logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował zimowy spot telewizyjny marki Lech Premium

  PR 20.01.2020, przeczytano 272 razy
ilustracjastrzałka

„Niektóre spotkania zaczynają się dosyć chłodno, na szczęście wtedy zjawia się Leszek i pomaga przełamać lody” – tymi słowami rozpoczyna się zimowy spot telewizyjny marki, który zachęca do otwartości, niezależnie od panującej aury. Będzie on emitowany do 9 lutego br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-zimowy-spot-telewizyjny-marki-lech-premium,385373,artykul.html

15-sekundowy spot telewizyjny został zrealizowany w ramach zimowej kampanii marki pod hasłem Leszek przełamuje lody, który swoją premierę miał pod koniec 2019 roku. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jej stworzenia była limitowana seria puszek, która przedstawia mroźne, górskie jezioro o popękanej tafli lodu. Marka przekonuje, że nawet kiedy spotkanie zapowiada się dosyć chłodno, Leszek może odmienić jego przebieg. Spot będzie emitowany do 9 lutego br. Kampania wsparta jest nośnikami OOH w południowej Polsce, działaniami z influencerami, PR oraz komunikacją digital.

Za koncept kreatywny spotu oraz działania digital odpowiada agencja Cut The Mustard, za produkcję Dom Produkcyjny OTO Film, a za postrodukcję Televisor. Działania PR i współpraca z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764