logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania firmy Manta, za którą odpowiada Codemedia

  PR 07.06.2018, przeczytano 675 razy
ilustracjastrzałka

„Taniec, muzyka, zabawa” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania firmy Manta S.A. Dom mediowy Codemedia odpowiada za działania digital media mix: display, wideo, YouTube, programmatic, search, social media. Akcja kierowana jest do młodzieży i ich rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-firmy-manta%2C-za-ktora-odpowiada-codemedia,36779,artykul.html

Manta to polska marka o ugruntowanej pozycji w branży elektroniki użytkowej, z 20-letnim doświadczeniem na rynku lokalnym. Celem realizowanej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności produktów z portfolio marki.

- Zależy nam na dotarciu do odbiorców, wśród których będziemy propagować aktywizację fizyczną dzieci poprzez nasze produkty, jako alternatywę dla spędzania przez nie czasu z tabletem bądź smartfonem. Po zapoznaniu się z profilem i doświadczeniem digitalowym domu mediowego, jak również dzięki organizowanym przez Codemedia szkoleniom, zdecydowaliśmy się na współpracę. Zaproponowane działania wpisują się w realizowaną przez nas strategię biznesową – mówi Rafał Wilczopolski, Dyrektor Marketingu Manta S.A

Pierwszy etap działań koncentruje się wokół promocji elektrycznych deskorolek. Cały ruch kampanijny kierowany jest na stronę internetową: www.manta.com.pl/zabawa, która jest na bieżąco aktualizowana i rozbudowywana.

W spotach reklamowych i materiałach wideo wykorzystywany jest utwór Sylwii Przybysz „Próbuj dalej”.

- Planując aktywności na potrzeby naszych stałych, jak i potencjalnych Klientów staramy się je dobierać w taki sposób, aby pozwalały osiągać jak najlepsze rezultaty. Naszą misją jest wspieranie naszych partnerów biznesowych w sprzedaży ich produktów i usług. Tym razem – po przeprowadzonej analizie – zaproponowaliśmy firmie Manta S.A. promocję w internecie, głównie w formacie wideo – mówi Anna Naparty, Codemedia.

Akcja potrwa do końca bieżącego roku.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764