logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa konkurs Absolut Creative Competition

  PR 30.11.2018, przeczytano 1623 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs kreatywny Absolut Creative Competition, to niezwykła szansa dla młodych artystów do pokazania swojego stylu i wkroczenia z rozmachem do wielkiego świata sztuki. W tegorocznej edycji wydarzenia do wygrania jest aż 20 000 euro! Międzynarodowy zwycięzca zostanie wybrany spośród lokalnych triumfatorów konkursu przez profesjonalne jury. Jak wygrać? Wystarczy przygotować swój własny, kreatywny projekt butelki Absolut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-konkurs-absolut-creative-competition,380355,artykul.html

Od czterech dekad artyści oraz marka Absolut tworzą nierozerwalny, kreatywny mariaż, z którego rodzą się coraz to nowe, wyjątkowe dzieła. Są nimi niepowtarzalne i charakterystyczne butelki, które zyskały już status kultowych. Tworzą one motyw przewodni twórczości setek projektantów, fotografów, grafików oraz malarzy. Wśród najbardziej znanych artystów współpracujących z Absolut jest Britto, Haring czy Mickalene Thomas. Teraz, każdy talent ma szansę dołączyć do panteonu najlepszych.

- Absolut Creative Competition, to przepustka do świata sztuki przez duże „S”, bo globalną misją marki jest odkrywanie kolejnych niesamowitych osobowości, dając im szansę na prawdziwą karierę – mówi Arkadiusz Dobosz, Brand Director marki Absolut w Wyborowej Pernod Ricard.

Co należy zrobić? Wystarczy stworzyć własne dzieło, którego tematem przewodnim będzie przedstawiona w sposób kreatywny butelka Absoluta. Niezbędne wzory i materiały należy pobrać na stronie www.absolut.com/pl/competition/. Uczestników czeka tam również wiele inspiracji pomocnych w procesie twórczym. Jedynym wymogiem nadesłanej pracy jest umieszczenie wizerunku butelki w widoczny sposób.

Zgłoszenia można przesyłać na stronie www.absolut.com/pl/competition/ do 31 stycznia 2019 r. Nadesłane prace będą oceniane przez komisję składającą się ze znanych w danym regionie artystów. Jurorzy wybiorą grupę finalistów, spośród których w marcu wyłonieni zostaną lokalni zwycięzcy. Następnie – dwa miesiące później, zwycięzcy reprezentujący każdy ze startujących w konkursie krajów wezmą udział w rundzie międzynarodowej, ocenianej przez światowej sławy komisję.

Na triumfatora konkursu czeka aż 20 tysięcy euro nagrody.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

www.pernod-ricard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764