logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował Festiwal Marketingu

   15.09.2022, przeczytano 543 razy
ilustracja

Rozpoczęła się 14. edycja targów Festiwal Marketingu, które odbywają się w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-festiwal-marketingu,397216,artykul.html

Podczas wydarzenia prezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Przestrzeń wystawiennicza będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jak co roku podczas targów Festiwal Marketingu odbywa się konkurs SUPER GIFT 2022, podczas którego prezentowane są najciekawsze gadżety reklamowe. W trakcie wydarzenia odwiedzający mogą zagłosować na gadżet, który otrzyma Nagrodę Publiczności (głosowanie na końcu Hali nr 1, stoisko Super Gift).

Podczas targów odbywa się konkurs POS STARS. W specjalnie zaaranżowanej strefie zwiedzający mogą głosować na najlepszy display reklamowy. (głosowanie na końcu Hali nr 1, stoisko Super Gift).

Lista wystawców dostępna jest TUTAJ. Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży (głosowanie na końcu Hali nr 1, stoisko POS STARS).

Bezpłatnej rejestracji na targi cały czas można dokonać TUTAJ.

TERMIN I MIEJSCE

  • 14-15 września 2022 r.
  • EXPO XXI Warszawa

GODZINY OTWARCIA

  • środa 10:00 – 17:00
  • czwartek: 10:00 – 16:00

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
Kia promuje model Sportage
Kia Polska wystartowała z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom atrakcyjne propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764