logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania Employer Branding Śnieżki

  PR 22.11.2018, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka

„Moja przyszłość w Jasnych Barwach” – to hasło przewodnie pierwszej w historii Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA kampanii marki pracodawcy. 21 listopada firma zaprezentowała premierowe materiały video oraz nową stronę www.kariera.sniezka.pl. Kampanijne kreacje pokazują dużą różnorodność stanowisk i wielość wyzwań, na jakie mogą liczyć kandydaci dołączający do zespołu Śnieżki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-employer-branding-sniezki,380235,artykul.html

Głównym elementem przekazu przygotowanego przez Śnieżkę są autentyczne historie członków jej zespołu, którzy opowiadają o firmie z perspektywy swoich stanowisk i prezentują wyzwania, z jakimi mierzą się w swojej codziennej pracy. Bohaterami materiałów video są pracownicy pięciu różnych działów firmy, którzy zdecydowali się być ambasadorami Śnieżki: Ania, Małgosia, Darek, Marcin oraz Dominik. Dzięki współpracy z nimi powstały materiały video, które pokazują firmę „od środka”.

Przygotowanie realizacji filmowych było poprzedzone szeregiem badań – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych

– Prace nad naszą koncepcją EB zaczęły się od zadania sobie pytania, gdzie jesteśmy jako pracodawca. W tym celu przeprowadziliśmy szereg badań wewnętrznych, których wyniki pokazały nam, jak nasi pracownicy postrzegają firmę, za co ją cenią, a także co chcieliby zmienić. Była to też okazja do zbadania percepcji przyjętych wartości organizacyjnych oraz wstępne zidentyfikowanie wizerunku Śnieżki jako pracodawcy. Inaczej mówiąc, uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie, za co pracownicy lubią Śnieżkę i co sprawia, że dobrze im się tutaj pracuje – mówi Patrycja Radwańska, Strategic HR Business Partner FFiL Śnieżka SA.

Wyniki tych analiz, w połączeniu z pracami wewnętrznych zespołów warsztatowych i badaniami zewnętrznymi, pozwoliły na zbudowanie podwalin do komunikacji Employer Branding Śnieżki, a następnie do przygotowania spotów.

Kampania marki pracodawcy Śnieżki jest zwieńczeniem długiej drogi wewnętrznych przemian oraz konsekwentnego budowania kultury organizacyjnej w firmie. To także odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie Śnieżki na pracowników wynikające z jej dynamicznego rozwoju. Grupa Kapitałowa Śnieżka zatrudnia aktualnie ponad tysiąc osób i niezmiennie chce przyciągać na pokład najlepszych specjalistów. Historie ambasadorów pokazują, że swoją „przyszłość w Jasnych Barwach” w Śnieżce odnajdą ludzie o bardzo różnych motywacjach i potrzebach.

Filmy dostępne są na nowej stronie Śnieżki poświęconej rekrutacji i prezentacji firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. Serwis łączy funkcje rekrutacyjne i wizerunkowe. To miejsce, gdzie kandydaci odnajdą aktualne ogłoszenia i poznają firmę bliżej. Przekaz kampanii Śnieżki dotrze do grup docelowych również poprzez m.in. media społecznościowe oraz podczas wydarzeń rekrutacyjnych.

Na potrzeby kampanii oraz przyszłej komunikacji Employer Branding Śnieżka znacząco rozbudowała swoją obecność w mediach społecznościowych. Wizerunkowe konta marki w oparciu o opracowaną strategię komunikacji prowadzone są na portalach Facebook, LinkedIn, Twitter i GoldenLine.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

www.sniezka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764