logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyróżnienie dla Docucolor 12 oraz Docucolor 2240

  PR 13.05.2003, przeczytano 1591 razy

Urządzenia Xerox DocuColor 12 oraz DocuColor 2240 zostały docenione przez fachowe wydawnictwo „Better Buys for Business”, jeden z czołowych amerykańskich autorytetów w dziedzinie sprzętu do przetwarzania dokumentów. Wydawnictwo wyróżniło oba urządzenia - DocuColor 2240, wielofunkcyjny system do druku kolorowego oraz DocuColor 12, kolorową drukarkę przeznaczoną dla studiów graficznych i punktów usługowych, uznając je za najlepsze produkty roku 2003 r. w danej kategorii. Model DocuColor 12 otrzymał wyróżnienie po raz czwarty z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyroznienie-dla-docucolor-12-oraz-docucolor-2240,1626,artykul.html

Zdaniem przedstawicieli wydawnictwa „Better Buys for Business” modele DocuColor 1632 oraz DocuColor 2240 charakteryzuje dostępność i szybkość, z jakimi niewiele konkurencyjnych urządzeń może się równać. Przyznając wyróżnienie podkreślili fakt, że cena i koszty operacyjne należą do najkorzystniejszych na rynku; zazwyczaj można uzyskać jedną lub drugą, ale rzadko obie te cechy.

Nagrodzony już po raz czwarty DocuColor 12 posiada doskonałą opinię wśród użytkowników. „Nasze zespoły kreatywne i nasi klienci chcą otrzymywać lepsze obrazy w krótszym czasie. Potrzebujemy każdego konkurencyjnego nowoczesnego narzędzia”, – powiedział Brad Mintz z działu usług graficznych agencji McCann-Erickson. „Dzięki DocuColor 12 studio graficzne zyskało czołową pozycję w agencji. Skorzystały również pozostałe działy. Wszyscy pracownicy uwielbiają to urządzenie”.

Informacje o wyróżnieniach Better Buys for Business

Better Buys for Business przyznaje wyróżnienia urządzeniom, prezentującym najwyższy standard działania i oferującym klientom najwyższą wartość w danym zakresie cenowym. Wydawnictwo ocenia urządzenia wszystkich największych producentów i uzyskuje odpowiedzi zwrotne od klientów i sprzedawców. Ocena końcowa jest kombinacją bezpośrednich testów, sondaży użytkowników, wizyt w światowych fabrykach i na pokazach branżowych. Wyróżnienia dla firmy Xerox zostały zawarte w „Przewodniku Kopiarek Kolorowych Better Buys for Business 2003”.

Źródło: Xerox Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

DC 12 to owszem niezła maszyna, ale cena jaką sobie życzy Xerox znacznie przerasta osiągi (a szkoda)...

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764