów energii o 5,9 mln Euro[3] pokazuje, że zrównoważony rozwój ma sens także z biznesowego punktu widzenia.

Epson od lat przoduje w zastępowaniu laserowych drukarek technologią atramentową, szukając rozwiązań korzystnych zarówno dla biznesu, jak i dla środowiska. Wchodząc w kolejną fazę zarządzania kryzysowego w czasach pandemii i planując stopniowe z niej wychodzenie, należy pamiętać o tym, że zrównoważony rozwój pomaga chronić nie tylko planetę, ale też długofalowe interesy firm.

- Wprowadzenie lockdownu i promowanie idei #zostańwdomu pod wieloma względami okazały się korzystne dla środowiska. To ważne, abyśmy wchodząc w fazę odmrażania gospodarki i powrotu do normalności, działali tak, by utrzymać ten pozytywny trend. Mogą w tym pomóc nawet małe zmiany, na przykład dotyczące wyboru technologii drukowania. Ograniczenie zużycia energii nie tylko pozwala zmniejszyć emisję CO2, ale przekładają się też na konkretne oszczędności, uwalniając w ten sposób środki, które następnie można zainwestować w innych obszarach - powiedziała Ewa Pytlak, Marketing Coordinator w Epson Polska.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1],[2],[3]

Średni pobór energii przez drukarkę laserową w regionie EMEA na poziomie 1.36kWh/tydz., bezpośrednio konkurencyjna drukarka Epson – 0,32kWh/tydz., dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.
Średnia emisja CO2 przy wytworzeniu 1 kWh energii elektrycznej = 0,32kg, dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.
Średnia roczna absorpcja CO2 przez drzewo= 21.78kg, dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.
Średnia cena 1kWh energii elektrycznej dla użytku komercyjnego = €0.117, dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764