logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartował zimowy spot telewizyjny marki Lech Premium

  PR 20.01.2020, przeczytano 229 razy
ilustracjastrzałka

„Niektóre spotkania zaczynają się dosyć chłodno, na szczęście wtedy zjawia się Leszek i pomaga przełamać lody” – tymi słowami rozpoczyna się zimowy spot telewizyjny marki, który zachęca do otwartości, niezależnie od panującej aury. Będzie on emitowany do 9 lutego br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowal-zimowy-spot-telewizyjny-marki-lech-premium,385373,artykul.html

15-sekundowy spot telewizyjny został zrealizowany w ramach zimowej kampanii marki pod hasłem Leszek przełamuje lody, który swoją premierę miał pod koniec 2019 roku. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jej stworzenia była limitowana seria puszek, która przedstawia mroźne, górskie jezioro o popękanej tafli lodu. Marka przekonuje, że nawet kiedy spotkanie zapowiada się dosyć chłodno, Leszek może odmienić jego przebieg. Spot będzie emitowany do 9 lutego br. Kampania wsparta jest nośnikami OOH w południowej Polsce, działaniami z influencerami, PR oraz komunikacją digital.

Za koncept kreatywny spotu oraz działania digital odpowiada agencja Cut The Mustard, za produkcję Dom Produkcyjny OTO Film, a za postrodukcję Televisor. Działania PR i współpraca z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764