logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania marketingowa nowego sezonu Belfra

  PR 12.09.2023, przeczytano 257 razy
ilustracjastrzałka

W najbliższy piątek, 8 września trzeci sezon kultowego BELFRA będzie mieć premierę w serwisie streamingowym CANAL+ online i w CANAL+ Premium. Pierwsza odsłona, która miała premierę w 2016 r., postawiła wszystkim kolejnym produkcjom kryminalnym w Polsce poprzeczkę bardzo wysoko, zbierając najwyższe noty od krytyków i widzów. Najnowszy sezon wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-marketingowa-nowego-sezonu-belfra,401351,artykul.html

W ramach OOH wykorzystano miks formatów cyfrowych i drukowanych, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie.

Ich elementem, oprócz formatów typu teaser, trailer i spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach, jest m.in. interaktywne video, w których widz sam może dokonać wyboru pomiędzy dwoma różnymi materiałami video, czy interaktywny kokpit serialowego statku Kapitan Borchardt, umożliwiający zapoznanie się z niepublikowanymi wcześniej fragmentami scen z pierwszego odcinka.

Po raz pierwszy w ramach serialowej kampanii wykorzystano też kontekstowo potencjał komunikacji pomiędzy CANAL+ a IKEA. Ideą wspólnych zaczepek - wyzwań jest pokazanie z dystansem i humorem, że sprzęty czy akcesoria dostępne w IKEA mogą służyć też śledztwu Belfra, np. lampka biurowa może służyć do nauki, ale też do naświetlenia kryminalnej sprawy czy przesłuchań. Ta część kampanii opiera się na miksie działań OOH i socialowych.

ilustracjastrzałka

Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. przedpremierowy pokaz, poprzedzony panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Karolinę Korwin-Piotrowską, z udziałem twórców i aktorów, który w wersji specjalnego odcinka Aktualności filmowych miał swoją emisję w zeszłą sobotę. W zakresie współprac influencerskich zrealizowano specjalny talk-show „Wszystkie kryminalne tropy”, w którym influencer Karol Paciorek (prowadzący cenionego programu „Imponderabilia”) rozmawiał o BELFRZE z najpopularniejszą kryminalną podcasterką Justyną Mazur-Kudelską, specjalizującą się w tematach kryminologicznych Renatą z Worka Kości oraz filmowo-kulturowym blogerem Kajetanem Kusiną. Dodatkowo w ramach tzw. Media Open Day (indywidualnych wywiadów z twórcami) zorganizowano ok. 50 rozmów. Dziennikarze mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Ustce, Łodzi, Pabianicach i w Zgierzu.

Premiera trzeciego sezonu BELFRA już 8 września w CANAL+ online oraz CANAL+ Premium.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premierowy weekend w TVN Style
W nadchodzący weekend widzki TVN Style nie będą mogły narzekać na nudę! Stacja przygotowała dla nich trzy zupełnie nowe programy. Już w niedzielę 1 października z premierowymi odcinkami zadebiutują: „Ślub last minute”, „Stylowe taxi Agaty” oraz „Rogalska Show”.
Na platformie Pilot WP pojawił się nowy kanał „Patronite Podróże”.  To kanał FAST (Free Ad-Supported Television), czyli telewizji wspieranej reklamami, który oferuje oryginalne treści podróżnicze w zupełnie nowej formie.
Rosyjskie społeczeństwo bardzo podatne na manipulacje Kremla
Większość rosyjskiego społeczeństwa popiera lub milcząco akceptuje rządy Władimira Putina i wojnę prowadzoną w Ukrainie. Co więcej, po inwazji na ten kraj poparcie dla działań Kremla w sondażach opinii publicznej znacząco wzrosło – pokazała ubiegłoroczna analiza Ośrodka Studiów Wschodnich. Ten wzrost poparcia jest jednak efektem prowadzonej na ogromną skalę...
„Się Dzieje” - program, w którym Dejman integruje internet z telewizją
W drugim sezonie nowością jest muzyczny przegląd New Music Week oraz odcinki specjalne z gośćmi. W ostatnim prowadzący Damian Biedrzycki "Dejman" na antenie rozmawiał z Martą Rodzik, która w przeszłości była dziennikarką, a obecnie zajmuje się branżą PR.  
Serwis Adamed Expert także dla pielęgniarek i położnych
W ramach serwisu Adamed Expert od września dostępna jest podstrona dedykowana pielęgniarkom, pielęgniarzom i położnym. To obiektywne i rzetelne treści merytoryczne –pogłębiające możliwość edukacji, rozwoju zawodowego, ale także porady z zakresu prawa, czy wsparcia psychologicznego dla tej grupy zawodów medycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764