logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wysłano 600 wiadomości do dostawców na platformie ESB

  PR 20.11.2020, przeczytano 163 razy

Platforma European Sellers&Buyers odznacza się nowoczesną funkcjonalnością, możliwością wysyłania szybkich zapytań do wielu firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. Jest to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest szybkie wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyslano-600-wiadomosci-do-dostawcow-na-platformie-esb,389255,artykul.html

Na platformie ESB zostało dotychczas wysłanych 600 wiadomości do dostawców. Platforma ESB zachęca dystrybutorów produktów reklamowych oraz agencje reklamowe do wysyłania wiadomości. Na platformie znajduje się ponad 3000 dostawców produktów reklamowych, którzy codziennie prezentują swoje inspiracje produktowe na stronie głównej.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764