logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze

  PR 16.09.2020, przeczytano 991 razy
ilustracjastrzałka

Produkty  „Jakość z Natury Carrefour”  wyróżnia wysoka, sprawdzona jakość, a także wyjątkowa świeżość, smak i autentyczność. Pochodzą  z czystych ekologicznie terenów, a każdy z nich przed późniejszym oznaczeniem  „Jakość z Natury Carrefour” przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Artykuły spożywcze z logo „Jakość z Natury Carrefour” są efektem przeszło dwudziestoletniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami – często rodzinnymi firmami – która opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów. Dzięki temu dostawcy mogą z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Carrefour współpracuje obecnie z prawie 70 dostawcami, a gama produktów „Jakość z Natury Carrefour” liczy 160 produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-carrefour-_mozemy-jesc-madrze,388464,artykul.html

Kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” jest kolejną odsłoną akcji Carrefour „Możemy jeść mądrze”. Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów Carrefour wytwarzających wyjątkowe produkty „Jakość z Natury Carrefour” na urokliwych i ekologicznie czystych terenach Polski:

- Przygotowana po raz pierwszy kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” wpisuje się  w program Act for Food i realizowaną przez Carrefour strategię transformacji żywieniowej, zgodnie z którą chcemy oferować naszym konsumentom żywność zdrową, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Ważnym elementem naszej strategii jest promocja produktów pochodzących od lokalnych dostawców. Stawiając na długofalową współpracę z polskimi, często rodzinnymi firmami, przygotowaliśmy spoty podkreślające zaangażowanie naszych zaufanych dostawców z obszarów malowniczego Roztocza czy mazurskich łąk, z którymi współpracujemy od wielu lat i dzięki temu produkty „Jakość z Natury Carrefour” odznaczają się autentycznością i niepowtarzalnym smakiem – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Kampanii towarzyszy również akcja promocyjna, w ramach której do 26 września 2020 r. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty „Jakość z Natury Carrefour” z 20% rabatem.       

W ramach działań wyprodukowane zostały spoty TV i materiały POS, a kampania uzupełniona została informacjami w katalogu handlowym. Pomysł i kreacje kampanii powstały w Saatchi & Saatchi. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję – Prodigious.

Źródło: Carrefour Polska

www.carrefour.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU promuje wiedzę o cyberbezpieczeństwie
Jedynie 4% Polaków deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w Internecie – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU. Ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę nt. sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.
Karta ING przypomni, jak ważne jest bezpieczeństwo danych
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie. 
Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. Czynny udział w kampanii bierze Bank BNP Paribas, który od lat aktywnie, konsekwentnie i skutecznie wspiera swoich Klientów w bezpiecznym bankowaniu. Bank organizuje szeroko zakrojone akcje edukacyjne, ale przede wszystkim oferuje Klientom najnowsze...
LG OLED i Sir John Akomfrah: pięciokanałowa instalacja wideo
Firma LG Electronics ponownie nawiązała współpracę z powszechnie szanowanym artystą i twórcą filmowym, sir Johnem Akomfrahem, w ramach Frieze London 2024. Współpraca ta odnosi się do niedawnego wsparcia LG dla brytyjskiego pawilonu Akomfraha na 60. Międzynarodowej Wystawie Sztuki La Biennale di Venezia 2024. Na Frieze London 2024 firma LG zaprosiła Akomfraha – artystę znanego z...
Debiut branżowej konferencji WebMix
Psychologowie społeczni określają nasze czasy kulturą przyspieszenia. Może jednak warto zwolnić? Dlatego 27 września 2024 uczestnicy konferencji WebMix zatrzymali się i mieli okazję do refleksji nad kompetencjami potrzebnymi do rozwoju branży IT. W spotkaniu w Browarach Warszawskich wzięli udział przedstawiciele czterech sektorów usług internetowych: rejestratorzy domen,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764