logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyścig Le Mans 2022 w pigułce w specjalnym wydaniu e-magazynu Goracing

  PR 10.06.2022, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

250 000 widzów, 110 milionów telewidzów w 190 krajach, 62 samochody i 24 godziny wyścigu na pełnym gazie. Nic nie równa się z 24-godzinnym wyścigiem Le Mans, który rusza już jutro. Do walki o upragnione podium stanie wielu utalentowanych kierowców, w tym m.in. Robert Kubica. Szybkie tempo, niespodziewane zwroty akcji i napięcie do samego końca - tym każdego roku raczy kibiców wyścig Le Mans. Jakie sekrety skrywa? O tym można przeczytać w specjalnym wydaniu e-magazynu GoRacing od Goodyeara.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyscig-le-mans-2022-w-pigulce-w-specjalnym-wydaniu-e-magazynu-goracing,396208,artykul.html

Na czytelników czekają artykuły przybliżające sylwetki kierowców biorących udział w wyścigu, prezentacje niektórych z najbardziej znanych części toru, a także analizy wyjaśniające, co jest potrzebne do opanowania okrążenia. Ponadto będzie też okazja poznać bliżej gamę opon Goodyear przeznaczonych na wyścig Le Mans, a także przeczytać, jakie zmiany w rywalizacji zaszły w tym roku. Dodatkowo można odkryć historię kultowego sterowca Goodyear Blimp, który będzie latał nad torem Le Mans.

  • Najnowsze wydanie e-magazynu GoRacing jest dostępne TUTAJ.

Źródło: Goodyear

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sławomir Kamiński szefem działu Foto
Od lutego 2023 r. zespołem Foto "Gazety Wyborczej" i jednocześnie Agencji Wyborcza.pl pokieruje Sławomir Kamiński. To uznany fotoreporter i laureat wielu prestiżowych konkursów fotografii prasowej, m.in. autor Zdjęcia Roku wybranego w konkursie Grand Press Photo 2019, związany z redakcją "Wyborczej" od 30 lat.
Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl
Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu i jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołu. Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na...
Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój współpracy z partnerami dystrybucyjnymi, reklamowymi i licencyjnymi. Biuro Reklamy TVN Media będzie raportować bezpośrednio do niej. W związku ze zmianami struktury Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura...
Social media już dawno przestały być tylko przestrzenią rozrywki i rekreacji. Wraz z upowszechnieniem się pracy hybrydowej i wirtualizacją codziennych zadań, coraz częściej social media stają się dla nas źródłem fachowej wiedzy nt. zdrowia. Medycy coraz częściej porzucają pisanie poradników dla pacjentów i wizyty w mediach tradycyjnych na rzecz wideo,...
W jakie zewnętrzne działania reklamowe warto zainwestować w 2023 roku?
W jaki sposób dobrać odpowiednie nośniki reklamowe w 2023 roku? Co będzie na topie i w co warto inwestować? Agencja reklamy zewnetrznej RECEVENT przygotowała zestawienie najpopularniejszych rozwiązań reklamowych, w które warto inwestować w 2023 roku. Sprawdziła także, jak będzie się rozwijał rynek OOH w nadchodzących latach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764