logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wysokie noty dla Agencji Be7 w badaniu Millward Brown

  PR 15.11.2016, przeczytano 502 razy

Satysfakcja Klientów na najwyższym poziomie? Tylko z BE7 - tak wynika z przeprowadzonych na przełomie lutego i marca badań Millward Brown.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wysokie-noty-dla-agencji-be7-w-badaniu-millward-brown,30533,artykul.html

Agencja Kreatywna BE7 zanotowała wysokie noty w każdej z ankietowanych kategorii. Szczególnie świetnie wypadła w ocenie zadowolenia Klienta, w której to kategorii zajęła najwyższą pozycję z maksymalnym wynikiem 5,0 - wyprzedzając tym samym 40 innych agencji.

Poza ogólnym bardzo pozytywnym odbiorem pracy agencji, klienci BE7 cenią sobie współpracę wskazując na wysoką uczciwość, znajomość kategorii produktowej, rozumienie briefu oraz jakość kreacji, przekładającą się na wysoką skuteczność prowadzonych kampanii. Agencja systematycznie wzbogaca swoją ofertę o kolejne usługi, inwestuje w technologie, digital i zespół.

Do kluczowych klientów BE7 należy CEDC International – właściciel marek, dla których BE7 w ciągu ostatnich 3 lat wdrażała z sukcesem platformy komunikacji „Domówka? Żubrówka!” – dla marki Żubrówka oraz „PlatyNowy Król Smaku” i „#Królowie Życia” dla BOLS Platinum.

Źródło: BE7

www.be7.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764