logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyróżnienie dla Biura Reklamy Wirtualnej Polski

  PR 27.11.2017, przeczytano 684 razy

Biuro Reklamy Wirtualna Polska Media S.A. trzeci raz z rzędu zostało nagrodzone w prestiżowym rankingu magazynu Media & Marketing Polska. Klienci chwalą przede wszystkim ciekawe rozwiązania i doradztwo, na które mogą liczyć w WP. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyroznienie-dla-biura-reklamy-wirtualnej-polski,34631,artykul.html

Biuro reklamy WP zalicza kolejny udany rok, dostosowuje ofertę do nowych zapytań klientów”- tak brzmi uzasadnienie wyróżnienia w raporcie Biura Reklamy 2017, przygotowanym przez Media & Marketing Polska. Wirtualna Polska została nagrodzona za otwartość i profesjonalizm w kontaktach z klientami. Docenili oni również umacnianie pozycji na rynku, WP jest w czołówce zestawienia od wielu lat.  

- Cieszymy się, że nasza oferta jest tak wysoko oceniana przez klientów. W Wirtualnej Polsce zawsze mogą liczyć na profesjonalne i indywidualne doradztwo. Wyróżnienie mobilizuje też do wyznaczania nowych standardów. Naszym zobowiązaniem na 2018 rok jest rozliczanie kampanii z faktycznej widzialności reklam, a nie wyłącznie wyświetleń - mówi Joanna Pawlak, VP Sales and Marketing Wirtualna Polska Media S.A.  

Od stycznia standardowe rozliczenia CPM, Wirtualna Polska zastąpi dużo bardziej miarodajnym modelem vCPM (cost per viewed mille). Zgodnie z definicją IAB reklama jest uznawana za widzialną, kiedy przynajmniej połowa jej kreacji graficznej pozostaje w przeglądarce, przez co najmniej  sekundę.  Stosowanie wskaźnika viewability to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą bardziej miarodajnych wyników swoich kampanii.

Raport Biura Reklamy magazynu Media & Marketing Polska ukazał się po raz 14. W kategorii „Internet” oceniano w tym roku 12 biur.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
Kara dla TVN za „Franciszkańską 3” wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy
16 kwietnia 2024 r. na rachunek bankowy KRRiT wpłynęła wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy kara pieniężna nałożona na spółkę TVN SA w związku z naruszeniem art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o radiofonii i telewizji poprzez emisję audycji pt. „Bielmo. Franciszkańska 3” (program TVN 24, cykl „Czarno na białym”, 6 marca 2023 roku).
Paryż 2024: igrzyska olimpijskie na antenach Eurosportu
Za dokładnie 100 dni w Paryżu rozpocznie się największe sportowe wydarzenie świata! Każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 dostępny będzie w Polsce w serwisie Max. TVN WBD pokaże transmisje najważniejszych wydarzeń w Eurosporcie 1, Eurosporcie 2 oraz w kanałach okazjonalnych Eurosport 3-9 i Eurosporcie 4K, dostępnych u niektórych operatorów.
Nowe rubryki i felietonistki w „Wysokich Obcasach Extra”
Już jutro – w czwartek, 18 kwietnia br. w sprzedaży dostępne będzie odświeżone wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, w którym czytelniczki i czytelnicy znajdą nowe rubryki i teksty nowych felietonistek – Katarzyny Kucewicz i Carrie z Mokotowa. Tematem numeru są sekrety rodzinne, a gwiazdą okładki – aktorka Reese...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764