logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował Konkurs Biuletynów Firmowych 2013

   14.05.2013, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2013 nadesłane do 25 czerwca 2013 r. zostaną ocenione w 5 kategoriach. Udział w tym najstarszym i najbardziej prestiżowym konkursie custom publishing w Polsce jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-konkurs-biuletynow-firmowych-2013,18691,artykul.html

Każda edycja Konkursu daje uczestnikom nowe okazje do tego, aby ponownie wystartować. Oprócz możliwości rywalizacji z nowymi tytułami, będzie też możliwość skorzystania z nowej propozycji naszego doradztwa już po zakończeniu rywalizacji (Chat z Jury). Uczestnictwo w Konkursie to niesamowita przygoda zarówno dla tych, co startują, jak i dla organizatora oraz oceniających. Z niecierpliwością czekam na zgłoszenia do tegorocznej edycji – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape.

Prace oceni Jury w składzie:

  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
  • Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications,
  • Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
  • Katarzyna Jabłońska, Senior Account Manager w Citybell Consulting,
  • Zofia Kościelna, doświadczona dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
  • Agnieszka Madej-Biernat, dyrektor wydawnicza Agencji Agape,
  • Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy,
  • Jarosław Wiczuk, ekspert ds. poligrafii,
  • Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape,
  • Marcin Mozert, fotograf, szkoleniowiec, grafik, właściciel Agencji Foto-Video Moc&ArtGroup,
  • Justyna Pamuła, Client Service Coordinator SARE.


Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 25 czerwca 2013 r. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu (http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html).

Źródło: Agape

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partner merytoryczny: Binaria Communications
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: BusinessImages, SARE, LiveSpace CRM.
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Proto.pl, „Świat Poligrafii”, CommIn.pl, „MarketingMAG”, Signs.pl, Marketingowiec.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl, „PrintPartner”, Reporter.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w...
Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764