logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował Festiwal Marketingu

   15.09.2022, przeczytano 520 razy
ilustracja

Rozpoczęła się 14. edycja targów Festiwal Marketingu, które odbywają się w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-festiwal-marketingu,397216,artykul.html

Podczas wydarzenia prezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Przestrzeń wystawiennicza będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn.

Jak co roku podczas targów Festiwal Marketingu odbywa się konkurs SUPER GIFT 2022, podczas którego prezentowane są najciekawsze gadżety reklamowe. W trakcie wydarzenia odwiedzający mogą zagłosować na gadżet, który otrzyma Nagrodę Publiczności (głosowanie na końcu Hali nr 1, stoisko Super Gift).

Podczas targów odbywa się konkurs POS STARS. W specjalnie zaaranżowanej strefie zwiedzający mogą głosować na najlepszy display reklamowy. (głosowanie na końcu Hali nr 1, stoisko Super Gift).

Lista wystawców dostępna jest TUTAJ. Wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży (głosowanie na końcu Hali nr 1, stoisko POS STARS).

Bezpłatnej rejestracji na targi cały czas można dokonać TUTAJ.

TERMIN I MIEJSCE

  • 14-15 września 2022 r.
  • EXPO XXI Warszawa

GODZINY OTWARCIA

  • środa 10:00 – 17:00
  • czwartek: 10:00 – 16:00

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764