logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania „Filmy smakują lepiej z Lay’s”

  PR 21.01.2019, przeczytano 830 razy
ilustracjastrzałka

W styczniu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, w ramach której konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków tej kultowej przekąski. Nazwy tych chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając młodszych i starszych do wspólnego oglądania w długie zimowe wieczory. Ta limitowana oferta chipsów dostępna będzie do końca marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-_filmy-smakuja-lepiej-z-lay%E2%80%99s_,380863,artykul.html

Wraz z rozwojem technologii i rosnącą dostępnością wysokiej jakości streamingu dzięki filmowym serwisom online coraz więcej osób decyduje się na rozrywkę domową w postaci wieczornego pokazu filmowego – w Polsce już ok. 35% internautów korzysta z płatnych treści wideo. W 2018 roku według badań Google pasjonaci kina najczęściej wybierali filmy z gatunku komediowego, np. „Planeta Singli 2”oraz filmy akcji, np. „Kobiety mafii”. Coraz większą popularnością wśród konsumentów cieszyły się również polskie seriale oglądane wspólnie z rodziną i przyjaciółmi – wśród nich warto wymienić „Ślepnąc od świateł”, czy „Rojst”.

Chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas takich seansów. Oprócz klasycznych smaków konsumenci coraz częściej poszukują unikalnych doznań, stąd propozycja dwóch nowych smaków: „Komediowych kurek w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantnego kurczaka”. Ich nazwy nawiązują wprost do gatunków filmowych, którymi pasjonują się Polacy.

- Hasło przewodnie kampanii, „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, zachęca do chrupania chipsów w trakcie filmowych wieczorów w gronie rodziny czy przyjaciół. Lay’s przyzwyczaił już konsumentów do nieoczekiwanych smaków, które z czasem okazywały się kultowe. Dwa nowe warianty chipsów Lay’s powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów przekąskami o niecodziennych smakach, a inspiracją do ich stworzenia było wspólne oglądanie filmów w domowym zaciszu – powiedziała Ewa Doligalska, Brand Manager Lay’s w PepsiCo.

Akcji towarzyszy silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, kinach i kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Kampanię wspierać będą także  uznani influencerzy m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi. Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację trwającego 15 sekund spotu TV przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764