logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania marki Stadler Form

  PR 08.10.2021, przeczytano 618 razy
ilustracja

Agencja Opus B odpowiada za przygotowanie działań ATL i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-marki-stadler-form,393307,artykul.html

"Jestem Roger. Sprawię, że odetchniesz z zachwytu" to hasło kampanii wizerunkowej Stadler Form. Celem działań jest także promocja nowego modelu flagowego produktu marki – oczyszczacza powietrza Roger.

- Bohaterem naszej kampanii jest sam Roger. Opowiada nie tylko o tym jak ważne jest oddychanie czystym powietrzem, ale także prezentuje swoje najważniejsze benefity, takie jak technologiczne zaawansowanie i zachwycający design - mówi Robert Kochan, Senior Copywriter w Opus B

Narracyjny charakter koncepcji pozwala na wyróżnialność w swojej kategorii. W ramach kampanii zespół Opus B przygotował: spoty 30’ i 15’, BBS, a także materiały digital.

Kampania powstała na zlecenia firmy DLF Sp. z o.o., autoryzowanego importera Stadler Form w Polsce.

To już kolejna realizacja dla DLF - w ubiegłym roku Opus B przygotował kampanię dla marki iRobot Roomba, za którą otrzymał wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764