logo
WIADOMOŚCI

Wystartowała III edycja akcji Karmimy Psiaki

  PR 27.11.2014, przeczytano 729 razy
ilustracjastrzałka

Niemal 10 ton przekazanej karmy, ponad 300 adoptowanych psiaków i 3 ogólnopolskie kampanie społeczne. To bilans trzech lat działalności Fundacji Sarigato i akcji Karmimy Psiaki na rzecz bezdomnych zwierząt. Właśnie ruszyła jej trzecia edycja, w której pod stałą opieką jest aż 16 schronisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-iii-edycja-akcji-karmimy-psiaki,23346,artykul.html

Od początku działalności akcji Karmimy Psiaki opieką objęto już 35 placówek zajmujących się bezdomnymi zwierzętami w całej Polsce. W marcu 2014 r. Fundacja Sarigato przeprowadziła kampanię społeczną "Nie kupuj - adoptuj!" z udziałem znanych blogerek modowych, dzięki której znaleziono dom dla wszystkich psiaków biorących w niej udział. Akcja otrzymała honorowy patronat od 12 prezydentów miast i wsparcie od 32 osobowości ze świata filmu, sportu i muzyki. Przez trzy lata w działalność charytatywną zaangażowało się ponad 300 000 osób, a fanpage na Facebooku ma ponad 90 000 aktywnych fanów. 

W listopadzie br. akcja Karmimy Psiaki obchodzi trzecie urodziny. Na jubileuszowy koncert z cyklu Hauasujemy z udziałem młodej gwiazdy, uhonorowanej między innymi Paszportem Polityki i Fryderykiem, Misi Ff w klubie Hybrydy, który zawsze chętnie gości fundację, przybyło około 300 osób. Wśród obecnych byli m.in.: Iwona Węgrowska, wokalista Michał Wendeker (WNDKR) oraz finaliści programu The Voice of Poland - Żaneta Łabudzka i Łukasz Szemraj. Na gości czekał 20-kilogramowy tort z logo Karmimy Psiaki. Wydarzenie opisały też w swoich serwisach współpracujące z fundacją znane blogerki, m.in.: Maffashion.

„Pomagaj codziennie – i przy okazji to główna idea naszej działalności. Chcemy, by każdy mógł pomagać w taki sposób, jaki najłatwiej mu przychodzi. Jedni klikną w baner, inni dostarczą karmę, czy poszukają domu dla psa, niektórzy kupią książkę, przyjdą potańczyć, czy wpłacą pieniądze na konto. Chodzi o łączenie pasji i pozytywnych ludzi z dobrą atmosferą i szczytną ideą” - tłumaczą swoje pomysły na pomoc bezdomnym psom Paulina Wójtowicz i Agnieszka Sadowska z Fundacji Sarigato.

W ramach Karmimy Psiaki dostępne są różne modele „pomagania przy okazji”. Od internetowej akcji klikania w baner, dzięki której zapełnia się miskę dla wybranego psiaka, przez organizację koncertów i kiermaszów książek na rzecz schronisk, po przeprowadzanie psich adopcji. Ostatnio do akcji włącza się także coraz więcej producentów artykułów codziennego użytku. Dzięki zakupowi ich produktów, część wydanej sumy zasila konto akcji.

Najnowszy pomysł powstał z myślą o osobach dbających o swoją kondycję fizyczną. W listopadzie w Krakowie rozpoczął się cykl Maratonów Zumby. Zgodnie z ideą hasła „Zamień kalorie na jedzenie – dla psiaków! można popracować nad swoją formą i jednocześnie pomóc bezdomnym zwierzętom przynosząc karmę. Warsztaty prowadzą  znane postaci w świecie instruktorów zumby i samby jak: Iza Kin, Ryszard Gotlib i Victor Baeza. Karmimy Psiaki zapraszają na kolejne spotkania we Wrocławiu  (24 stycznia), Poznaniu (28 lutego), Warszawie (21 marca) i Szczecinie (18 kwietnia). 


Więcej informacji oraz podsumowanie akcji: www.karmimypsiaki.pl/info;www.karmimypsiaki.pl; www.facebook.com/karmimypsiaki

Źródło: Sarigato

www.karmimypsiaki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone