logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował polski e-sklep Porsche

  PR 27.09.2016, przeczytano 872 razy
ilustracjastrzałka

Z piskiem opon ruszył Porsche Driver’s Selection — oficjalny sklep internetowy niemieckiego producenta samochodów. Wchodząc na polski rynek e-commerce, marka współpracowała z agencją interaktywną Kerris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-polski-e-sklep-porsche,30052,artykul.html

W asortymencie sklepu znalazły się między innymi kolekcje odzieży, a wśród nich ekskluzywne skórzane i sportowe kurtki, zachęcające przystępną ceną t-shirty czy klasyczne koszulki polo z naszytym kultowym herbem Porsche. Obok męskich ubrań zachwycających sportową elegancją, panie znajdą odzież o subtelnych fasonach, stylowo podkreślających sylwetkę. Elementy garderoby oraz akcesoria, takie jak gustowne parasole, stylowe okulary przeciwsłoneczne czy walizki, to zaledwie część oferty Porsche Driver's Selection.

Wchodząc na www.sklep.porsche.pl, warto zwrócić uwagę na kolekcję Masterpieces. Jest to seria wyjątkowych przedmiotów, zaskakujących pomysłowym wykonaniem. Z pewnością nowoczesny zegar ścienny stworzony z oryginalnej, 20 calowej felgi Porsche 911 Turbo lub półka ścienna zaprojektowana przy użyciu tylnego spoilera Porsche 911 GT3 Cup będą świetnym trofeum każdego fana wyścigów sportowych.

- Sklep Porsche Driver’s Selection to w rzeczywistości multistore. Klient sam decyduje, od którego z 5 dealerów zakupi interesujący go produkt. Jako marka premium, Porsche słynie z bezkompromisowej jakości samochodów, a także z ekskluzywnej oferty ubrań i akcesoriów wysokiej klasy. Przed nami co najmniej 3 lata współpracy. Cieszę się, że Porsche znalazło się w gronie naszych klientów - mówi Maciej Makowski, Account Director w agencji interaktywnej Kerris odpowiedzialnej za realizację e-sklepu.

Agencja interaktywna Kerris wygrała przetarg, w wyniku którego podpisała z Porsche umowę na stworzenie sklepu internetowego Porsche Driver’s Selection oraz jego trzyletnią obsługę technologiczną i marketingową.

Źródło: Kerris

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rekordowa edycja Festiwalu Marketingu za nami
Blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations), 2 dni marketingowych inspiracji oraz kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych. Tak w liczbach można podsumować zakończony właśnie Festiwal Marketingu.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Remaextra 2021 w podsumowaniu
17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku, RemaExtra - zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów. Jako organizator jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z ilości zwiedzających oraz z tego jak wiele zagranicznych gości przyjechało na nasze wydarzenie! Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku a także odnowić...
Eobuwie.pl oraz MODIVO powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.
Httpool organizuje Goglobal z udziałem światowych marketerów
GoGlobal, jednodniowe wirtualne wydarzenie, na które złożą się szybkie sesje dotyczące strategii marketingowych, odbędzie się po raz pierwszy 29 września 2021 r. o godzinie 12:00 czasu polskiego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i mogą wziąć w nim udział uczestnicy z Polski.
Alior Bank stawia na Brandwise w obszarze digital
Alior Bank rozpoczyna współpracę z Brandwise – spółką należącą do AdWise Group. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną w obszarze digital. Współpraca ma charakter długofalowy – kontrakt został podpisany na 3 lata.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764