logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował polski e-sklep Porsche

  PR 27.09.2016, przeczytano 491 razy
ilustracjastrzałka

Z piskiem opon ruszył Porsche Driver’s Selection — oficjalny sklep internetowy niemieckiego producenta samochodów. Wchodząc na polski rynek e-commerce, marka współpracowała z agencją interaktywną Kerris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-polski-e-sklep-porsche,30052,artykul.html

W asortymencie sklepu znalazły się między innymi kolekcje odzieży, a wśród nich ekskluzywne skórzane i sportowe kurtki, zachęcające przystępną ceną t-shirty czy klasyczne koszulki polo z naszytym kultowym herbem Porsche. Obok męskich ubrań zachwycających sportową elegancją, panie znajdą odzież o subtelnych fasonach, stylowo podkreślających sylwetkę. Elementy garderoby oraz akcesoria, takie jak gustowne parasole, stylowe okulary przeciwsłoneczne czy walizki, to zaledwie część oferty Porsche Driver's Selection.

Wchodząc na www.sklep.porsche.pl, warto zwrócić uwagę na kolekcję Masterpieces. Jest to seria wyjątkowych przedmiotów, zaskakujących pomysłowym wykonaniem. Z pewnością nowoczesny zegar ścienny stworzony z oryginalnej, 20 calowej felgi Porsche 911 Turbo lub półka ścienna zaprojektowana przy użyciu tylnego spoilera Porsche 911 GT3 Cup będą świetnym trofeum każdego fana wyścigów sportowych.

- Sklep Porsche Driver’s Selection to w rzeczywistości multistore. Klient sam decyduje, od którego z 5 dealerów zakupi interesujący go produkt. Jako marka premium, Porsche słynie z bezkompromisowej jakości samochodów, a także z ekskluzywnej oferty ubrań i akcesoriów wysokiej klasy. Przed nami co najmniej 3 lata współpracy. Cieszę się, że Porsche znalazło się w gronie naszych klientów - mówi Maciej Makowski, Account Director w agencji interaktywnej Kerris odpowiedzialnej za realizację e-sklepu.

Agencja interaktywna Kerris wygrała przetarg, w wyniku którego podpisała z Porsche umowę na stworzenie sklepu internetowego Porsche Driver’s Selection oraz jego trzyletnią obsługę technologiczną i marketingową.

Źródło: Kerris

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764