logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyprodukowano w Polsce” - nowa kampania Ministerstwa Gospodarki

  PR 22.09.2013, przeczytano 1218 razy
ilustracja

Made In Poland” to hasło promujące nową kampanię informacyjno-promocyjną Ministerstwa Gospodarki. Resort będzie zachęcał zagranicznych inwestorów w Czechach, Niemczech, na Ukrainie oraz w Chinach i Rosji do nawiązywania współpracy biznesowej z polskimi firmami. Kampania obejmująca reklamę w prasie, internecie, otudoor, a także działania PR wystartowała 16 września 2013 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyprodukowano-w-polsce---nowa-kampania-ministerstwa-gospodarki,19734,artykul.html

Celem kampanii „Made in Poland" jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród zagranicznych przedsiębiorców, jako wiarygodnego i  nowoczesnego partnera gospodarczego. – Chcemy pokazać światu, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami – podkreśliła wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik.

Kampania skupia się na wciąż rosnącym potencjale polskiej gospodarki i nowych możliwościach, które otwierają się przed rodzimymi przedsiębiorcami. „Made in Poland” ma motywować do działania, optymistycznego patrzenia w przyszłość i zachęcać zagraniczne firmy do poszukiwania sposobności do podejmowania współpracy z polskimi partenarmi.

Kampania pokazuje, że nasz kraj posiada kompetencje i wiedzę, a przede wszystkim doskonałe produkty, które z powodzeniem mogą konkurować na międzynarodowych rynkach.

Komunikacja skupia się wokół piętnastu branż o szczególnym potencjale eksportowym w Chinach, Czechach, Niemczech, Rosji i na Ukrainie, w tym w szczególności na: budownictwie, stolarce okiennej i drzwiowej, meblach, produkcji jachtów i łodzi rekreacyjnych, kosmetykach, biużuterii, a także przemyśle biotechnologicznym i farmaceutycznym czy polskiej żywności.

Działania informacyjno-promocyjne odbywać się będą nie tylko w oparciu o reklamę w zagranicznych mediach i outdoor. W ramach kampanii powstanie raport pt: „Polskie firmy i produkty”, który będzie opisywał zarówno makroekonomiczną sytuację polskiej gospodarki, jak i szczegółowo obrazował poszczególne branże. Ponadto, we wszystkich pięciu krajach odbędą się fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata polityki i biznesu, zarówno z Polski, jak i danego kraju.

W realizację kampanii zaangażowały się również placówki zagraniczne Ministerstwa Gospodarki - Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP, mające swoje oddziały w krajach objetych kampanią. Ich wsparcie pozwoli na szerokie dotarcie z przekazem bezpośrednio do przedstawicieli biznesu i inwestorów, którzy mogliby być zainteresowani współpracą z polskimi przedsiębiorcami.

 - Liczymy, że poprzez kampanię informacja o polskich markach dotrze do zagranicznych inwestorów i pokaże zalety produktów naszej gospodarki – zaznaczyła wiceministerIlona Antoniszyn-Klik. - Zależy nam na zmianie w postrzeganiu Polski. Chcemy, aby oceniano nasz kraj jako prężnie rozwijający się gospodarczo. - dodała wiceminister.

Kampania Ministerstwa Gospodarki „Made in Poland" jest finansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zaplanowanego na lata 2007-2013. Jego celem jest przede wszystkim wspieranie przedsiębiorców, którzy zamierzają realizować innowacyjne projekty, w tym związane z badaniami i rozwojem, nowoczesnymi technologiami oraz inwestycjami o dużym znaczeniu dla gospodarki.

Za koncepcję i realizację kampanii Ministerstwa Gospodarki odpowiadają dom mediowy Arena, Headlines Porter Novelli oraz agencja kreatywna What.

Źródło: Headlines Porter Novelli

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764