logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania Hyundaia Elantra

  PR 15.04.2016, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania nowego Hyundaia Elantra, którego europejska premiera po raz pierwszy odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu.    


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-hyundaia-elantra,28191,artykul.html

Działania reklamowe zaplanowane zostały w digitalu oraz telewizji – promują zwiększoną sztywność i wytrzymałość nadwozia oraz zastosowanie nowoczesnych technologii.
   
Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL odpowiada agencja Opus B, za przygotowanie kreacji internetowych, planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Hyundai Elantra to już szósta generacja modelu, który zbudował globalną pozycję marki i jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia na świecie. Model ten jest o 20 mm dłuższy i 25 mm szerszy w porównaniu do poprzednika, a przestronne wnętrze pozwala na pozycjonowanie go o segment wyżej.

Źródło: Havas Media

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764