logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju

  PR 23.09.2020, przeczytano 287 razy
ilustracja

Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-sprzedazy-drukarek-epson-dowodem-na-znaczenie-zrownowazonego-rozwoju,388537,artykul.html

Drukarki atramentowe Epson sprzedane w roku fiskalnym 2019 w regionie EMEA pozwalają łącznie obniżyć zużycie energii o ok. 50,9 mln kWh rocznie, w porównaniu do drukarek laserowych[1]. To z kolei przekłada się na zmniejszenie emisji CO2 o ok. 17,7 tys. ton rocznie – jest to ilość, do której wchłonięcia przez rok potrzeba 816 tys. drzew.[2]

Możliwość zmniejszenia kosztów energii o 5,9 mln Euro[3] pokazuje, że zrównoważony rozwój ma sens także z biznesowego punktu widzenia.

Epson od lat przoduje w zastępowaniu laserowych drukarek technologią atramentową, szukając rozwiązań korzystnych zarówno dla biznesu, jak i dla środowiska. Wchodząc w kolejną fazę zarządzania kryzysowego w czasach pandemii i planując stopniowe z niej wychodzenie, należy pamiętać o tym, że zrównoważony rozwój pomaga chronić nie tylko planetę, ale też długofalowe interesy firm.

- Wprowadzenie lockdownu i promowanie idei #zostańwdomu pod wieloma względami okazały się korzystne dla środowiska. To ważne, abyśmy wchodząc w fazę odmrażania gospodarki i powrotu do normalności, działali tak, by utrzymać ten pozytywny trend. Mogą w tym pomóc nawet małe zmiany, na przykład dotyczące wyboru technologii drukowania. Ograniczenie zużycia energii nie tylko pozwala zmniejszyć emisję CO2, ale przekładają się też na konkretne oszczędności, uwalniając w ten sposób środki, które następnie można zainwestować w innych obszarach - powiedziała Ewa Pytlak, Marketing Coordinator w Epson Polska.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1],[2],[3]

Średni pobór energii przez drukarkę laserową w regionie EMEA na poziomie 1.36kWh/tydz., bezpośrednio konkurencyjna drukarka Epson – 0,32kWh/tydz., dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.
Średnia emisja CO2 przy wytworzeniu 1 kWh energii elektrycznej = 0,32kg, dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.
Średnia roczna absorpcja CO2 przez drzewo= 21.78kg, dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.
Średnia cena 1kWh energii elektrycznej dla użytku komercyjnego = €0.117, dane dostępne na https://www.epson.eu/neop-footnotes.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING

Najnowsza inicjatywa ING Banku Śląskiego zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764