logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wysoka Izbo - posprzątaj reklamy: wyślij posłom swoje zdjęcia

   23.08.2013, przeczytano 1819 razy
ilustracja
fot. Piotr Panek

Masz zdjęcia pokazujące, jak reklamy zaśmiecają przestrzeń w Polsce? Prześlij je do stowarzyszenia Miasto Moje A W Nim, najlepsze trafią do posłów i posłanek w ramach akcji „Wysoka Izbo –  posprzątaj reklamy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wysoka-izbo---posprzataj-reklamy%3A-wyslij-poslom-swoje-zdjecia,19503,artykul.html

Reklamy napoju energetycznego i lokalnej dyskoteki na plaży, a może dziesiątki krzykliwych szyldów i banerów na deptaku? Wielkoformatowe płachty ze zdjęciami najnowszej sieci sklepów zasłaniające urokliwe kamienice na rynku czy też billboard zachwalający odżywkę do włosów, nie pozwalający dostrzec zabytkowego kościoła?

Na zdjęciach reklamy nigdy nie wychodzą dobrze. Nachalnie wpychają się w kadr, przesłaniają detale, usiłują dominować. Takich zdjęć teraz jednak szukamy. Chcemy pokazać, jak bardzo reklama zewnętrzna szpeci polski krajobraz. Ile zyskałby on, gdyby zrobiono z nią porządek. Szansą na to jest prezydencki projekt ustawy o ochronie krajobrazu, który 1 lipca trafił do Sejmu. Dlatego już teraz apelujemy: „Wysoka Izbo – posprzątaj reklamy!”

Nasz apel przyjmie między innymi formę kartek pocztowych, ukazujących polski chaos reklamowy. Trafią one do posłów i posłanek. Na kartce może być Twoje zdjęcie!

Jakich zdjęć potrzebujemy? Znad morza i z gór, z polskich miast (ich charakterystyczne miejsca oszpecone reklamami) i dróg (reklamy przydrożne). Planujemy przygotować cztery rodzaje kartek pocztowych:
- pozdrowienia znad morza
- pozdrowienia z gór
- pozdrowienia z polskich miast
- pozdrowienia z podróży.

Prosimy o ich nadsyłanie fotografii do 1 września na adres: piotr.manowiecki(at)miastomoje.org.

Partnerami akcji są: Miasto Reklamacja, Łódź bez reklam oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Źródło: Miasto Moje A W Nim

miastomoje.org

Zdjęcie na licencji CC BY-SA 3.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764