logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyskocz z kapci: Nałęczowianka w nowej kampanii

  PR 23.09.2015, przeczytano 2946 razy

Pod hasłem „Wyskocz z kapci” wystartowała nowa kampania marki Nałęczowianka. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Kampania będzie prowadzona w prasie, TV, Internecie oraz w kanałach społecznościowych.  W ramach towarzyszącej kampanii loterii promocyjnej, zwycięzcy po przesłaniu do organizatora domowych kapci, otrzymają zestaw aktywujący do działania – buty New Balance oraz stylowy t-shirt ze zdjęciem własnych kapci. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyskocz-z-kapci%3A-naleczowianka-w-nowej-kampanii,26053,artykul.html

Akcja rozpoczęła się w połowie września i potrwa do 30 listopada br. W planowanym na 24 września w centrum Warszawy evencie, pierwsze 100 osób, które wrzuci swoje kapcie do dystryBUTtora, odbierze buty New Balance.

- Dbanie o siebie poprzez aktywność, to trend popularny od wielu lat, który zyskuje coraz więcej fanów. Nałęczowianka nie tylko przypomina, że codzienne picie wody wspiera naszą kondycję fizyczną i psychiczną ale też pomaga motywować się do zmiany trybu życia na aktywny – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka. - Wprowadziliśmy też nowe poręczne opakowania Nałęczowianki ponieważ konsumenci coraz częściej noszą ze sobą butelkę wody mineralnej: w drodze do pracy, do domu, podczas spaceru z psem czy jazdy na rowerze – dodaje. 

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży i dotarcie do konsumentów z przekazem, że picie Nałęczowianki jest doskonałym sposobem, aby pozostać aktywnym każdego dnia. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-45, które chcą być witalne i codziennie   cieszyć się życiem. 

Od września do końca listopada w sprzedaży będą specjalne zgrzewki Nałęczowianki z informacją o akcji. Wystarczy kupić trzy butelki produktu i przesłać SMS-em numer paragonu. Uczestnicy zabawy, którzy otrzymają wiadomość zwrotną o wygranej, odsyłają swoje kapcie, z których wyskoczyli. Ich zdjęcie znajdzie się na personalizowanym t-shircie, który otrzymają w nagrodę wraz z butami New Balance.

Wielokanałowa kampania marki połączona jest z promocją sprzedaży małych formatów wody. Nałęczowianka wprowadzając jeszcze bardziej poręczne butelki 0,5 litra umożliwia konsumentom wpisanie się w światową tendencję kupowania napojów „w drodze”. Akcja „Wyskocz z kapci” to kontynuacja tych działań i przypomnienie, że Nałęczowiankę zawsze warto mieć pod ręką, aby pić wodę podczas aktywnych zajęć poza domem. 

Reklama obejmuje prasę, telewizję, Internet i social media. Dodatkowo spoty reklamowe zaplanowano w ramach największych platform VoD. Akcję wspiera kampania mobile poprzez m.in. notyfikacje graficzne geotargetowane na Warszawę oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy MEC, autorem koncepcji eventu oraz loterii ogólnopolskiej, a także organizatorem obu projektów jest Albedo. Autorem kreacji kampanii prasowej jest 3M projekt, a telewizyjnej Nestlé Waters. Komunikację w mediach społecznościowych przygotowuje 121PR, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications

0,5 l wody Nałęczowianka kosztuje od 1,29 do 1,69 zł, natomiast 0,75 l -  od 1,99 zł do 2,09 zł.

Więcej informacji o akcji na stronie www.wyskoczzkapci.pl

Źródło: Q&A Communiactions

www.qacommunications.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764