logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania wyprzedażowa Hyundai 2019

  PR 13.01.2020, przeczytano 327 razy
ilustracja

Wraz z początkiem stycznia wystartowała kampania promująca wyprzedaż modeli z roku poprzedniego. Kampania potrwa do końca lutego, a za jej przygotowanie odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-wyprzedazowa-hyundai-2019,385298,artykul.html

Wyprzedaż Hyundai obejmuje takie modele z roku produkcji 2019 jak Santa Fe, Tucson i Kona. Dzięki upustom oraz premii za odkup obecnego samochodu można zyskać nawet do 28 000 zł korzyści. W ramach promocji można również skorzystać z atrakcyjnego finansowania Hyundai Finance oraz 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów w standardzie.

Działania promocyjne są prowadzone w mediach online oraz w radiu i telewizji. Kampania w telewizji potrwa od początku roku do 26 stycznia, kampania radiowa od 25 stycznia do 22 lutego, natomiast działania online będą prowadzone od początku roku do 21 lutego. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu radiowego jest agencja Opus B, która również zlokalizowała na polski rynek spot TV.

Źródło: Havas Media Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764