logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował polski e-sklep Porsche

  PR 27.09.2016, przeczytano 930 razy
ilustracjastrzałka

Z piskiem opon ruszył Porsche Driver’s Selection — oficjalny sklep internetowy niemieckiego producenta samochodów. Wchodząc na polski rynek e-commerce, marka współpracowała z agencją interaktywną Kerris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-polski-e-sklep-porsche,30052,artykul.html

W asortymencie sklepu znalazły się między innymi kolekcje odzieży, a wśród nich ekskluzywne skórzane i sportowe kurtki, zachęcające przystępną ceną t-shirty czy klasyczne koszulki polo z naszytym kultowym herbem Porsche. Obok męskich ubrań zachwycających sportową elegancją, panie znajdą odzież o subtelnych fasonach, stylowo podkreślających sylwetkę. Elementy garderoby oraz akcesoria, takie jak gustowne parasole, stylowe okulary przeciwsłoneczne czy walizki, to zaledwie część oferty Porsche Driver's Selection.

Wchodząc na www.sklep.porsche.pl, warto zwrócić uwagę na kolekcję Masterpieces. Jest to seria wyjątkowych przedmiotów, zaskakujących pomysłowym wykonaniem. Z pewnością nowoczesny zegar ścienny stworzony z oryginalnej, 20 calowej felgi Porsche 911 Turbo lub półka ścienna zaprojektowana przy użyciu tylnego spoilera Porsche 911 GT3 Cup będą świetnym trofeum każdego fana wyścigów sportowych.

- Sklep Porsche Driver’s Selection to w rzeczywistości multistore. Klient sam decyduje, od którego z 5 dealerów zakupi interesujący go produkt. Jako marka premium, Porsche słynie z bezkompromisowej jakości samochodów, a także z ekskluzywnej oferty ubrań i akcesoriów wysokiej klasy. Przed nami co najmniej 3 lata współpracy. Cieszę się, że Porsche znalazło się w gronie naszych klientów - mówi Maciej Makowski, Account Director w agencji interaktywnej Kerris odpowiedzialnej za realizację e-sklepu.

Agencja interaktywna Kerris wygrała przetarg, w wyniku którego podpisała z Porsche umowę na stworzenie sklepu internetowego Porsche Driver’s Selection oraz jego trzyletnią obsługę technologiczną i marketingową.

Źródło: Kerris

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764