logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wypromuj swoją firmę na Instagramie - bezpłatne warsztaty

  PR 06.02.2018, przeczytano 682 razy

Według badań Iconosquare Instagram 2015 Study, aż 70% użytkowników wyszukuje instagramowe profile marek. Połączenie niskich kosztów działań z obecnością grup docelowych, czyni serwis jednym z potężniejszych narzędzi do komunikacji i promocji dla firm. O tym, jak zwiększyć efektywność swojej marki korzystając z Instagrama, już w najbliższy czwartek,15 lutego o godzinie 19:00 w łódzkim Idea Hub, opowie Gloria Ziencina-Kawula, Community & Marketing Manager w Brand24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wypromuj-swoja-firme-na-instagramie---bezplatne-warsztaty,35336,artykul.html

Instagram – musisz tu być

To właśnie na Instagramie użytkownicy mediów społecznościowych spędzają najwięcej czasu[1]. Liczący około 800 milionów użytkowników portal, służący do publikowania zdjęć, staje się najbardziej atrakcyjny dla firm z dużym potencjałem do komunikacji fotograficznej, czyli np. tych związanych z projektowaniem i designem. Z kanału lifestyle’owego, służącego do dzielenia się chwilami z życia oraz budowania relacji, przeistoczył się w jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi promocji w branży e-commerce. Zainteresowanie odbiorców firmowymi profilami na Instagramie skutkuje reakcjami na posty, zakupem produktów czy czynnym udziałem w działaniach zainicjowanych przez markę. To nie tylko świetny kanał komunikacji, ale także dobry punkt wyjścia do budowania relacji z klientami.

Wykorzystaj influencera

Instagram oferuje pełen wachlarz możliwości, które wspierane odpowiednią strategią, mogą przynieść zaskakujące efekty pod kątem marketingowym i wizerunkowym. Marki za pomocą portalu coraz częściej korzystają z działań tzw. influencer marketingu, polegającym na docieraniu do odbiorców dzięki influencerom, którzy mają wyraźny wpływ na zachowania innych. Takimi osobami mogą być na przykład blogerzy i vlogerzy, celebryci, a nawet aktywni użytkownicy, którzy dzielą się w Internecie swoją wiedzą. Influencer marketing jest popularny, ponieważ uważa się go za niezwykle efektywne narzędzie. Aż 94% marketerów badanych na zlecenie Adweek, zdefiniowało go jako skuteczne pod kątem marketingowym, a 77% uważa, że zwiększa zaangażowanie społeczności wokół marki. W świetle rosnącego zaufania do instagramerów oraz ich opinii, posiadanie firmowego konta na Instagramie stało się więc atrakcyjną i skuteczną formą promocji.

Stwórz silną markę na Instagramie

Już w najbliższy czwartek, 15 lutego o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub, Gloria Ziencina-Kawula, na co dzień Community & Marketing Manager w Brand24, opowie o tym jak wykorzystać Instagram do celów promocyjnych i jak dzięki niemu zbudować społeczność wokół marki. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in. jakimi zasadami kierować się tworząc i dobierając treści publikowane na profilu, jak pisać opisy, korzystać z hashtagów i zachęcić odbiorców do pozostania ze swoją marką na dłużej i jak nie łamać prawa i regulaminu Instagrama.

Gloria Ziencina-Kawula jako Community Manager IgersKrakow współprowadzi krakowską społeczność instagramerów - miłośników fotografii mobilnej. Aktywnie działa, docierając do coraz szerszego grona odbiorców, a także zwiększa ich zaangażowanie oraz dba o integrację i promocję. Organizuje spotkania fotograficzne, wystawy, współpracuje z wieloma krakowskimi instytucjami. Pomaga również społeczności w grupie InstagramPL na Facebooku, dzieli się wiedzą w artykułach branżowych, prowadzi prezentacje i warsztaty.

Zapisy na wydarzenie dostępne są TUTAJ oraz drogą mailową – drewnowska[at]ihub.pl. Wstęp na spotkanie jest bezpłatny.


Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków...
Biuro Reklamy TVP wspiera mały biznes
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej stworzyło specjalną ofertę „Wspieramy Mały Biznes” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta obejmuje emisję kompletnej, crossmediowej kampanii za 3999 zł netto, przy minimalnych formalnościach.
W nowej rzeczywistości szukamy najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Dlatego startujemy z komunikacją od bp Polska na kanale LinkedIn. Po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzimy nasze zaangażowanie w...
Cykl „Historie sportowe” jest pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Newsweeka oraz obchodzącego wkrótce 100. urodziny Przeglądu Sportowego. Na Newsweek.pl pojawi się kilkadziesiąt reportaży przygotowanych przez dziennikarzy obydwu redakcji: o kulisach wielkich pojedynków, niedokończonych rywalizacjach, byłych i obecnych mistrzach czy życiu prywatnym...
Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+
W Polsce rośnie odsetek reklam z udziałem osób w wieku 50 lat i więcej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP w 2020 roku osoby z pokolenia silver występowały w co piątej reklamie emitowanej w telewizji. Regularnie spada też odsetek reklam w których osoby starsze przedstawiane są w sposób stereotypowym kontekście babci, dziadka lub osoby chorej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764