logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyścig z czasem i fakturami w kampanii Mbanku

  PR 09.02.2016, przeczytano 961 razy
ilustracjastrzałka

Tyle otrzyma przedsiębiorca, który do końca marca otworzy w mBanku rachunek mBiznes konto i spełni trzy proste warunki. Ofertę promuje kampania reklamowa, którą od wczoraj zobaczyć można m.in. w telewizji. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyscig-z-czasem-i-fakturami-w-kampanii-mbanku,27409,artykul.html

Kilka dni temu w serwisie transakcyjnym mBanku na profilu dla klientów firmowych pojawił się nowy przycisk - księgowość. Po jego wciśnięciu klienci zyskują dostęp do pierwszego na polskim rynku w pełni zintegrowanego z kontem bankowym programu do księgowania. Narzędzie umożliwia prowadzenie księgowości w szybki i niemal automatyczny sposób. Bezpłatnie pomaga klientom w wystawianiu faktur, rozliczaniu się z kontrahentami i wyliczeniu podatku. A w ramach abonamentu ściąga z nich w pełni odpowiedzialność za prowadzenie księgowości przenosząc je na profesjonalne biuro.

Klienci, którzy do końca marca zdecydują się na skorzystanie z tego produktu i założą w mBanku rachunek firmowy mBiznes konto Start lub Komfort zaoszczędzą przynajmniej 270 godzin rocznie (gdyż jak wynika z raportu Paying Tax, przeciętnie polski przedsiębiorca dokonuje obecnie 7 płatności podatku w ciągu roku, poświęcając na to 271 godzin) i dodatkowo zyskają nawet 900 zł.

Bank przeleje na konto klienta 600 zł, jeśli przez rok po otwarciu rachunku będzie płacił za jego pośrednictwem składki na ZUS w wysokości przynajmniej 250 zł oraz dokona miesięcznie jednej płatności kartą wydaną do rachunku. Kolejne 300 zł otrzyma za rozliczenie trzech faktur w miesiącu poprzez narzędzie do księgowania.

Klienci o ofercie dowiedzą się m.in. ze spotów reklamowych, które emitowane są w największych stacjach telewizyjnych, reklam w radiu oraz działań outdoorowych obejmujących ponad 600 nośników w kraju.

- mBank regularnie wprowadza rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom wygodniej i sprawniej zarządzać firmą. W rozpoczynającej się kampanii prezentujemy innowacyjną usługę ułatwiającą prowadzenie księgowości. Przygotowując reklamę zadbaliśmy o właściwą prezentację zalet mKsięgowości, ale również o budowanie zaangażowania widzów i siłę przebicia w blokach reklamowych - mówi Mateusz Żelechowski wicedyrektor marketingu mBanku, odpowiedzialny za promocję produktów dla firm.

Reklamę wyreżyserował Marcin Filipek. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Grey, produkcję zrealizowała Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764