logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki sprzedaży kwietniowego numeru „Książek. Magazynu do czytania”

  PR 21.05.2020, przeczytano 123 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 15,5 tysięcy - tyle sprzedanych egzemplarzy numeru 2/2020 odnotowały „Książki. Magazyn do czytania”. Ten rewelacyjny wynik, dwumiesięcznik osiągnął dzięki publikacji m.in. wywiadu z bohaterem okładki, Salmanem Rushdiem oraz kanonu literackiego „Na lepsze jutro” stworzonego przez wybitnych pisarzy, humanistów i artystów na prośbę redakcji.  Wydanie dostępne jest w sprzedaży od 28 kwietnia do 30 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-sprzedazy-kwietniowego-numeru-_ksiazek.-magazynu-do-czytania_,387101,artykul.html

Jak wynika z danych własnych wydawcy, najnowsze wydanie „Książek. Magazynu do czytania” cieszy się wyjątkową popularnością – pomimo zamknięcia licznych punktów sprzedaży prasy w czasie pandemii do rąk czytelników trafi ok. 15,5 tysięcy. tradycyjnych egzemplarzy pisma, dystrybuowanych również w ramach prenumeraty. Wydanie wyjątkowo można zamówić z bezpłatną dostawą do domu w serwisie Prenumerata24.pl.

- To rewelacyjny rezultat, biorąc pod uwagę trudne okoliczności i to, że wiele osób w obecnej sytuacji ograniczyło swoje wyjścia z domu do niezbędnego minimum. Taki wynik oznacza, że „Książki” mają stałą i nieustraszoną grupę odbiorców, których wirus nie zniechęcił do kontaktu z magazynem – mówi wydawca magazynu, Barbara Piegdoń-Adamczyk,

W numerze, dostępnym na rynku od 28 kwietnia br., oprócz wspomnianego już wywiadu z Salmanem Rushdiem, poświęconego m.in. błędnemu rycerzowi z La Manchy i dzisiejszej obsesji dotyczącej tożsamości, można także przeczytać rozmowę Ignacego Karpowicza i Juliusza Kurkiewicza z laureatem Pulitzera Andrew Seanem Greerem, który opublikował jedną z najzabawniejszych książek ostatnich lat  oraz wywiad Michała Nogasia z Antoniem Scuratim, autorem najgłośniejszej włoskiej powieści  ostatnich lat.

Szczególną częścią kwietniowego wydania dwumiesięcznika jest „Kanon na lepsze jutro", który  cieszy się niezwykłą popularnością wśród internautów odwiedzających serwis Wyborcza.pl/ksiazki. To zbiór 25 esejów na temat 25 ważnych dla światowej literatury tytułów przygotowanych przez 25 wybitnych pisarzy, humanistów i artystów, napisanych specjalnie na prośbę redakcji „Książek”. Autorkami i autorami tekstów są między innymi Maria Janion, Agnieszka Holland, Ryszard Koziołek czy Stefan Chwina. Na liście opisywanych pozycji znajdują się takie dzieła, jak „Czarodziejska góra", „Mistrz i Małgorzata", a nawet „Ogniem i mieczem".

W numerze nie zabrakło również stałego dodatku dla młodszych czytelników „Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych”  poświęcony kończącej właśnie 75 lat Pippi Pończoszance, tytułowej postaci cyklu książek szwedzkiej pisarki Astrid Lindgren.

Kwietniowe „Książki. Magazyn do czytania" w cenie 13,99 zł można znaleźć w punktach sprzedaży prasy od 28 kwietnia do 30 czerwca br. oraz w serwisie Prenumerata24.pl. Wydanie jest dostępne również w wersji cyfrowej na Publio.pl oraz w serwisie Wyborcza.pl. Prenumeratorom cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” number został udostępniony bez dodatkowych opłat - można pobrać go online na urządzenia mobilne w dogodnym dla siebie formacie  - epub, mobi, pdf.

Magazyn wspiera kampania promocyjna w  w prasie, radiu, internecie, a także autopromocja. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej” .

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akcja charytatywna i niezwykła książka „Nadzieja” – polscy pisarze z pomocą dla seniorów w czasach pandemii
Olga Tokarczuk, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall, Joanna Bator, Mariusz Szczygieł, Andrzej Stasiuk, Magdalena Grzebałkowska i inni autorzy wraz z Wydawnictwem Agora w ramach akcji charytatywnej „Nadzieja” tworzą książkę, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie ośrodków pomocy dla seniorów podczas pandemii i po jej zakończeniu....
Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z...
Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co...
Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2020 r. 10,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów. Skonsolidowana EBITDA wyniosła 0,04 mln zł i była większa o 1 mln zł w stosunku do I kwartału ubiegłego roku. Jednocześnie Grupa zredukowała stratę netto o 1,2 mln zł do -0,1 mln zł.
Inicjatywa wydawnictwa Kukbuk wspierająca lokalny biznes
Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764