logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania edukacyjna: Cash Lajf Balans

  PR 12.10.2020, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała edukacyjna kampania Cash Lajf Balans Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-edukacyjna%3A-cash-lajf-balans,388747,artykul.html

Województwa Polski Wschodniej: lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie, mają najniższy wskaźnik przedsiębiorczości wśród młodzieży. Większość osób w wieku 15-19 lat, które mieszkają w tych województwach, nie jest zainteresowana założeniem własnej działalności gospodarczej. To właśnie do nich, ich rodziców i nauczycieli jest skierowana kampania.

Założenie własnej firmy to przede wszystkim wyzwanie, ale też nieustanny rozwój. Bycie własnym szefem oznacza umiejętne radzenie sobie nie tylko z formalnościami, lecz także ze zmieniającym się rynkiem. To również szansa na zmianę osobistą. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej chce zainteresować kampanią młodych ludzi, którzy mogą być taką zmianą zainteresowani.

Twórcom kampanii zależało, aby przekaz dotarł do młodych ludzi w prosty, przejrzysty i przyjemny sposób. Dlatego specjalnie na potrzeby kampanii powstał cykl ośmiu inspirujących filmów poświęconych odrębnym zagadnieniom związanym z przedsiębiorczością i Funduszami Europejskimi.

Własna firma daje elastyczność czasową, dzięki której łatwiej zachować balans między pracą, a życiem prywatnym. Ważne jest również zrozumienie, że założenie własnej firmy nie jest technicznie trudne, a brak kapitału nie musi być barierą. Z pomocą mogą przyjść Fundusze Europejskie i profesjonalne doradztwo.

Bohaterami nagrań są młodzi przedsiębiorcy z regionu Polski Wschodniej, którzy opowiadają o swoim pomyśle na biznes, wyzwaniach jakie musieli podjąć na początku drogi i sukcesach, których nie brakowało. Dzięki filmom młodzież ma możliwość zainspirowania się historiami, zweryfikowania ich ze swoimi pasjami i marzeniami. Wszystkie filmy można zobaczyć na kanale YouTube  kampanii Cash Lajf Balans.

Dodatkowo powstała gra edukacyjna na urządzenia mobilne Cash Lajf Balans. Aplikację można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Pozwala ona wczuć się w rolę młodych przedsiębiorców. Poprzez zabawę i kreatywną formę nauki młodzież odświeża wiedzę z zakresu przedsiębiorczości i poszerza ją o aspekty związane z prowadzeniem własnej firmy. Gracz sam decyduje o tym, ile pracuje, a ile korzysta z życia, zachowując niezbędną równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym (work-life balance).

Dialog z młodymi ludźmi odbywa się w ich naturalnym środowisku, czyli w mediach społecznościowych. Powstały profile kampanii na Facebooku i Instagramie. Ponadto do współpracy zaproszono influencerów – MaturaToBzdura (najpopularniejsza sonda uliczna) i GilathissNew (youtuber gamingowy).

Od 12 października do 2 listopada, w każdy poniedziałek na stronie kampanii będą publikowane informacje o nowych konkursach. Kreatywne zadania konkursowe pozwalają wykorzystać wiedzę z zakresu przedsiębiorczości w praktyce.

Uczniom dają możliwość indywidualnej pracy lub zintegrowania się w szkolnych zespołach. Do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród, które pomogą w rozwoju potencjału zarówno uczniów jak i szkół.

W ramach kampanii powstały także gotowe scenariusze lekcji, do wykorzystania przez nauczycieli przedsiębiorczości, języka angielskiego i informatyki. Materiały do pobrania znajdują się na stronie kampanii.

Wszystkie szczegółowe informacje na temat kampanii znajdują się na www.cashlajfbalans.pl

Kampanię na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, która specjalizuje się w opracowywaniu strategii i realizacji kampanii o charakterze społecznym.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

Dodatkowe informacje:

Patronem medialnym kampanii jest Miesięcznik Cogito.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.
Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764