logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował polski e-sklep Porsche

  PR 27.09.2016, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Z piskiem opon ruszył Porsche Driver’s Selection — oficjalny sklep internetowy niemieckiego producenta samochodów. Wchodząc na polski rynek e-commerce, marka współpracowała z agencją interaktywną Kerris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-polski-e-sklep-porsche,30052,artykul.html

W asortymencie sklepu znalazły się między innymi kolekcje odzieży, a wśród nich ekskluzywne skórzane i sportowe kurtki, zachęcające przystępną ceną t-shirty czy klasyczne koszulki polo z naszytym kultowym herbem Porsche. Obok męskich ubrań zachwycających sportową elegancją, panie znajdą odzież o subtelnych fasonach, stylowo podkreślających sylwetkę. Elementy garderoby oraz akcesoria, takie jak gustowne parasole, stylowe okulary przeciwsłoneczne czy walizki, to zaledwie część oferty Porsche Driver's Selection.

Wchodząc na www.sklep.porsche.pl, warto zwrócić uwagę na kolekcję Masterpieces. Jest to seria wyjątkowych przedmiotów, zaskakujących pomysłowym wykonaniem. Z pewnością nowoczesny zegar ścienny stworzony z oryginalnej, 20 calowej felgi Porsche 911 Turbo lub półka ścienna zaprojektowana przy użyciu tylnego spoilera Porsche 911 GT3 Cup będą świetnym trofeum każdego fana wyścigów sportowych.

- Sklep Porsche Driver’s Selection to w rzeczywistości multistore. Klient sam decyduje, od którego z 5 dealerów zakupi interesujący go produkt. Jako marka premium, Porsche słynie z bezkompromisowej jakości samochodów, a także z ekskluzywnej oferty ubrań i akcesoriów wysokiej klasy. Przed nami co najmniej 3 lata współpracy. Cieszę się, że Porsche znalazło się w gronie naszych klientów - mówi Maciej Makowski, Account Director w agencji interaktywnej Kerris odpowiedzialnej za realizację e-sklepu.

Agencja interaktywna Kerris wygrała przetarg, w wyniku którego podpisała z Porsche umowę na stworzenie sklepu internetowego Porsche Driver’s Selection oraz jego trzyletnią obsługę technologiczną i marketingową.

Źródło: Kerris

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764