logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania „Namysłów należy do otwartych”

  PR 12.04.2021, przeczytano 1720 razy
ilustracjastrzałka

Namysłowska otwartość to cecha, która wyróżnia piwo Namysłów i tworzy unikalny charakter marki. Wokół niej zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, a oparte na współpracy z influencerami dzia­łania w digitalu będą jej kontynuacją. Za koncept, spot oraz influence marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów Starcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-_namyslow-nalezy-do-otwartych_,391003,artykul.html

Piwo marki Namysłó­­w warzone jest w wyjątkowym browarze regionalnym w Namysłowie, jednym z najstarszych działających w Polsce, będącym dumą regionu i szczycącym się 700-letnią browarniczą tradycją. Piwo powstaje tu w oparciu o naturalne składniki, a proces fermentacji przebiega z wykorzystaniem tradycyjnych otwartych kadzi. Właśnie te czynniki: tradycja osadzona w konkretnym historycznym miejscu i otwartość tworzą wyjątkowy smak i niepowtarzalny charakter piwa Namysłów.

– Otwieramy sezon piwny. Namysłów, jak zwykle, kiedy tylko robi się cieplej, jeszcze bardziej otwiera się na sympatyków piwnego orzeźwienia i mamy nadzieję, że Polacy ze wszystkich regionów kraju otworzą się na Namysłów. Bo z otwartymi ludźmi jest jak z otwartymi kadziami – z nimi wszystko nabiera smaku. W tym roku we współpracy z agencją Plej przygotowaliśmy nasz pierwszy wspólny spot telewizyjny, w którym prezentujemy Namysłów i nasz browar z perspektywy podniebnej wycieczki. Samolot unoszący się na niebie stanowi metaforę swobody, jaką daje piwu wykorzystanie otwartych kadzi w procesie jego warzenia. Zaglądamy do browaru i dzielimy się namysłowską otwartością i namysłowskim piwem. Zapraszamy, bo Namysłów należy do otwartych – przekonuje Magdalena Pawlęga z marki Namysłów.     

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 12 kwietnia. W kolejnych tygodniach zaplanowano także wiele aktywności w digitalu, w tym współpracę z prawie dziesiątką znanych polskich influencerów. Niektórzy pojawią się w Namysłowie, inni będą prezentować mało znane fakty o piwie. Jedno jest pewne: w tym sezonie Namysłów otwiera się na influencerów i powstaje z tego sporo ciekawego contentu.

Namysłów należy do otwartych to pierwsza wspólna kampania marki Namysłów i agencji Plej, którą wybrano w przetargu przeprowadzonym w 2020 roku. W kolejnych miesiącach planowane są dalsze aktywności marki w ramach konceptu namysłowskiej otwartości, w tym działania niestandardowe.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764