logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyścigi samochodowe w Eurosporcie na projektorach od Epsona

  PR 25.05.2021, przeczytano 616 razy
ilustracja
EH-LS300

W poniedziałek 17 maja odbyły się otwarte kwalifikacje wstępne do kolejnego sezonu Eurosport eRacing sponsored by Epson. Do pierwszego etapu rywalizacji rozgrywanej na platformie iRacing mógł zgłosić się każdy. 48 osób z najlepszymi wynikami awansowało do drugiej fazy, która wyłoniła 12 zawodników, których zobaczymy w finałowych wyścigach transmitowanych na antenie Eurosportu 1 w dniach 26-29 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyscigi-samochodowe-w-eurosporcie-na-projektorach-od-epsona,391614,artykul.html

Po raz pierwszy Eurosport eRacing odbył się na przełomie 2020 i 2021 roku. Trwająca obecnie druga edycja została objęta patronatem przez firmę Epson. W szerokim portfolio firmy znajduje się wiele modeli, które są cenione przez graczy na całym świecie. Dwa dedykowane do gier modele projektorów Epson - EH-TW5700 Android TV i EH-LS300 Android TV – będą służyć jako wyposażenie studia, w którym ściągać będą się finaliści imprezy.

- Dla mnie, jako pracownika Epson Polska - ale też gracza - to partnerstwo jest wyjątkowo cenne. Dzięki zastosowanej technologii 3LCD i niskiemu opóźnieniu (input lag) - który jest parametrem szczególnie istotnym dla graczy - projektory Epson gwarantują najlepsze efekty i zapewniają maksymalne emocje podczas rozgrywek – powiedział Andrzej Bieniek, Account Manager VI w Epson. - Nasze zaangażowanie i objęcie patronatem cyklu rozgrywek Eurosport eRacing jest naturalną konsekwencją realizacji wizji firmy, poprzez wspieranie innowacyjnych projektów oraz wydarzeń sportowych i kulturalnych.

- W Discovery i Eurosporcie chętnie podejmujemy odważne decyzje, staramy się obierać nieoczywiste kierunki i dlatego do ponad roku mocno angażujemy się w rozwój wirtualnych wydarzeń sportowych. Eurosport eRacing sponsored by Epson to trzecia edycja rywalizacji najlepszych simracerów w Polsce, którą organizujemy i widzimy, jak dynamicznie rozwija się ten projekt. Simracing jest wymagającym sportem i przy okazji świetną rozrywka, która po przeniesieniu do telewizji przyciąga uwagę młodych widzów, a także cieszy się dużym zainteresowaniem partnerów – powiedział Łukasz Fijałkowski, Director of Operations w Eurosporcie.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764