Wczoraj, w mediach online, rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca serum powiększające usta Lips Up. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Marka farmaceutyczna Pharmatheiss Cosmetics, z portfolio Natur Produkt Zdrovit, wystartowała z nową kampanią promującą serum o właściwościach regenerujących, odżywczych oraz powiększających usta Lips Up. Dostępny jedynie w aptekach produkt nie zawiera konserwantów, parafiny, olejów silikonowych czy parabenów.
W ramach ogólnopolskiej kampanii online wystartowała miesięczna kampania w mediach digitalowych. Zaplanowane działania obejmują video online, komunikację na portalach społecznościowych, współpracę z influencerami (w tym z Karoliną Pisarek) oraz działania aktywizujące polegające na testowaniu produktu przez użytkowniczki w ramach Klubu Ekspertek Ofeminin.pl.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Komunikację w kanałach social media poprowadzi Socialyse, wyspecjalizowana w komunikacji społecznościowej jednostka Havas Media Group. Kreację przygotowała agencja Peppers Ghost.
Źródło: Havas Media Group