logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania „Filmy smakują lepiej z Lay’s”

  PR 21.01.2019, przeczytano 990 razy
ilustracjastrzałka

W styczniu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, w ramach której konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków tej kultowej przekąski. Nazwy tych chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając młodszych i starszych do wspólnego oglądania w długie zimowe wieczory. Ta limitowana oferta chipsów dostępna będzie do końca marca 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-_filmy-smakuja-lepiej-z-lay%E2%80%99s_,380863,artykul.html

Wraz z rozwojem technologii i rosnącą dostępnością wysokiej jakości streamingu dzięki filmowym serwisom online coraz więcej osób decyduje się na rozrywkę domową w postaci wieczornego pokazu filmowego – w Polsce już ok. 35% internautów korzysta z płatnych treści wideo. W 2018 roku według badań Google pasjonaci kina najczęściej wybierali filmy z gatunku komediowego, np. „Planeta Singli 2”oraz filmy akcji, np. „Kobiety mafii”. Coraz większą popularnością wśród konsumentów cieszyły się również polskie seriale oglądane wspólnie z rodziną i przyjaciółmi – wśród nich warto wymienić „Ślepnąc od świateł”, czy „Rojst”.

Chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas takich seansów. Oprócz klasycznych smaków konsumenci coraz częściej poszukują unikalnych doznań, stąd propozycja dwóch nowych smaków: „Komediowych kurek w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantnego kurczaka”. Ich nazwy nawiązują wprost do gatunków filmowych, którymi pasjonują się Polacy.

- Hasło przewodnie kampanii, „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, zachęca do chrupania chipsów w trakcie filmowych wieczorów w gronie rodziny czy przyjaciół. Lay’s przyzwyczaił już konsumentów do nieoczekiwanych smaków, które z czasem okazywały się kultowe. Dwa nowe warianty chipsów Lay’s powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów przekąskami o niecodziennych smakach, a inspiracją do ich stworzenia było wspólne oglądanie filmów w domowym zaciszu – powiedziała Ewa Doligalska, Brand Manager Lay’s w PepsiCo.

Akcji towarzyszy silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, kinach i kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Kampanię wspierać będą także  uznani influencerzy m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi. Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację trwającego 15 sekund spotu TV przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764