logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020

   13.11.2019, przeczytano 221 razy
ilustracja

Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-konkurs-korony-reklamy-2020,384707,artykul.html

Korony Reklamy to szansa na dotarcie do 110 tys. firm z Polski i Europy oraz do 80 tys. użytkowników strony internetowej targów RemaDays Warsaw.

W tym konkursie można zostać nagrodzonym w jednej z 4 kategorii:

  • Producent upominków reklamowych
  • Importer upominków reklamowych
  • Technology
  • Out&InDoor

Uroczyste podsumowanie wraz z ogłoszeniem wyników nastąpi podczas Wieczoru Wystawców targów RemaDays Warsaw w dniu 12 lutego 2020 r.

Laureaci konkursu zostaną zaprezentowani podczas targów, na stronie internetowej www.remadays.com, w magazynie Gifts Journal oraz w ponad 25 mediach partnerskich.
Przyjmowanie zgłoszeń już się rozpoczęło i potrwa do 10 stycznia 2020 r.

Konkurs skierowany jest dla wystawców oraz uczestników Programu Solidni w Biznesie.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Grupa Polomarket z prestiżową nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764