logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował polski e-sklep Porsche

  PR 27.09.2016, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Z piskiem opon ruszył Porsche Driver’s Selection — oficjalny sklep internetowy niemieckiego producenta samochodów. Wchodząc na polski rynek e-commerce, marka współpracowała z agencją interaktywną Kerris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-polski-e-sklep-porsche,30052,artykul.html

W asortymencie sklepu znalazły się między innymi kolekcje odzieży, a wśród nich ekskluzywne skórzane i sportowe kurtki, zachęcające przystępną ceną t-shirty czy klasyczne koszulki polo z naszytym kultowym herbem Porsche. Obok męskich ubrań zachwycających sportową elegancją, panie znajdą odzież o subtelnych fasonach, stylowo podkreślających sylwetkę. Elementy garderoby oraz akcesoria, takie jak gustowne parasole, stylowe okulary przeciwsłoneczne czy walizki, to zaledwie część oferty Porsche Driver's Selection.

Wchodząc na www.sklep.porsche.pl, warto zwrócić uwagę na kolekcję Masterpieces. Jest to seria wyjątkowych przedmiotów, zaskakujących pomysłowym wykonaniem. Z pewnością nowoczesny zegar ścienny stworzony z oryginalnej, 20 calowej felgi Porsche 911 Turbo lub półka ścienna zaprojektowana przy użyciu tylnego spoilera Porsche 911 GT3 Cup będą świetnym trofeum każdego fana wyścigów sportowych.

- Sklep Porsche Driver’s Selection to w rzeczywistości multistore. Klient sam decyduje, od którego z 5 dealerów zakupi interesujący go produkt. Jako marka premium, Porsche słynie z bezkompromisowej jakości samochodów, a także z ekskluzywnej oferty ubrań i akcesoriów wysokiej klasy. Przed nami co najmniej 3 lata współpracy. Cieszę się, że Porsche znalazło się w gronie naszych klientów - mówi Maciej Makowski, Account Director w agencji interaktywnej Kerris odpowiedzialnej za realizację e-sklepu.

Agencja interaktywna Kerris wygrała przetarg, w wyniku którego podpisała z Porsche umowę na stworzenie sklepu internetowego Porsche Driver’s Selection oraz jego trzyletnią obsługę technologiczną i marketingową.

Źródło: Kerris

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marek Hyundai i KIA, tym samym obronił budżet mediowy marek Hyundai i KIA.
Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused
14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
Przestrzenie Lechstartera otwarte dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa
LECHSTARTER zmienia polskie miasta już od 4 lat! Tym razem to mieszkańcy Szczecina, Kielc i Rzeszowa, mogą cieszyć się oryginalnymi PRZESTRZENIAMI projektu Jakuba Szczęsnego wartymi 1 mln zł. Miasta, które zwyciężyły w tegorocznej edycji, dzięki niezwykłemu zaangażowaniu lokalnej społeczności, wzbogaciły się o miejsca, w których będzie można integrować się...
Balon Almette wyrusza w świat
W Polsce marka „Almette” jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, ale ulubioną marką polskiego konsumenta i „must-have” w asortymencie każdego detalisty. Hochland Polska sprzedaje rocznie ponad 11000 ton Almette, to ponad 73 miliony skopków, czyli niemal po dwa skopki na statystycznego Polaka! Dostępnych jest sporo różnych...
Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764