logo
WIADOMOŚCI

Wystartował konkurs Absolut Creative Competition

  PR 30.11.2018, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs kreatywny Absolut Creative Competition, to niezwykła szansa dla młodych artystów do pokazania swojego stylu i wkroczenia z rozmachem do wielkiego świata sztuki. W tegorocznej edycji wydarzenia do wygrania jest aż 20 000 euro! Międzynarodowy zwycięzca zostanie wybrany spośród lokalnych triumfatorów konkursu przez profesjonalne jury. Jak wygrać? Wystarczy przygotować swój własny, kreatywny projekt butelki Absolut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-konkurs-absolut-creative-competition,380355,artykul.html

Od czterech dekad artyści oraz marka Absolut tworzą nierozerwalny, kreatywny mariaż, z którego rodzą się coraz to nowe, wyjątkowe dzieła. Są nimi niepowtarzalne i charakterystyczne butelki, które zyskały już status kultowych. Tworzą one motyw przewodni twórczości setek projektantów, fotografów, grafików oraz malarzy. Wśród najbardziej znanych artystów współpracujących z Absolut jest Britto, Haring czy Mickalene Thomas. Teraz, każdy talent ma szansę dołączyć do panteonu najlepszych.

- Absolut Creative Competition, to przepustka do świata sztuki przez duże „S”, bo globalną misją marki jest odkrywanie kolejnych niesamowitych osobowości, dając im szansę na prawdziwą karierę – mówi Arkadiusz Dobosz, Brand Director marki Absolut w Wyborowej Pernod Ricard.

Co należy zrobić? Wystarczy stworzyć własne dzieło, którego tematem przewodnim będzie przedstawiona w sposób kreatywny butelka Absoluta. Niezbędne wzory i materiały należy pobrać na stronie www.absolut.com/pl/competition/. Uczestników czeka tam również wiele inspiracji pomocnych w procesie twórczym. Jedynym wymogiem nadesłanej pracy jest umieszczenie wizerunku butelki w widoczny sposób.

Zgłoszenia można przesyłać na stronie www.absolut.com/pl/competition/ do 31 stycznia 2019 r. Nadesłane prace będą oceniane przez komisję składającą się ze znanych w danym regionie artystów. Jurorzy wybiorą grupę finalistów, spośród których w marcu wyłonieni zostaną lokalni zwycięzcy. Następnie – dwa miesiące później, zwycięzcy reprezentujący każdy ze startujących w konkursie krajów wezmą udział w rundzie międzynarodowej, ocenianej przez światowej sławy komisję.

Na triumfatora konkursu czeka aż 20 tysięcy euro nagrody.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

www.pernod-ricard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks
Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na...
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018
24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa odbył się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition. Inicjatywa od 10 lat, jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.  Wspólnie z Greenpeace postawiliśmy przed uczestnikami...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone