logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała III edycja akcji Karmimy Psiaki

  PR 27.11.2014, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka

Niemal 10 ton przekazanej karmy, ponad 300 adoptowanych psiaków i 3 ogólnopolskie kampanie społeczne. To bilans trzech lat działalności Fundacji Sarigato i akcji Karmimy Psiaki na rzecz bezdomnych zwierząt. Właśnie ruszyła jej trzecia edycja, w której pod stałą opieką jest aż 16 schronisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-iii-edycja-akcji-karmimy-psiaki,23346,artykul.html

Od początku działalności akcji Karmimy Psiaki opieką objęto już 35 placówek zajmujących się bezdomnymi zwierzętami w całej Polsce. W marcu 2014 r. Fundacja Sarigato przeprowadziła kampanię społeczną "Nie kupuj - adoptuj!" z udziałem znanych blogerek modowych, dzięki której znaleziono dom dla wszystkich psiaków biorących w niej udział. Akcja otrzymała honorowy patronat od 12 prezydentów miast i wsparcie od 32 osobowości ze świata filmu, sportu i muzyki. Przez trzy lata w działalność charytatywną zaangażowało się ponad 300 000 osób, a fanpage na Facebooku ma ponad 90 000 aktywnych fanów. 

W listopadzie br. akcja Karmimy Psiaki obchodzi trzecie urodziny. Na jubileuszowy koncert z cyklu Hauasujemy z udziałem młodej gwiazdy, uhonorowanej między innymi Paszportem Polityki i Fryderykiem, Misi Ff w klubie Hybrydy, który zawsze chętnie gości fundację, przybyło około 300 osób. Wśród obecnych byli m.in.: Iwona Węgrowska, wokalista Michał Wendeker (WNDKR) oraz finaliści programu The Voice of Poland - Żaneta Łabudzka i Łukasz Szemraj. Na gości czekał 20-kilogramowy tort z logo Karmimy Psiaki. Wydarzenie opisały też w swoich serwisach współpracujące z fundacją znane blogerki, m.in.: Maffashion.

„Pomagaj codziennie – i przy okazji to główna idea naszej działalności. Chcemy, by każdy mógł pomagać w taki sposób, jaki najłatwiej mu przychodzi. Jedni klikną w baner, inni dostarczą karmę, czy poszukają domu dla psa, niektórzy kupią książkę, przyjdą potańczyć, czy wpłacą pieniądze na konto. Chodzi o łączenie pasji i pozytywnych ludzi z dobrą atmosferą i szczytną ideą” - tłumaczą swoje pomysły na pomoc bezdomnym psom Paulina Wójtowicz i Agnieszka Sadowska z Fundacji Sarigato.

W ramach Karmimy Psiaki dostępne są różne modele „pomagania przy okazji”. Od internetowej akcji klikania w baner, dzięki której zapełnia się miskę dla wybranego psiaka, przez organizację koncertów i kiermaszów książek na rzecz schronisk, po przeprowadzanie psich adopcji. Ostatnio do akcji włącza się także coraz więcej producentów artykułów codziennego użytku. Dzięki zakupowi ich produktów, część wydanej sumy zasila konto akcji.

Najnowszy pomysł powstał z myślą o osobach dbających o swoją kondycję fizyczną. W listopadzie w Krakowie rozpoczął się cykl Maratonów Zumby. Zgodnie z ideą hasła „Zamień kalorie na jedzenie – dla psiaków! można popracować nad swoją formą i jednocześnie pomóc bezdomnym zwierzętom przynosząc karmę. Warsztaty prowadzą  znane postaci w świecie instruktorów zumby i samby jak: Iza Kin, Ryszard Gotlib i Victor Baeza. Karmimy Psiaki zapraszają na kolejne spotkania we Wrocławiu  (24 stycznia), Poznaniu (28 lutego), Warszawie (21 marca) i Szczecinie (18 kwietnia). 


Więcej informacji oraz podsumowanie akcji: www.karmimypsiaki.pl/info;www.karmimypsiaki.pl; www.facebook.com/karmimypsiaki

Źródło: Sarigato

www.karmimypsiaki.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
AMS łączy dwa niestandardowe rozwiązania w kampanii marki Kozel
Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi - wszystkie z portfolio AMS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764