logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała III edycja akcji Karmimy Psiaki

  PR 27.11.2014, przeczytano 1618 razy
ilustracjastrzałka

Niemal 10 ton przekazanej karmy, ponad 300 adoptowanych psiaków i 3 ogólnopolskie kampanie społeczne. To bilans trzech lat działalności Fundacji Sarigato i akcji Karmimy Psiaki na rzecz bezdomnych zwierząt. Właśnie ruszyła jej trzecia edycja, w której pod stałą opieką jest aż 16 schronisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-iii-edycja-akcji-karmimy-psiaki,23346,artykul.html

Od początku działalności akcji Karmimy Psiaki opieką objęto już 35 placówek zajmujących się bezdomnymi zwierzętami w całej Polsce. W marcu 2014 r. Fundacja Sarigato przeprowadziła kampanię społeczną "Nie kupuj - adoptuj!" z udziałem znanych blogerek modowych, dzięki której znaleziono dom dla wszystkich psiaków biorących w niej udział. Akcja otrzymała honorowy patronat od 12 prezydentów miast i wsparcie od 32 osobowości ze świata filmu, sportu i muzyki. Przez trzy lata w działalność charytatywną zaangażowało się ponad 300 000 osób, a fanpage na Facebooku ma ponad 90 000 aktywnych fanów. 

W listopadzie br. akcja Karmimy Psiaki obchodzi trzecie urodziny. Na jubileuszowy koncert z cyklu Hauasujemy z udziałem młodej gwiazdy, uhonorowanej między innymi Paszportem Polityki i Fryderykiem, Misi Ff w klubie Hybrydy, który zawsze chętnie gości fundację, przybyło około 300 osób. Wśród obecnych byli m.in.: Iwona Węgrowska, wokalista Michał Wendeker (WNDKR) oraz finaliści programu The Voice of Poland - Żaneta Łabudzka i Łukasz Szemraj. Na gości czekał 20-kilogramowy tort z logo Karmimy Psiaki. Wydarzenie opisały też w swoich serwisach współpracujące z fundacją znane blogerki, m.in.: Maffashion.

„Pomagaj codziennie – i przy okazji to główna idea naszej działalności. Chcemy, by każdy mógł pomagać w taki sposób, jaki najłatwiej mu przychodzi. Jedni klikną w baner, inni dostarczą karmę, czy poszukają domu dla psa, niektórzy kupią książkę, przyjdą potańczyć, czy wpłacą pieniądze na konto. Chodzi o łączenie pasji i pozytywnych ludzi z dobrą atmosferą i szczytną ideą” - tłumaczą swoje pomysły na pomoc bezdomnym psom Paulina Wójtowicz i Agnieszka Sadowska z Fundacji Sarigato.

W ramach Karmimy Psiaki dostępne są różne modele „pomagania przy okazji”. Od internetowej akcji klikania w baner, dzięki której zapełnia się miskę dla wybranego psiaka, przez organizację koncertów i kiermaszów książek na rzecz schronisk, po przeprowadzanie psich adopcji. Ostatnio do akcji włącza się także coraz więcej producentów artykułów codziennego użytku. Dzięki zakupowi ich produktów, część wydanej sumy zasila konto akcji.

Najnowszy pomysł powstał z myślą o osobach dbających o swoją kondycję fizyczną. W listopadzie w Krakowie rozpoczął się cykl Maratonów Zumby. Zgodnie z ideą hasła „Zamień kalorie na jedzenie – dla psiaków! można popracować nad swoją formą i jednocześnie pomóc bezdomnym zwierzętom przynosząc karmę. Warsztaty prowadzą  znane postaci w świecie instruktorów zumby i samby jak: Iza Kin, Ryszard Gotlib i Victor Baeza. Karmimy Psiaki zapraszają na kolejne spotkania we Wrocławiu  (24 stycznia), Poznaniu (28 lutego), Warszawie (21 marca) i Szczecinie (18 kwietnia). 


Więcej informacji oraz podsumowanie akcji: www.karmimypsiaki.pl/info;www.karmimypsiaki.pl; www.facebook.com/karmimypsiaki

Źródło: Sarigato

www.karmimypsiaki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764